|
کدخبر: 302588

کاپیتان تیم ملی بسکتبال بانوان: برخی منتقدان دوست دارند فقط حرفی زده باشند

کاپیتان تیم ملی بسکتبال زنان گفت: برخی دوستان منتقد دوست دارند فقط حرفی زده باشند وگرنه نتیجه به دست آمده در کاپ آسیا واقعا خوب بود.

ورزش کاپیتان تیم ملی بسکتبال بانوان: برخی منتقدان دوست دارند فقط حرفی زده باشند

تینا ادنا عیسائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درخصوص آخرین وضعیت تیم ملی برای حضور در مسابقات کاپ آسیا اظهار داشت: شرایط بسکتبال زنان در مقایسه با گذشته تغییر مناسبی داشته است. اردوهای تیم ملی به طور منظم چند ماهی است که در جریان است و در این مدت حتی برای آماده سازی بهتر بازی تدارکانی هم داشتیم. علاوه بر مربی مستقلی هم در کنار تیم حضور دارد که واقعا در این مدت کمک زیادی به ما کرده است.

وی در مورد میزان آمادگی بازیکن‌های جوان تیم ملی هم گفت: بازیکن‌های جوان بسیار با انگیزه هستند ولی کمی زمان می‌برد که با تجربه شوند. فکر می‌کنم این ترکیب حضور بازیکنان با تجربه و بازیکن‌های جوان یک اتفاق مثبت برای تیم ملی باشد.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال درخصوص نتیجه احتمالی ملی‌پوشان در کاپ آسیا توضیح داد: مطمئنا هیچکدام ما از ما دوست نداریم که بدون نتیجه خوب از مسابقات برگردیم. با توجه به شرایطی هم که تیم دارد من فکر می‌کنم قطعا تیم ایران را روی سکوی آسیا خواهیم دید.

وی در پایان در واکنش به نایب قهرمانی تیم زیر 16 سال دختران ایران در کاپ آسیا گفت: برخی دوستان منتقد دوست دارند فقط حرفی زده باشند وگرنه نتیجه به دست آمده واقعا خوب بود. برخی دوستان در جریان سختی‌هایی که ما ورزشکاران برای خلق چنین نتایجی می‌کشیم را نمی‌بینند.

منبع: برنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها