|
کدخبر: 295574 سهیل مافی

اختصاصی گسترش نیوز؛

هافبک جذاب در یک قدمی آبی‌ها

مدیران چلسی از خروج احتمالی کواچیچ و مونت در تابستان پیش رو مطلع هستند. بنابراین برای تقویت خط میانی خود از هفته های پیش، بررسی‌ها را آغاز کردند. آن ها چندین گزینه را برای این پست در نظر گرفتند. مویسس کایسدو در هفته های پیش، یک هدف بالقوه محسوب می‌شد اما حالا یک گزینه جدی دیگر نیز به هافبک برایتون اضافه شده است.

ورزش هافبک جذاب در یک قدمی آبی‌ها

شانزدهمین باخت فصل آبی‌ها در ورزشگاه اولدترافورد رقم خورد. چلسی برای جبران نتایج بسیار ضعیف خود در هفته سی و هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلستان، مهمان تیم منچستریونایتد بود.

شاگردان فرانک لمپارد بازی را کمی بهتر آغاز کرده و فرصت هایی برای گلزنی ایجاد کردند اما بی دقتی مهاجمان چلسی مانع از این مهم شد. کای هاورتز، میخایلو مودریک و کانر گالاگر در نیمه اول موقعیت های خوب آبی‌ها را به هدر دادند. برخلاف جریان بازی، این تیم میزبان بود که به گل نخست رسید. کاسمیرو با فرصت طلبی توانست گل اول بازی و تیمش را به ثمر برساند.

شیاطین سرخ در نیمه دوم سه گل دیگر را نیز وارد دروازه کپا آریزابالاگا کردند. خط دفاعی چلسی در این دیدار هم به شدت آسیب پذیر بوده و به مانند مسابقات گذشته، عملکرد فوق العاده ضعیفی را از خود برجای گذاشتند. تک گل چلسی را در این بازی، ژائو فلیکس به ثمر رساند.

شکست چهار بر یک برابر یاران اریک تن هاخ، هواداران چلسی را بسیار خشمگین کرده است. البته آن ها از بابت اینکه این فصل کابوس وار، سرانجام این هفته به اتمام می رسد، تا حدودی خوشحال هستند. به امید اینکه تیمشان در فصل آتی و همراه با کادر فنی جدید، نمایش های بهتری از خود نشان دهد.

فرانک-لمپارد1

ما نیاز به راه اندازی مجدد داریم

فرانک لمپارد پس از قبول شکست سنگین مقابل منچستریونایتد به خبرنگاران گفت: «طبیعت عدم گلزنی در جلوی دروازه برای ما هزینه داشت. ما در نیمه اول تیم بهتری بودیم. مالکیت توپ خوبی داشته و بر بازی مسلط بودیم. در نیمه دوم و دادن فرصت های زیاد، نشانه دیگری از اینکه در کجا هستیم می باشد.»

او افزود: «گاهی اوقات می توانید بگویید که این یک بهانه است اما به عنوان یک بازیکن باید آن را کنار قرار دهید و روی بازی خود تمرکز کنید. من برخی از استانداردهای جمعی را درک کرده‌ام. این یک انگشت اشاره به عدم تلاش امروز عصر بازیکنان نیست. ما نیاز به راه اندازی مجدد داریم. باشگاه روی ظاهر ترکیب در تابستان کار خواهد کرد. برای رسیدن به سطح بالا باید همه چیز را بهبود بخشید.»

سرمربی کنونی چلسی ادامه داد: «برخی از عملکردهای انفرادی وجود داشت که می تواند تصویر خوبی برای آینده باشد. منچستریونایتد در مقابل دروازه بهتر کار کرد. اگر صادقانه بگویم، در مجموع عملکرد ما به طرز چشمگیری پایین‌تر از سطح معمول بود. با ورود به تیم می توانید ببینید که گروهی به یکدیگر فشار آورده و اتفاقات خوبی رخ خواهد داد. آن جو ممکن وجود ندارد. این یک چیز تاکتیکی نیست و بیشتر به جایگاه فعلی گروه مربوط می شود.»

مانو-اوگارته1

یک گزینه جذاب برای خط میانی

مدیران چلسی از خروج احتمالی متئو کواچیچ و میسون مونت در تابستان پیش رو مطلع هستند؛ بنابراین برای تقویت خط میانی خود از هفته های پیش، بررسی‌ها را آغاز کردند. آن‌ها چندین گزینه را برای این پست در نظر گرفتند. اولویت مدیریت باشگاه، به خدمت گرفتن یک بازیکن در پست شماره ۶ است. مویسس کایسدو در هفته های پیش یک هدف بالقوه محسوب می شد اما حالا یک گزینه جدی دیگر نیز به هافبک باشگاه برایتون اضافه شده است.

مانوئل اوگارته، هافبک وسط تیم اسپورتینگ پرتغال تبدیل به گزینه اصلی آبی‌های لندنی شده است. چلسی اوگارته را زوجی مناسب برای انزو فرناندز دانسته و برای جذب او فشار می آورد. انزو نیز از فوتبال پرتغال وارد لیگ برتر انگلیس و باشگاه چلسی شد. طرفداران چلسی از هافبک هایی که از لیگ پرتغال به تیمشان پیوستند، خاطرات خوشی دارند.

اوگارت

نمانیا ماتیچ، رامیرز، داوید لوییز و حالا انزو فرناندز، همگی از فوتبال پرتغال به چلسی آمده و دوران موفقی را همراه با آبی‌ها سپری کردند. فرانکو فرناندز، خبرنگار اروگوئه‌ای انتقال مانوئل اوگارته به چلسی را به شدت محتمل ارزیابی کرد. قرارداد این بازیکن ۶ ساله و در حدود ۶۵ میلیون یورو خواهد بود. اوگارته به حضور در لیگ برتر انگلیس بسیار تمایل دارد. البته چلسی در این راه باید با باشگاه متمول فرانسوی رقابت کند.

پاری سن ژرمن و چلسی برای پرداخت بند ازادی سازی مانوئل اوگارته به توافق رسیده و اکنون همه چیز به تصمیم بازیکن بستگی دارد. هر دو پیشنهاد روی میز است. چلسی برای مانوئل اوگارته وارد معامله با PSG شده است. این دو تیم با پرداخت بند ۶۰ میلیون یورویی موافقت کردند. آنها می دانند که حرف آخر و تصمیم نهایی را بازیکن اروگوئه‌ای خواهد گرفت و هر دو پروژه (چلسی و پاریس) برای او روی میز است.

فابریزیو رومانو از اسکای ایتالیا در این راستا مدعی شد: «چلسی و پاریسن ژرمن هر دو می‌خواهند درباره بند آزادسازی ۵۲ میلیون پوندی اوگارته مذاکره کنند؛ بنابراین باید اقساط را پرداخت کنند. من هنوز نمی‌دانم که او به چلسی خواهد رفت یا پاریسن ژرمن. این یک دعوای بزرگ بین باشگاه‌ها است.»

علاقه به میسون مونت از طرف باشگاه منچستریونایتد جدی‌تر از قبل شده است. او تمایل دارد به منچستریونایتد برود و انتظار می‌رود که باشگاه‌ها در زمان مناسب با هم صحبت کنند. مونت اکنون برای حضور احتمالی و خداحافظی مقابل نیوکاسل تردید دارد. باشگاه‌ها برای مونت به چلسی مراجعه کرده و به آنها گفته شده مبلغی کمتر از ۷۰ میلیون یورو را قبول نخواهند کرد.

بولی-و-اقبالی

یک انقلاب بزرگ در راه است!

آخرین پیشنهاد چلسی به مونت تمدید قرارداد یک ساله بسیار پرسود بود که زمان بیشتری به طرفین می‌داد تا بر سر قرارداد بلندمدت مذاکره کنند اما این پیشنهاد توسط مونت رد شد. طبق ادعای نیزار کینسلا ازاستاندارد، هافبک ۲۳ ساله یکشنبه از هواداران چلسی خداحافظی خواهد کرد!

رومانو در رابطه با فعالیت های نقل و انتقالاتی چلسی در آینده مطرح کرد: «فکر می‌کنم ۱۰-۱۲ بازیکن بسته به پیشنهادات آنها می‌توانند چلسی را ترک کنند و این ماموریت باشگاه به شمار می رود. این موضوع یک انقلاب بزرگ در چلسی خواهد بود.  آنها می خواهند در اسرع وقت بازیکنان را فروخته تا در ماه های جولای و آگوست آماده جذب بازیکنان شوند.»

چلسی امیدوار است که کولیبالی را کمتر از یک سال پس از امضای قرارداد به یک تیم ایتالیایی بفروشد اما باشگاه های خارج از کشور تمایلی به پرداخت دستمزدهای بالای او ندارند و خود بازیکن نیز می خواهد بماند تا خودش را به این ترتیب اثبات کند.

لوی کولویل قطعا در تابستان به چلسی برمی‌گردد. چلسی هیچ برنامه‌ای برای فروش یا قرض دیگری برای او ندارد. کولویل به عنوان بخش بزرگی از پروژه و آینده چلسی دیده می‌شود. برایتون از قبل می‌دانست که چلسی هیچ طرحی برای فروش ستاره جوان خود ندارد و قبل از انتقال قرضی‌اش به‌وضوح این مطلب بیان شد. انگولو کانته به تمدید قراردادش با چلسی نزدیک بود اما اکنون دوباره شرایط آینده اش نامشخص بوده و تنها یک ماه دیگر از قراردادش باقی مانده است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها