|
کدخبر: 290564 سهیل مافی

اختصاصی گسترش نیوز؛

قرمزها به دنبال صید ۲ آبی پوش

کلوپ برای پست هافبک چند گزینه را در نظر دارد که از میان آن‌ها، ستاره جوان چلسی در صدر گزینه‌ها قرار دارد. موضوع تمدید قرارداد میسون مونت با باشگاه چلسی هنوز به‌جایی نرسیده و حالا احتمال جدایی هافبک ۲۳ ساله آبی‌ها بیشتر شده است.

ورزش قرمزها به دنبال صید ۲ آبی پوش

لیورپول در ادامه روند ضعیف و نتایج ناامیدکننده خود، مقابل منچسترسیتی نیز مغلوب شد تا وضعیت این تیم بیش از پیش بحرانی شود. شاگردان پپ گواردیولا در خانه با نتیجه ۴ بر یک لیورپول را شکست دادند. این نتیجه جایگاه یورگن کلوپ را نیز متزلزل‌تر از گذشته کرد و با ادامه این نتایج احتمال برکناری مربی آلمانی در انتهای فصل وجود دارد.

برخی کارشناسان معتقدند که ترکیب لیورپول در تابستان گذشته به‌خوبی تقویت نشد و بازیکنان باکیفیتی قرمزپوش نشدند. به‌ عنوان‌ مثال در پست فوروارد و پس از جدایی سادیو مانه، مدیران باشگاه داروین نونیز را به خدمت گرفتند. نونیز در این فصل موفق به ارائه عملکرد خوبی نشده و انتقادات زیادی را نیز متوجه خود کرده است.

عمده نقدها در خصوص اسکواد لیورپول، به پست هافبک مربوط می‌شود. کلوپ برای این پست چند گزینه را در نظر دارد که از میان آن‌ها، ستاره جوان چلسی در صدر گزینه‌ها قرار دارد. موضوع تمدید قرارداد میسون مونت با باشگاه چلسی هنوز به‌جایی نرسیده و حالا احتمال جدایی هافبک ۲۳ ساله آبی‌ها بیشتر شده است. مدیران چلسی پیشنهاد تمدید قرارداد هشت ساله به مونت داده‌اند که با مخالفت این بازیکن مواجه شده است.

کلوپ-مربی

۲ آبی پوش در سبد خرید لیورپول

قرارداد مونت با چلسی در تابستان ۲۰۲۴ به اتمام می‌رسد اما شواهد این‌طور نشان می‌دهد که این ستاره به پایان کار خود در چلسی نزدیک شده است. مونت محصول آکادمی چلسی است و در دو فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی در ترکیب آبی‌ها داشته است. مونت برای دو فصل متوالی به عنوان بهترین بازیکن فصل باشگاه انتخاب شده و همواره از ارکان موفقیت‌های گذشته چلسی بوده است.  چلسی در تابستان آتی به پیشنهاد‌ها برای مونت گوش خواهد داد. مدیران چلسی از جدایی مونت به شکل بازیکن آزاد به شدت نگران هستند.

یورگن کلوپ علاوه بر مونت، به کانر گالاگر نیز علاقه مند است و قصد دارد در تابستان هدایت حداقل یک آبی‌پوش را عهده‌دار شود.

به نظر می‌رسد که لیورپول پس از یک فصل نا‌امیدکننده، نیاز به یک انقلاب در ترکیب خود دارد. دیلی میل مدعی شده که یورگن کلوپ از مدیران باشگاه خواسته است تا مذاکرات خود را با دو بازیکن چلسی، آغاز کنند. کانر گالاگر و میسون مونت این دو بازیکن هستند که در هفته های اخیر تبدیل به بازیکنانی نیمکت نشین شدند.

مونت-گالاگر

دیلی میل همچنین مطرح کرد که کلوپ به ضعف خط میانی تیم خود واقف است. این ضعف در مسابقات فصل جاری مشهود بوده است. عملکرد افتضاح هافبک‌های لیورپول برابر منچسترسیتی، بار دیگر زنگ خطر را برای کادر فنی به صدا درآورد. هافبک‌های لیورپول مقابل خط میانی قدرتمند سیتی هیچ حرفی برای گفتن نداشتند. این نمایش به دوست داران باشگاه لیورپول این سیگنال را داد که خط میانی تیمشان نیاز به خانه‌تکانی اساسی دارد.

با توجه به علاقه توماس توخل، سرمربی جدید بایرن مونیخ به جذب مونت، لیورپولی‌ها قصد دارند تا هرچه سریع‌تر با مونت به توافقات شخصی دست پیدا کنند.

کانر گالاگر در اولویت نیست و فعلاً تمرکز مدیران لیورپول روی جذب مونت معطوف شده است. گالاگر از تیم‌هایی نظیر نیوکاسل و اورتون نیز پیشنهاد دارد اما قرارداد او تا تابستان ۲۰۲۵ تمدید شده است.

به اتلتیک گفته شده که گفتگوهای مهمی در مورد انتقال احتمالی به لیورپول برای میسون مونت صورت گرفته است. لیورپول به مونت علاقه جدی دارد اما چلسی برای او ۷۰ میلیون یورو می‌خواهد. این مبلغ گزاف می‌تواند مانع بزرگی بر سر راه جذب مونت برای لیورپولی‌ها باشد.

میسون-مونت

آخرین تلاش‌ها برای حفظ مونت

چلسی به‌طور کامل امید خود را برای حفظ او از دست نداده است. از ابتدای سال، پل وینستانلی از سمت چلسی مذاکره می‌کند ولی هیچ‌چیزی پیشرفت نکرده است. در ابتدا مذاکرات بین پدر مونت و بولی و بهداد اقبالی بود.

فابریزیو رومانو در این راستا می‌گوید: «شرایط بین چلسی و مونت بر سر تمدید قرارداد دشوار به نظر می‌رسد. چلسی می‌خواهد قرارداد مونت را تمدید کند اما در حال حاضر توافقی وجود ندارد. تونی مونت پدر میسون همچنان ایجنت او باقی می‌ماند اما مونت نیل فیوینگز از گروه Roof را منصوب کرده تا به مذاکرات با چلسی رسیدگی کند.»

او ادامه داد: «گروه روف با چلسی صحبت می‌کند تا شرایط را متوجه شود. در حال حاضر مذاکرات متوقف شده و تمرکز مونت روی بازی‌های باقی‌مانده فصل است.‌اگر تا تابستان توافقی صورت نگیرد، چلسی مونت را خواهد فروخت. وضعیت تماشایی است و گروه روف رابطه خوبی با باشگاه‌های لیگ برتری دارد.»

لیورپول با جذب مونت در نقل و انتقالات تابستانی می‌تواند وضعیت خط میانی خود را سروسامان دهد. با جذب این ستاره ملی‌پوش، میانگین سنی این پست نیز کاهش پیدا می‌کند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها