|
کدخبر: 295076

اختصاصی گسترش نیوز؛

قوت قلب شفر در رادار استقلال

طبق اعتقاد و نظر اکثر کارشناسان امر، استقلال در پنجره نقل و انتقالاتی پیش رو باید در سه پست تقویت شود. پست های دروازه بان، هافبک میانی و مهاجم هدف استقلال در تابستان نیاز به تقویت دارد. ستاره‌های مدنظر باشگاه برای ترمیم ترکیب استقلال در تابستان، گزینه‌های جذابی به شمار می روند.

ورزش قوت قلب شفر در رادار استقلال

استقلال یک فصل پرفراز و نشیب را سپری کرد و دست آخر به رتبه سومی بسنده کرد. پس از قهرمانی درخشان در فصل گذشته، فرهاد مجیدی تصمیم به جدایی گرفت. مصطفی آجورلو، مدیرعامل وقت در غیاب سرمربی جایگزین اقدام به بستن تیم جدید کرد. او چندین فوروارد را آبی پوش کرد و در کنار آن ها با دو وینگر جذاب قرارداد امضا کرد.

مهدی قایدی و محمد محبی دو خرید برتر آجورلو در تابستان بودند. نفراتی مثل ارسلان مطهری، سجاد شهباززاده و پیمان بابایی نتوانستند دردی از استقلال دوا کنند. شهباززاده هیچ گلی در این فصل به ثمر نرسانده و پاس گلی هم به هم تیمی های خود نداده تا به این ترتیب یکی از ضعیف ترین خریدهای استقلال در چند فصل اخیر لقب بگیرد.

اوضاع خط حمله استقلال به حدی فاجعه بود که کوین یامگا به عنوان برترین گلزن تیم تا هفته های انتهایی لقب گرفته بود. هرچند مهدی قایدی به عنوان وینگر چپ آبی‌ها در نهایت با زدن ۱۲ گل، برترین گلزن استقلال شد. ساپینتو در نقل و انتقالات زمستانی هم به دنبال جذب یک مهاجم گلزن بود که علی فتح الله زاده موفق به توافق با گزینه مدنظر کادر فنی نشد.

امید-ابراهیمی

بوی بازگشت فرمانده می‌آید؟

طبق اعتقاد و نظر اکثر کارشناسان امر، استقلال در پنجره نقل و انتقالاتی پیش رو باید در سه پست تقویت شود. پست های دروازه بان، هافبک میانی و مهاجم هدف استقلال در تابستان نیاز به تقویت دارد. ستاره‌های مدنظر باشگاه برای ترمیم ترکیب استقلال در تابستان، گزینه‌های جذابی به شمار می روند. بازیکنانی که ضمن عمق بخشیدن به ترکیب، بار فنی و تاکتیکی تیم را بهبود می بخشند. یکی از این گزینه ها، امید ابراهیمی است.

ستاره سابق آبی‌های تهرانی ممکن است که بار دیگر لباس تیم محبوب خود را بپوشد. امید باجناق خسرو حیدری، مربی کنونی استقلال است و به واسطه این خویشاوندی، شاید باز هم شاهد آبی‌پوش شدن ابراهیمی باشیم. او بدون قرارداد با باشگاه‌های قطری می‌تواند به استقلال برگردد. حضور فرمانده سابق آبی‌ها می تواند قوام خوبی به خط میانی استقلال داده و کمی از سنگینی مسئولیت روزبه چشمی کم کند.

ابراهیمی-استقلال

این ستاره ۳۵ ساله در دوران کوتاه حضور خود در استقلال (از سال ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۷) بازی های درخشانی را زیرنظر مربیان مختلف انجام داد. شاید اوج دوران فوتبالی امید در فصل ۷-۹۶ و تحت نظر وینفرد شفر بود.

او در دوران حضورش در استقلال موثرترین عنصر خط میانی استقلال به حساب می‌آمد و به خاطر ویژگی های رهبری، جنگندگی و کاریزماتیکش در زمین، طرفداران استقلال به او لقب «فرمانده» را دادند. ابراهیمی در سال ۱۳۹۶ با شکستن رکورد مجتبی جباری، بدل به گلزن ترین هافبک استقلال در تاریخ لیگ برتر شد.

  • Mjs ارسالی در

    این دو روزه همه سایتها و خبرگزاری‌ها واس ه نقل و انتقال استقلال خبر میزارن!!!!!!ع جب
    پروژه تجزیه استقلال کلید خورده باز؟؟؟؟
    استقلال امسال بهترین بازی‌ ها رو انجام داد و از نظر من هوادار همین کافیه.
    همین بازیکنان و کادر رو حفظ کن لطفا آقای کریمی

  • اسدی هستم ارسالی در

    ساپینتو به درد استقلال نمیخوره

  • کامی ارسالی در

    مسئولین محترم استقلال،چرا رو به عقب میرو ید آقاامیدخیلی محترم است اماپابه سن گذاش ته لطفادنبال هافبک جوانترباشید بحث مصدوم یت هارادرنظرداشته باشید سال گذشته لنگیار اببینید که چه بازیکنانی راگرفتندونتیجه ا ش راهم گرفتند استقلال راخانه سالمندان نک نید!!!

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها