|
کدخبر: 291476

اختصاصی گسترش نیوز؛

شاه ماهی کلمبیایی در راه استقلال

ظاهرا اولین خرید استقلال در تابستان از اراک می آید. ریکاردو ساپینتو ستاره باشگاه آلومینیوم را بهترین گزینه برای جایگزینی ستاره بوشهری تیمش می‌داند.

ورزش شاه ماهی کلمبیایی در راه استقلال

استقلال در ادامه روند خوب و درخشان خود، این بار از سد آلومینیوم اراک گذشت. آبی‌های پایتخت با درخشش ستاره بوشهری خود فاتح مصاف حساس در اراک شدند.

مهدی قایدی بار دیگر ناجی ریکاردو ساپینتو شد و با شوتی سرکش پورحمیدی را مغلوب کرد تا ۳ امتیاز مهم این مصاف به حساب استقلال واریز شود. با توجه به شکست سپاهان در تبریز، استقلال به یک امتیازی صدر جدول رسید و حالا امیدها برای دفاع از عنوان قهرمانی بیش از پیش شده است.

یکی از اتفاقات جالب و البته جنجالی بازی، در نیمه دوم و در دقیقه ۷۶ رخ داد. جایی که ساپینتو گفت‌وگوی کوتاهی با ستاره خارجی آلومینیوم انجام داد. مربی پرتغالی هنگام خروج هانسل زاپاتا از زمین، برای لحظاتی با این بازیکن صحبت کرد. در ابتدا به نظر می‌رسید که این موضوع خیلی اتفاق مهمی نیست تا اینکه مدیرعامل آلومینیوم پرده از ماجرا برداشت.

ساپینتو-اراک1

یک گپ جنجالی در اراک

رجاییان، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک مدعی شد که ساپینتو با زاپاتا در خصوص فصل بعد حرف زده است. ظاهراً سرمربی استقلال از وینگر تیم میزبان خواسته برای فصل بعدی به استقلال آمده و زیر نظر او به فوتبالش ادامه دهد.

ریکاردو ساپینتو در ابتدای فصل نیز شخصاً برای به جلب نظر محمد محبی با باشگاه سانتاکلارا گفت‌وگو کرده بود. این گفت‌وگو درنهایت منجر به چراغ سبز محبی برای پوشیدن لباس استقلال شد. محبی در این فصل جزو مؤثرترین بازیکنان استقلال بوده است.

این کار ساپینتو در اراک، با رضایت هواداران استقلال مواجه شده و دوست داران این تیم از اینکه مربی پرتغالی باوجود تمام حواشی، به فکر تقویت ترکیب برای فصل بعد نیز است، خرسند و البته متعجب هستند. قرارداد ساپینتو با استقلال یک‌ساله است. پس از حذف استقلال از آسیا و حواشی ایجاد شده پیرامون مدیریت باشگاه، ساپینتو به‌شدت از وضعیت پیش‌آمده شاکی شده و ماندنش در جمع آبی پوشان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

هانسل-زاپاتا

در صورت صحت ادعای مدیرعامل آلومینیوم، می‌توان این حدس را زد که ریکاردو ساپینتو قلبا به ماندن در استقلال تمایل دارد. او از احتمال جدایی محبی و قایدی مطلع است و قصد دارد با گزینه‌های مناسب، جای خالی ستاره‌های بوشهری را به‌نوعی پر کند.

هانسل زاپاتا اهل کلمبیا است و در پست وینگر و همچنین فوروارد قادر به بازی است. زاپاتای ۲۸ ساله سابقه بازی در شریف تیراسپول مولداوی را در کارنامه دارد. بازی‌های خوب او در فصل جاری همراه با آلومینیوم، موجب شده تا تیم‌های زیادی به دنبال به خدمت گرفتن او باشند.

او در مصاف اخیر مقابل استقلال نیز خوب عمل کرد. حسینی در نیمه اول مانع از گلزنی زاپاتا شد و شوت زیبای او را از گوشه دروازه بیرون کشید. حضور زاپاتا در استقلال می‌تواند او را تبدیل به اولین بمب آبی‌ها در تابستان کند.

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی خوب

  • ناشناس ارسالی در

    شماه ماهی کلمبیایی نمیخواد استقلال همون مهره های خودشوو نگه داره عالیه فقط راضیشون کنه که بمونن

  • عشقپولیس ارسالی در

    مگه پول قبلیا را دادن که میخوان جدید بخر ن؟

  • ناشناس ارسالی در

    مگه فتل ۵میلیارد وپول گم شده در صرافی را برگرداند که میخوان زاپاترو بخرند جل الخ الق

  • ناشناس ارسالی در

    اول به فکر بدهای کلون نشون باشن تصفیه کن ن بعد برن بازیکن بخرن والا خودم استقلالی ه دوآتشه هستم دوست ندارم تیم خوبمون آسیب ببینه

  • ناشناس ارسالی در

    از پول‌های دزدی زیاد بهش دادن ک بمونه وگر نه کدوم عقل سالم میگه ساپینتو محض رضای خدا میمونه استقلال

  • ناشناس ارسالی در

    به قربان زاده بگید که زاپاتا رو برای است قلال بخره چون قربان زاده همکاره استقلاله

  • صحرا ارسالی در

    فعلا بروند پول قبلیا رو بدن.بعد بچسبن به بازیکن جدید.پادوانی بیچاره با اون وضع ا سفناکش که در این باشگاه دچار صدمه شد،هنو زم بعدازسالها نتونسته طلبشو بگیره.!!! تُ ف به ....

  • حسن ارسالی در

    چرا فدراسیون.کمیته انضباطی وسازمان لیگ د ر برابر کار غیر قانونی ساپینتو ساکت هستن د او حق ندارد در حین بازی با بازیکن حریف قرار مزار بذاره

  • Omid ارسالی در

    هر فوتبالیستی می خواهد میلیاردر شود برود استقلال تهران در استقلال پول زیاد است.

  • جمشید ارسالی در

    شما فعلا بدهی های در حال حاضر را پرداخت کنید باز نکنه سال دیگه بخاطر همین بازیکنان حال حاضر دوباره از اسیا حذف بشین و باز دوباره بیانیه بدین و به تیم پرسپولیس بگین حکومتی وهمه تقصیرات را گردن باشگاه پرسپولیس بندازین

  • راستگو ارسالی در

    دیگه لیگ یک این همه هزینه نمیخواد.

  • سامان ارسالی در

    این تو تیم خود یه گل هم نزده اوقت بیاد ج ای قایدی... واقعا اخبار از کجا میارین

  • سعید ارسالی در

    ادم به دانش ساپینتو شک میکنه.اخه زاپاتا بازیکنه

  • ناشناس ارسالی در

    نظر قائدی ومحبی را جلب کنن ما ازشون راضی هستیم استقلال امسال زیبا فوتبال می‌کند.

  • ناشناس ارسالی در

    چطور شد الان استقلال پول داره برای خرید کلمبیایی پس نخواستن کمک فتح الله زاده بکنند این کثافت قربان زاده هم قهرمانی از استقلال میگره که هوادار اون وقت میگن فتح الله زاده باعث شد استقلال قهرمان نشه قربان زاده به هدفش که نابودي استقلال بود رسید اگه استقلال خصوصی شده و قراره کامل خصوصی بشه پس چرا ۵۱ درصد الباقی سهام رو به سالمی زاده نفروختن چون میخان قربان زاده و خودشون سود

  • سعید ارسالی در

    اگه این شاه ماهی باشه... اون یکی ها خر ن اهی باید باشن دیگه😂😂😂😂😂😂

  • سعید ارسالی در

    چه اصتلاحاتی از خودتون درمیارید... سرباز ماهی ام نیست... 😂😂😂

  • داریوش ارسالی در

    از کیسه انتظار بیشتری نمیره

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها