|
کدخبر: 294541

اختصاصی گسترش نیوز؛

نورچشمی یحیی در راه استقلال

اکثر قریب به اتفاق هواداران استقلال بر این باور هستند که ترکیب فعلی تیمشان دارای نقایص زیادی است. از درون دروازه تا نوک خط حمله نیاز به تقویت وجود دارد. آمار و عملکرد مهاجمان فعلی استقلال مثل پیمان بابایی و ارسلان مطهری قابل دفاع نبوده است. استقلال به احتمال بسیار زیاد در پنجره نقل و انتقالاتی پیش رو یک مهاجم جدید را به خدمت خواهد گرفت.

ورزش نورچشمی یحیی در راه استقلال

استقلال در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر، مهمان تیم مس رفسنجان بود. آبی‌ها برای حفظ شانس قهرمانی در لیگ، باید هر ۳ امتیاز بازی را تصاحب می‌کردند.

غیبت چند بازیکن کلیدی نظیر روزبه چشمی، رافائل سیلوا و آرش رضاوند از نکات قابل‌توجه این مسابقه بود. مرادمند، مهدی پور و نیک‌نفس جایگزین بازیکنان غایب استقلال در این دیدار شدند. نیمه اول بازی گلی در پی نداشت اما مسی‌ها در نیمه دوم بازی از مهمان پیش افتادند. مهدی حسینی در دقیقه ۷۴ دروازه حسینی را باز کرد اما این پایان کار نبود.

آبی‌های پایتخت بازگشت خیلی خوبی به بازی داشته و با گل‌های مرادمند و محبی نتیجه را عوض کردند. تعویض‌های ساپینتو در این بازی کارساز شد و بهترین خط دفاع لیگ در نیمه دوم این بازی، روز سختی را تجربه کرد. استقلال با این برد ۵۹ امتیازی شد و باروحیه‌ای خوب روز پنجشنبه به مصاف تیم تراکتور می‌رود.

استقلال-مس

شاگردان خمز از فرم بسیار خوبی برخوردار هستند و برای جبران شکست قبلی مقابل استقلال در جام حذفی، انگیزه‌های زیادی دارند. این دیدار از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. پیش بینی می شود که روزبه چشمی و آرش رضاوند، غایبان بزرگ استقلال در تقابل با تراکتور باشند.

اکثر قریب به اتفاق هواداران استقلال بر این باور هستند که ترکیب فعلی تیمشان دارای نقایص زیادی است. از درون دروازه تا نوک خط حمله نیاز به تقویت وجود دارد. حسین حسینی شبحی از آن بازیکن آماده فصل پیش بوده و نمایش های ضعیف او طرفداران استقلال را ناامید کرده است. حسین پورحمیدی به عنوان یک گزینه آلترناتیو درنظر گرفته شده است. هرچند جذب این دروازه بان موفق، موانع و چالش های خاص خود را دارد.

ساپینتو-هوادار

استقلال در خط دفاعی خود مشکل خاصی ندارد. درصورت حفظ مهره های کلیدی، ایرادی خاصی در این پست دیده نمی شود. از ابتدای فصل تا به امروز، کمبود خلاقیت در خط میانی استقلال مشهود بوده است. هافبک های استقلال علی رغم عملکرد خوب در نیم فصل دوم، باز هم موفق به جلب نظر اکثریت دوست داران استقلال نشدند. هافبک هایی نظیر آرش رضاوند و سعید مهری به وضوح در بازی های بزرگ و حیاتی، عملکرد معمولی داشته و دردی از استقلال دوا نکردند؛ بنابراین ضرورت خرید یک هافبک خلاق برای فصل آینده وجود دارد.

دیگر پستی که ریکاردو ساپینتو در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی هم به دنبال تقویت آن بود، پست مهاجم هدف است. آمار و عملکرد مهاجمان فعلی استقلال مثل پیمان بابایی و ارسلان مطهری قابل دفاع نبوده است. استقلال به احتمال بسیار زیاد در پنجره نقل و انتقالاتی پیش رو یک مهاجم جدید را به خدمت خواهد گرفت. کاوه رضایی کماکمان یک گزینه بالقوه برای ساپینتو به شمار می رود. درصورت رفع مشکلات موجود بین دو باشگاه تراکتور و استقلال، کاوه می تواند بار دیگر آبی پوش شود.

  • امید ارسالی در

    استقلال حالا حالا ها باید اقساط جام فصل قبلش رو بده.

  • ناشناس ارسالی در

    کاوه رضایی تف نمیارزد، استقلال باید یک م هاجم شش دانگ خارجی بخرد، چراکه مهاجمان فعلی داخلی در ایران بدرد بخور نیستند.

  • ناشناس ارسالی در

    اخه کدام الاغی دوباره میره کاوه رضایی رو میاره درسته بازیکن خوب کم شده ولی روی جوانان هزینه کنند بهتره

  • عیسی ارسالی در

    خسته نشدین از این هم خبر های مفت و بی اساس

  • ع ق ارسالی در

    خدايا اين تيم پرتقالی بمونه تا ما بتونیم بخندیم

  • ناشناس ارسالی در

    درود،دروازبان خوب کار درست خارجی،یه مهاج م شش دانگ کار بلد تمام عیار یه بازیسازوط راح
    اینا باید خارجی باکیفیت باشن ک متاسفانه پولی در بساط نبوده و نیست

  • ناشناس ارسالی در

    بنفعش هستپرسپولیس برا فصل بعد میتونه یام گا را بکبز

  • ناشناس ارسالی در

    قهرمانی.معشیتی.باپنالتی.معشیتی

  • فواد ارسالی در

    استقلال اول بدهی استراماچونی را پرداخت کنه بعد مهاجم ۴۰ سانتی که از تیم های حوزه خلیج فارس قرضی آورده بود را نگه داره اگه پول داشت و همچنین اگه اشتباه نکنم مومنی از لیگ اروپا قرضی اومده بود نگه داره و در آخر گاش موند ته خزانه بلند پروازی کنه و بخواد از پرسپولیس نور چشمی بیاره بشنو باور نکن اینها زر مفت میزنن تو نزن

  • فواد ارسالی در

    امیدوارم مثل آبی ها نباشید و دیدگاه من را بزارید تا دیگران دلخوش نباشند

  • غلامرضا بهبهانی ارسالی در

    میگم دوستان اگه تیمی را سراغ دارن به لنگ تبریک گفته اعلام کنند باشگاه لنگ ایران می‌خواستیم اعلام کنیم شخص نه تو ایران و خارج اگه کسی با قهرمانی لنگ را تبریک گفته اعلام بشه خواهش میکنیم

  • فرهنگ برزگر ارسالی در

    میخواستم از پرسپولیسیا بپرسم چند نفر قهر مانیشون رو تبریک گفتن

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها