|
کدخبر: 283737

اختصاصی گسترش نیوز؛

کابوس بیرانوند در راه استقلال

در روزهایی که خط حمله استقلال شرایط خیلی مطلوبی ندارد، مدیران این باشگاه در فکر بازگرداندن مهاجم سابق خود هستند. نظر مثبت ساپینتو در خصوص این انتقال، می‌تواند کاوه را بار دیگر آبی پوش کند.

ورزش کابوس بیرانوند در راه استقلال

زمانی که او در تابستان سال ۹۵ توسط پندار توفیقی آبی پوش شد، بسیاری از دوست داران استقلال دقیقا نمی دانستند که چه بازیکن باارزشی به تیمشان پیوسته است. ستاره ذوب آهن پیشنهاد تمدید قرارداد را رد کرد و تبدیل به بمب نقل و انتقالات آبی های پایتخت شد.

کاوه رضایی در همان پنجره نقل و انتقالات از پرسپولیس نیز پیشنهاد خوبی دریافت کرده بود ولی در یک تغییر مسیر ناگهانی، شاگرد علیرضا منصوریان شد. این ستاره کرمانشاهی در تنها فصل حضور خود در استقلال، در ۲۸ بازی ۷ گل را به ثمر رساند. البته گل زیبای او در آن دربی معروف، شیرین ترین خاطره او با لباس استقلال محسوب می شود.

رضایی در انتهای فصل ۰۶-۱۳۹۵ ایران را به مقصد بلژیک ترک کرد و خیلی زود با آبی ها خداحافظی کرد. او در خرداد سال ۹۶ با قراردادی ۲ ساله به باشگاه رویال شارلوا در لیگ برتر بلژیک پیوست. وی پس از گلزنی‌های پیاپی نامزد دریافت جایزه گاو طلایی شد؛ جایزه‌ای که هر ساله به بهترین گلزن لیگ بلژیک داده می‌شود.

کاوه-رضایی

بازگشت ناموفق کاوه و دلخوری هواداران

کاوه رضایی پس از پنج سال حضور در فوتبال بلژیک، در تابستان سال جاری تصمیم به بازگشتی غیرمنتظره گرفت. کاوه به ایران برگشت تا بار دیگر با تیم محبوب خود قرارداد امضا کند. در ابتدا او به طور قطعی به باشگاه استقلال پیوست و در تمرینات این تیم هم حاضر شد ولی در عین ناباوری نتوانست قرارداد خود را رسمی کند. پر بودن لیست استقلال، دلیل نپیوستن کاوه به جمع آبی‌ها اعلام شد. جدایی او باعث دلخوری هواداران استقلال از مدیریت وقت باشگاه شد و انتقادات زیادی نسبت به شخص مصطفی آجورلو مطرح شد.

با توجه به این اتفاق عجیب، رضایی چاره ای جز پیوستن به تیم دیگری در آن وقت محدود نداشت. در نهایت این بازیکن ۳۰ ساله در تاریخ ۸ شهریور ۱۴۰۱ با قراردادی ۱ ساله به باشگاه تراکتورسازی تبریز پیوست. او تا به این مقطع فصل، تنها در ۴ مسابقه موفق به انجام بازی برای تراکتور شده و یک گل نیز به ثمر رسانده است. ظاهرا در قرارداد رضایی بندی قرار داده شده که این بازیکن می تواند در نیم فصل به استقلال برگردد.

کاوه-رضایی

رضایی بمب نیم فصل استقلال می شود؟

خط حمله استقلال در فصل جاری عملکرد جالبی نداشته و تمام مهاجمان استقلال روی هم رفته موفق به زدن تنها ۲ گل شده اند! در چنین شرایطی بازگشت کاوه به استقلال می تواند یک اتفاق خوب برای ریکاردو ساپینتو و طرفداران استقلال باشد. البته شرط چنین انتقالی این است که علی فتح الله زاده بتواند تا بعد از بازی با تراکتور پنجره نقل و انتقالاتی استقلال را باز کند. شنیده ها حاکی از آن است که مربی پرتغالی نیز به جذب دوباره رضایی بی میل نیست. بی تردید رضایت قطعی ساپینتو می تواند این انتقال را هموارتر کند.

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور در این خصوص می گوید: « کاوه رضایی قراردادی با باشگاه دارد که هر طرف ممکن است تفسیر داشته باشد و به این صورت که طرفین با توافق یکدیگر می‌توانند قرارداد را فسخ کنند. کاوه بازیکن خوب و ارزشمندی است و درگیر مصدومیت بوده است. به هر حال بازی در پرسپولیس و استقلال باتوجه به پخش زنده، جذابیت هایی دارد اما باشگاه تراکتور هم باشگاهی است که توجهات عمومی زیادی متوجه‌اش است.»

مدیران باشگاه استقلال پس از بازی با تراکتور و پایان نیم فصل اول، در جهت جذب لیست مدنظر ساپینتو اقداماتی را انجام خواهند داد. کادر فنی استقلال به جز مهاجم، درخواست به خدمت گرفتن یک هافبک بازیساز را نیز دارند تا در نیم فصل دوم با قدرت بیشتری با سایر تیم های مدعی رقابت کنند.

  • ناشناس ارسالی در

    این انتقال چه ربطی به بیرانوند داره

  • ناصر ارسالی در

    کاوه رضایی اگه گلزن بود همون اروپا نگه میداشتنش نمیدادنش تراکتور

  • ناصر ارسالی در

    ما کاوه نمی‌خواهیم فتح الله گفته مسی و ر ونالدو را میاره

  • ناشناس ارسالی در

    کاوه فوتبالش مثل دیاباته همیشه مصدوم است لذا بدرد نمی خورد شما هم نبرید یا شهباز اده پیرمرد یا نردبان دزدا رمضانی بی مصرف یا کاوه همیشه مصدوم اینا هنر خریداران ا ست

  • Reza ارسالی در

    واقعا جای کاوه(یک مهاجم شش دانگ)خالیه و پیوستنش به استقلال خیلی میتونه تاثیرگذار باشه برای ساپینتوالبته به تعداد گل زده ا ش زیادمهم نیست مهم اینه به کمک تیم بیاد و تا پایان فصل ثمره زحماتش روببینیم با ت رک لوکادیا از پرسپولیس و پیوستن کاوه ب ا ستقلال اگه خوب کارکنه امکان اقای گل شدن هم داره.......

  • ناشناس ارسالی در

    استقلال بجم کم نیاری ارتش طوفاناذعا پرس پولیس بامساعدت فرزند خوانده ادعایش بازد م ۵گل ادعا و بلوف طرفدارانشون دیگه قابل اینکار نیست

  • پرسپولیس سرور استقلاله ارسالی در

    از این بمب ها استقلال خیلی ترکونده تو ای ن چند سال😂

  • سالار ارسالی در

    خخخخ کابوس بیرانوند تو 28بازی 7گل زده چه خرید کارآمدی غوغا میکن احتمالا که نه حت ما تو 15بازی دیکه صد درصد 2تا گل دیکه هر توری که باسه شده باشه پنالتی بهش بدن میز نه

  • محمد کاظم راد ارسالی در

    علی بیرو کریس رونالدو و ژابی اسپانیا و پرتقال انگلیس ناکام گذاشت کاوه که کاه هم نیست

  • ابوالفضل ارسالی در

    ای **

  • خون ابی ها ارسالی در

    این اقایی که نامش را اورده اید ..ترقه هم نیست تا چه رسد به بمب .لطفا ابروی بمب و نارنجک و توپ و تانک را حفظ فرموده و در دادن اخبار کذب و نادرست غلو نفرمایید .انوقتی که جوان بود و سنی نداشت که چکار کرد .تا اکنون که شش هفت سالی از ان زمان میگذرد و کاوه خان باید با عصا و عینک و دندان مصنوعی به میدان برود

  • محمد ارسالی در

    ۲۸ بازی ۷ گل زده (هر ۴ بازی یک گل) کابوس هم هست !

  • کاکو ارسالی در

    مربی وقتی بیسواد باشه میره دنبال بازیکن قدیمی
    معمولا هم موفق نمیشه
    مثل شهباز زاده وقتی برگشت استقلال چیزی ازش ندیدیم
    کاوه هم بدتر از اون مربی که با سواد باشه بازیکن میسازه
    مثل یحیی از عمری و اسماعیلی فر چی ساخت!!!
    البته ای کاش مربی علاوه ب ر سواد یکم شخصیت و غیرت هم داشته باشه

  • کریمی ارسالی در

    استقلال حقش این نیست

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها