|
کدخبر: 294408 سهیل مافی

گفت‌وگوی گسترش نیوز با پیشکسوت باشگاه پرسپولیس؛

پرسپولیس در قائمشهر دور افتخار می‌زند / مثل تیم دهه ۶۰ مقتدر هستیم / نساجی تیم خطرناکی است

مرتضی فنونی زاده؛ پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: بازی فوق‌العاده حساسی در راه است. نساجی در خانه تیم پرقدرت و خطرناکی محسوب می‌شود. به‌شخصه برای این تیم احترام زیادی قائل هستم و از عدم سقوطشان خوشحال هستم. به‌خوبی مطلع هستم که تیم دوم آن‌ها پرسپولیس است.

ورزش پرسپولیس در قائمشهر دور افتخار می‌زند / مثل تیم دهه ۶۰ مقتدر هستیم / نساجی تیم خطرناکی است

پرسپولیس در ادامه بردهای متوالی خود، این بار از سد تیم گل گهر سیرجان گذشت. دو تیم چندی پیش در چهارچوب مسابقات جام حذفی به مصاف هم رفته بودند که سرخ‌پوشان در آن بازی با نتیجه دو بر یک به برتری رسیده بودند.

قرمزهای پایتخت موفق شدند که همانند بازی رفت سیرجانی‌ها را مغلوب کنند. پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با چهار گل حریف خود را درهم کوبید و یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شد. مهدی ترابی ستاره بی‌چون‌وچرای این مسابقه بود و سه مرتبه دروازه محسن فروزان را باز کرد.

ترابی با این هت‌تریک ۷ گله شد و برترین گلزن پرسپولیس در این فصل لقب گرفت. سعید صادقی دیگر گل قرمزهای تهرانی را به ثمر رساند. سپاهان نیز در بازی هم‌زمان، حریف خود را گل‌باران کرد تا سرنوشت قهرمانی به هفته آخر بکشد.

گسترش نیوز برای بررسی عملکرد پرسپولیس مقابل گل گهر و همچنین درباره مصاف بعدی با نساجی مازندران، گفت‌وگویی با مرتضی فنونی زاده انجام داده که در ادامه می‌خوانید.

پرسپولیس-گل-گهر

یاد تیم دهه شصت زنده شد

مرتضی فنونی زاده در خصوص پیروزی پرگل پرسپولیس برابر گل گهر گفت: بازی زیبا و جذابی را از سوی پرسپولیس شاهد بودیم. این نمایش مهیج، من را به یاد تیم دهه شصت پرسپولیس انداخت که حریفان را باصلابت و اقتدار شکست می‌دادیم. بسیاری از هواداران پیش از شروع بازی در گفت‌وگو با من، از نگرانی و استرس خود سخن می‌گفتند.

او ادامه داد: گل گهر باوجود برخورداری از مهره‌های باکیفیت، همواره مقابل پرسپولیس اذیت شده و حرف خاصی برای گفتن نداشته است. سرنوشت قهرمانی حالا در دستان پرسپولیس است و بدون توجه به نتایج سایر رقبا تا به امروز پیش رفتیم. استقلال از کورس عقب افتاد و تنها به جام حذفی دل‌ بسته است.

فنونی زاده در ارتباط با بازی پنجشنبه پرسپولیس با نساجی بیان کرد: بازی فوق‌العاده حساسی در راه است. نساجی در خانه تیم پرقدرت و خطرناکی محسوب می‌شود. به‌شخصه برای این تیم احترام زیادی قائل هستم و از عدم سقوطشان خوشحال هستم. به‌خوبی مطلع هستم که تیم دوم آن‌ها پرسپولیس است.

وی افزود: امیدوارم که باز هم شاهد یک نمایش هوشمندانه و هجومی از پرسپولیس باشیم و در قائم‌شهر جشن قهرمانی را بگیریم. در صورت عدم وقوع اتفاق خاص یا بدشانسی فوتبالی، دور افتخار را در قائم‌شهر می‌زنیم.

ترابی-پرسپولیس

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: در زمان بازی ما هم نساجی، یک تیم به‌اصطلاح چغر و باصلابتی به شمار می‌رفت. بردن این تیم در آن دوره که بازیکنانی نظیر نادر دست‌نشان را در اختیار داشت، کار ساده‌ای نبود؛ بنابراین بچه‌های پرسپولیس به‌هیچ‌وجه نباید اسیر غرور شده یا میزبان را به‌نوعی دست‌کم بگیرند.

او تصریح کرد: امیدوارم اتفاقات در زمین‌بازی رخ‌ داده و شاهد مسائل منفی و حاشیه‌ای نباشیم. کمیته داوران باید انتخاب‌های هوشمندانه‌ای برای دو بازی حساس هفته آخر داشته باشد.

این کارشناس و پیشکسوت فوتبال در رابطه با درخشش مهدی ترابی در تقابل با گل گهر اظهار کرد: ترابی مثل وحید امیری همیشه روند باثباتی داشته و برای تیم مثمر ثمر عمل می‌کند. من از این بازیکن روز بد و ناامیدکننده ندیدم. امیدوارم که آقای قلعه‌نویی هم نگاه ویژه‌ای به ترابی داشته باشد.

امید-نورافکن-سپاهان

سپاهانی‌ها عملکرد فنی خود را زیر سوال نبرند

ملی پوش اسبق در مورد طعنه‌های بازیکنان و کادر فنی سپاهان به پرسپولیس عنوان کرد: سپاهان یکی از معدود تیم‌های لیگ به‌حساب می‌آید که فوتبال به‌واقع باکیفیت و تماشاگرپسندی را ارائه می‌کند. در هفته‌های اخیر هم همواره مقابل تیم‌های مقابل برتری داشته و حتی در بازی با ملوان هم حقش برد بود.

او در ادامه اذعان کرد: من از کادر سپاهان می‌خواهم که عملکرد فنی خوب خود را با مطرح کردن چنین اظهارنظرهای غیرحرفه‌ای و بی‌اساس خراب نکنند. یک تیم در حد سپاهان باید تمرکزش به مسابقات و نتایج خود باشد. امیدوارم که شاهد دو بازی پاک و بی‌حرف و حدیث در هفته پایانی باشیم.

مرتضی فنونی زاده در پایان اضافه کرد: حضور پرشور هواداران در ورزشگاه بسیار دل‌چسب بود. در قائم‌شهر هم این اتفاق رخ خواهد داد. میزبان طبق قوانین ۹۰ درصد ظرفیت ورزشگاه را در اختیار دارد. مطمئن باشید که نیمی از این ۹۰ درصد هم آرزوی برد پرسپولیس را دارند. امیدوارم که بازی جذاب و زیبایی را شاهد باشیم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها