|
کدخبر: 291814 سهیل مافی

گفت‌و‌گوی گسترش نیوز با بازیکن اسبق استقلال؛

استقلال تیمی یکدست است / دربی جذاب می‌شود

علی حمودی؛ بازیکن استقلال ملاثانی بیان کرد: استقلال و پرسپولیس نباید به دنبال بازی محتاطانه باشند. مساوی به درد هیچ تیمی نمی‌خورد و تساوی فقط سپاهان را به قهرمانی نزدیک می‌کند.

ورزش استقلال تیمی یکدست است / دربی جذاب می‌شود

استقلال با ارائه یک نمایش درخشان و هیجان انگیز موفق به غلبه بر تیم هوادار شد. آبی‌های پایتخت در ادامه روند خوب خود در لیگ، این بار هوادار را در خانه مغلوب کرده و به صدر جدول رسیدند.

شاگردان ریکاردو ساپینتو در نیمه اول علی‌رغم ایجاد چند موقعیت گلزنی، موفق به گلزنی نشدند. در نیمه دوم اوضاع کاملاً متفاوت شد و استقلالی‌ها در ورزشگاه آزادی جشنواره گل به راه انداختند. آرش رضاوند در دقیقه ۴۶ نخستین گل تیم میزبان را به ثمر رساند.

پس از گلزنی آرش رضاوند، استقلال پنج گل دیگر را نیز وارد دروازه مهرداد طهماسبی کرد. مهدی قایدی بار دیگر درخشان ظاهر شد و تأثیرگذاری بالایی در جریان بازی داشت. ستاره بوشهری استقلال در این مسابقه موفق به زدن یک گل شد و دو پنالتی نیز از مدافعان هوادار گرفت. این وینگر آماده یک پاس گل زیبا نیز به محمد محبی داد تا برترین بازیکن زمین لقب بگیرد.

نکته جالب بازی گلزنی حسین حسینی دروازه‌بان و کاپیتان استقلال در این دیدار بود. حسینی گل آخر استقلال را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا لحظه‌ای تاریخی را رقم بزند.

استقلال با این نمایش زیبا و با گل زده بیشتر نسبت به سپاهان در رتبه اول جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار گرفت. رقابت سه تیم بالای جدول در راه رسیدن به قهرمانی به اوج حساسیت خود رسیده است. گسترش نیوز برای بررسی بیشتر عملکرد استقلال در این دیدار، گفت گویی با علی حمودی انجام داده که در ادامه می‌خوانید.

قایدی-استقلال

شکوفایی ۲ ستاره فراموش شده

علی حمودی درباره برد پرگل استقلال مقابل هوادار گفت: بازی خوب و جذابی را شاهد بودیم. در نیمه اول علی‌رغم حملات استقلال، بازی گل نداشت اما در نیمه دوم شرایط کاملاً متفاوت شد. استقلال بار دیگر شایستگی و قدرت خود را اثبات کرد و نشان داد که بی‌دلیل در بالای جدول قرار ندارد.

او در خصوص عملکرد خط میانی استقلال و درخشش بازیکنانی نظیر آرش رضاوند و سعید مهری بیان کرد: ساپینتو مربی باتجربه و فهیمی است و به‌خوبی از پتانسیل و استعداد بازیکنان خبر دارد. او در این فصل بهترین بازی را از هافبک‌هایی مثل مهری گرفت. مهری زیر نظر ساپینتو شکوفا شد و حالا یکی از بهترین بازیکنان لیگ در پست خود به شمار می‌رود.

حمودی ادامه داد: این مطلب درباره رضاوند نیز صدق می‌کند. این دو هافبک به‌اضافه روزبه چشمی در این فصل عالی کار کردند. مهری علاوه بر دوندگی بالا در میانه زمین و کمک به کارهای دفاعی، به فاز هجومی هم بسیار خوب کمک می‌کند و حالا اکثر ضربات ایستگاهی را نیز می‌زند.

مهری-و-قایدی

بازیکن پیشین استقلال تهران افزود: در فصول گذشته صحبت از خلأ یک هافبک بازیساز می‌شد ولی در این فصل ساپینتو با همین داشته‌ها و بازیکنان فعلی، این جای خالی را به بهترین شکل پر کرده است. زوج رضاوند و مهری به‌خوبی مهاجمان استقلال را تغذیه می‌کنند.

وی در ارتباط با عملکرد کلی استقلال اظهار کرد: استقلال علاوه بر مسائل فنی، در جنبه‌های انگیزشی و هماهنگی در ترکیب هم تیم سرآمدی در لیگ برتر است. درصحنه گل دوم شاهد این هماهنگی و بازی خوانی عالی بین بازیکنان بودیم. ازخودگذشتگی و برای «تیم» بازی کردن کاملاً مشهود است.

مدافع اسبق آبی‌های پایتخت در ادامه خاطرنشان کرد: این فداکاری را در گل اول مهدی قایدی انجام داد که بسیار زیبا بود. استقلال به تیمی یکدل و یکدست تبدیل شده که این موضوع خیلی مثبتی محسوب می‌شود. دادن پنالتی به حسین حسینی هم یک نمونه دیگر از این یکدلی و صمیمیت بین بازیکنان بود.

دربی-99-تهران

دربی جذابی در راه است

او در رابطه با بازی بعدی استقلال با پرسپولیس به گسترش نیوز گفت: استقلال و پرسپولیس نباید به دنبال بازی محتاطانه باشند. مساوی به درد هیچ تیمی نمی‌خورد و تساوی فقط سپاهان را به قهرمانی نزدیک می‌کند.

مدافع استقلال ملاثانی تصریح کرد: سپاهان در صورت برد مقابل ملوان می‌تواند فاصله امتیازی خود را بیشتر کند و به‌نوعی به جام نزدیک‌تر شود. این نیاز اساسی به برد می‌تواند زمینه را برای مشاهده یک دربی جذاب و هجومی فراهم کند. امیدوارم این موضوع موجب شده تا هواداران هر دو تیم از بازی نهایت لذت را ببرند.

او در مورد شرایط تیم استقلال ملاثانی پس از برد برابر خیبر خرم آباد عنوان کرد: ما در این فصل از اکثر تیم‌های مدعی و بالای جدول، موفق به گرفتن امتیاز شدیم. در صورت حمایت بهتر، تیم ما توانایی و پتانسیل حضور در جمع تیم‌های بالای جدول را داشت.

حمودی در ادامه بیان کرد: متأسفانه از ابتدای فصل تا به امروز، مشکلات مختلفی داشتیم که خیلی از آن‌ها هنوز حل نشده است. با بضاعت فعلی در جام حذفی جزو ۸ تیم برتر هستیم. بازیکنان از دل و جان مایه گذاشتند و باوجود تمامی مشکلات، نتایج خوبی در فصل جاری گرفتیم.

استقلال-ملاثانی

او در ادامه مطرح کرد: سعی بر این داریم که در بازی‌های باقی مانده، جایگاه خوبی در جدول مسابقات داشته باشیم و در جام حذفی هم بهترین عملکرد را از خود بر جای بگذاریم. قصد داریم تا اعتبار و شخصیت استقلال ملاثانی را در جام حذفی نشان دهیم.

علی حمودی در پایان اضافه کرد: امیدوارم مشکلات مدیریتی استقلال تهران هرچه سریع‌تر حل شده و با پرداخت بدهی‌های موجود، اتفاق بد دیگری برای این تیم رخ ندهد. این تیم هواداران پرشمار و بی‌نظیری دارد و آن‌های لایق شرایط خیلی بهتری هستند.

  • سعید ارسالی در

    افرین‌بازیکن‌بااخلاق‌ استقلال اقای‌حمودی‌ ‌‌با زی‌مهری‌ میتواند تحت‌تاثیر تمرینات.مخصوص‌ یک هافبک.بازیساز‌که‌استقلال‌.امثال‌جباری‌اندوتیموریان‌
    قلعه نوعی ‌و‌دیکران‌داشته‌گزینه‌های‌خارجی‌مثل‌ژاوی‌
    دی‌بروینه‌ بسیارشکوفا‌سوداین‌جوان‌استیل‌بسیارعالی‌
    قدرت‌بدنی‌‌خوب‌دارد.که‌باید‌عالی‌شود باید‌بااین‌جوان‌
    اختصاصی کارشود‌ارش‌.خصوصیات‌تکنیکی‌تعصب‌بالا‌
    دارد‌باید‌بامهری‌جفتو‌جورشود

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها