|
کدخبر: 292584

اختصاصی گسترش نیوز؛

یک پیشنهاد داغ برای گزینه قرمزها

لیورپول اورلین چوامنی را دوست دارد اما به این موضوع آگاه است که این هافبک گران قیمت فعلا در دسترس نیست. جود بلینگهام یکی از رهبران تیم دورتموند به شمار می رود. او نمی خواهد در این مقطع فصل در مورد نقل و انتقالات حرفی زده شود؛ به همین دلیل است که همه چیز کند پیش می رود.

ورزش یک پیشنهاد داغ برای گزینه قرمزها

تمدید قرارداد سبایوس از همیشه نزدیک‌تر است. این بازیکن به خوبی مطلع است که رئال هم تمایل به ادامه همکاری با او را دارد. آنچلوتی به بازی سبایوس اعتقاد دارد و او را در برنامه های آینده خود قرار داده است.

رئال‌ مادرید قراردادی ۴-۵ ساله به سبایوس پیشنهاد خواهد داد. رئال قصد دارد در چند هفته آینده با سبایوس به توافق برسد. به احتمال زیاد قرارداد دنی سبایوس در پایان فصل تمدید رسمی می شود.

فابریزیو رومانو در خصوص دیگر هآفبک جوان و البته گران قیمت رئال می گوید: «رئال‌ مادرید به چوامنی برای آینده اطمینان دارد و او را یک بازیکن حیاتی ارزیابی می کند. از دید رئال ‌مادرید چوامنی استعداد خارق‌العاده‌ای دارد. لیورپول اورلین را دوست دارد، اما به این موضوع آگاه است که این هافبک گران قیمت فعلا در دسترس نیست.»

او ادامه داد: «جود بلینگهام یکی از رهبران تیم دورتموند به شمار می رود. او نمی خواهد در این مقطع فصل در مورد نقل و انتقالات حرفی زده شود؛ به همین دلیل است که همه چیز کند پیش می رود. پس از عقب نشینی لیورپول، حالا رئال جدی ترین مشتری ستاره جوان دورتموند محسوب می شود. رئال ‌مادرید همیشه بازار برزیل رو زیر نظر دارد. کالافات توجه زیادی به برزیل دارد و نمایندگان رئال‌مادرید همیشه در  برزیل هستند تا بازیکنای مختلف را پیگیری کنند.»

او اضافه کرد: «به من اعتماد کنید، لوکا مودریچ پیشنهادات فراوانی از عربستان و سایر کشورها داشت اما تمایل زیادی به ماندن در رئال‌مادرید دارد و انتظار من این است که او هم به زودی قرارداد خود را با رئالی ها تمدید کند.»

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها