|
کدخبر: 291923 سهیل مافی

گفت‌و‌گوی گسترش نیوز با پیشکسوت باشگاه پرسپولیس؛

پرسپولیس تیم مقتدری نیست / این بردها به کسی نمی‌چسبد / ساپینتو بزرگی خود را ثابت کرد

وحید قلیچ؛ پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: نسبت به هزینه‌های گزاف در این فصل، از بازی‌های این تیم راضی نبودم. دیدن بازی‌های پرسپولیس به من نمی‌چسبد. پرسپولیس آن صلابت و اقتدار همیشگی را نداشت. البته در فصل قبل هم این موضوع وجود داشت و شاهد بازی‌های جذابی نبودیم.

ورزش پرسپولیس تیم مقتدری نیست / این بردها به کسی نمی‌چسبد / ساپینتو بزرگی خود را ثابت کرد

پرسپولیس قبل از دربی حساس پایتخت موفق به شکست تیم مس کرمان شد. سرخ‌پوشان بازی را خیلی بهتر از میزبان آغاز کرده و در نیمه اول توسط سعید صادقی به گل رسیدند.

گئورگی گولسیانی در ادامه مسابقه گل دوم تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. مس کرمان در نیمه دوم رو به بازی تهاجمی آورد و حملاتی را روی دروازه علیرضا بیرانوند ترتیب داد. مسی‌ها در دقیقه ۶۳ یکی از گل‌ها را جبران کرده تا به کسب امتیاز در کرمان امیدوار شوند.

شاگردان فرزاد حسین‌خانی فرصت به‌تساوی کشاندن بازی را داشتند ولی قدر فرصت‌های خود را ندانستند. درنهایت این تیم مهمان بود که به گل بعدی رسید. فرار عیسی آل کثیر باعث اعلام ضربه پنالتی برای پرسپولیس شد. گولسیانی مثل همیشه خوب و مسلط دروازه را باز کرد. مدافع ۳۱ سال قرمزهای تهرانی با این گل در کنار یورگن لوکادیا بدل به بهترین گلزن پرسپولیس تا پایان این هفته از مسابقات لیگ برتر شد.

این برد خارج از خانه دقیقاً همان چیزی بود که یحیی گل محمدی تا پیش از دربی لازم داشت. پرسپولیس با این ۳ امتیاز با ارزش به مصاف رقیب سنتی می رود.

دیدار پرسپولیس و استقلال روز یکشنبه سوم اردیبهشت برگزار می‌شود. گسترش نیوز برای بررسی عملکرد پرسپولیس در مصاف با مس کرمان و همچنین درباره دربی شماره ۱۰۰، گفت‌وگویی با وحید قلیچ انجام داده که در ادامه می‌خوانید.

پرسپولیس-مس

این بردها به دل کسی نمی‌نشیند

وحید قلیچ درباره برد پرسپولیس مقابل مس گفت: بازی خوب و سریعی را از طرف هر دو تیم شاهد بودیم. به نظر من پرسپولیس نباید فقط به پنالتی دل‌خوش باشد. این تیم آن‌قدر مهره خوب و گران‌قیمت دارد که بتواند در جریان بازی، فوتبال خود را به حریفان دیکته کند.

او ادامه داد: هیچ تیمی به‌اندازه پرسپولیس بازیکن صاحب‌نام و باتجربه ندارد. البته پرسپولیس موقعیت‌های گلزنی زیادی نیز خلق کرد که منتها قدر آن‌ها را ندانست. پنالتی هم جزئی از بازی محسوب شده ولی این نوع بردها به دل کسی نمی‌نشیند.

قلیچ در ارتباط با عملکرد کلی پرسپولیس در فصل جاری بیان کرد: نسبت به هزینه‌های گزاف در این فصل، از بازی‌های این تیم راضی نبودم. بازی‌های پرسپولیس به قول معروف به من نچسبید. پرسپولیس آن صلابت و اقتدار همیشگی را نداشت. البته در فصل قبل هم این موضوع وجود داشت و شاهد بازی‌های جذابی نبودیم. بازیکنان و کادر فنی ۷۰ درصد دریافتی داشتند و درویش هم تمام خواسته‌های مربی را برآورده کرده است.

وی در خصوص علیرضا بیرانوند و عملکرد او در این فصل اظهار کرد: من هیچ نظری درباره بیرانوند ندارم. دلیل آن‌هم این است که او دروازه‌بان دلخواه من نیست. در خصوص گلرهایی نظیر حسین حسینی و یا علیرضا حقیقی می‌توانم اظهارنظر کنم ولی در رابطه با دروازه‌بان فعلی پرسپولیس چیزی نمی‌گویم.

ساپینتو-اراک

همه به پیش‌بینی درست من پی بردند

پیشکسوت پرسپولیس در پیوند با وضعیت استقلال با ریکاردو ساپینتو به گسترش نیوز گفت: در ابتدای فصل فشار زیادی روی ساپینتو بود و افراد مختلف به شکل ناعادلانه‌ای به او حمله می‌کردند. من تا به حال فرصت رویارویی و آشنایی با این مربی را نداشتم اما نحوه مربیگری و شخصیت او را بسیار دوست دارم.

او افرود: نوع حرکات، صحبت‌ها، رفتار و منش او من را یاد دهه ۶۰ می‌اندازد. ساپینتو با تمام وجود برای تیمش می‌جنگند و یک تیم یکدل و جنگجو را درست کرده است. من از همان آغاز راه متوجه پتانسیل بالای او شدم و حالا همگان به پیش‌بینی درست من پی بردند.

بازیکن پیشین قرمزهای پایتخت در ادامه خاطرنشان کرد: ساپینتو با عملکردش به همه نشان داد که یک مربی بزرگ و تأثیرگذار است. بازیکنان استقلال برای این مربی همه کار می‌کنند و بادل و جان در زمین برایش مایه می‌گذارند. عملکرد و آمار ساپینتو در این فصل به نحوی بوده که تمام مربیان قبلی استقلال در سایه او قرار گرفتند.

او درباره دربی پیش رو و حساسیت‌های احتمالی این بازی اذعان کرد: حساس‌ترین دربی سال‌های گذشته در پیش است. در کنار دربی‌هایی مثل الکلاسیکو، این بازی جزو مهم‌ترین دربی‌های جهان محسوب می‌شود. امیدوارم بازی جذاب و تماشاگرپسندی را ببینیم.

دربی-تهران

قلیچ در ادامه بیان کرد: پرسپولیس و استقلال در این فصل یک تفاوت آشکار با یکدیگر دارند. پرسپولیس تیمی بازیکن محور است و اتکای خاصی به برخی مهره‌های خود دارد اما استقلال یک تیم مربی محور به شمار می‌رود.

او تصریح کرد: به عقیده من تیم کم‌اشتباه و فرصت‌طلب می‌تواند در این بازی برنده باشد. پیروز دربی راه همواری برای قهرمانی خواهد داشت. من موافق اتحاد بین این دو تیم و هوادارانش هستم و امیدوارم مسابقه زیبایی از آب درآید.

این کارشناس فوتبال در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس در این فصل مطرح کرد: هر سه تیم بالای جدول، شانس قهرمانی دارند. در چهار بازی باقی‌مانده هر تیمی که کوچک‌ترین لغزشی داشته باشد، از کورس قهرمانی به‌نوعی خارج می‌شود. در حال حاضر در حساس‌ترین مقطع فصل هستیم و باید دید که عملکرد این سه تیم چگونه خواهد بود. استقلال روی کاغذ بازی‌های سخت‌تری در پیش دارد ولی من شانس سه تیم را برابر می‌دانم.

  • مسعودد ارسالی در

    وحید قلیچ حتی لیاقت تماشاکردن بازی پرسپو لیس را هم ندارد. این چه جور پیشکسوتی است که دنبال فرصت میگردد تا پرسپولیس را تخر یب کند.
    درد این بشر اینه که توی ت یم جایی ندارد، و اگر دستیار تدارکات تیم هم بود ساکت میشد .

    • علی ارسالی در

      واقعا متاسفم برای قلیچ البته ظاهرایشون ن مایانگر همه چیزش هست ولی انصافاهیچ چیزش به مکتب پرسپولیس نمیخوره البته بهتربگم ب ه فوتبال نمیخوره ایشون بایدشرخرباشه باای ن تیپ وظاهر

    • قوری دوایی فضایی ارسالی در

      یک آدمهایی در زمانی که مربی با فحاشی نام وسی بازیکن آرنج میکردن بازی کردند و با ا ون شرایط بار اومدن یکی مثل این بابل که ا سمش هم نمی دونم از بس ناشناس هست ما بازی کنان ذخیره رو که معرفت داشته اند رو هم ب یاد می آوریم ولی این افراد مثل اون بنده خدا اون فضایی کیسه کشها که با ادبیات آن روزا بزرک شدن و فقط دلشون اط اون آب داره ا ش میخوان هر چی فوش بدتر و وقیح تر اینه ا بیشتر خوششون میاد مثل اون کیسه کش دوای ی نوری که میره تو چورت بعد یک دفعه مثل.ل خرس پولوف یه چیزی میگه. اینها دلشون تنگ شده برای فوشهای آب. دار ...اموسی که لای قش هستند. دوست دارند هر چی بدتر بهتر چون کسی که حیایی دهانش رو نگه نمی داره باید منتظر هر چی حرف بد هست باشه البته اینها حال میکنن اعتیاد دارن به اینکه اینطوری خودشون رو نشون بدن مثل. اون نوری کیسه دو ایی معروف عالم و آدم میگی نه چهار روز دی گه ببین یک دفعه باز پولوف ......

  • علی ارسالی در

    به توچه همش بر علیه پرسپلویس حرف میزنی ب ه جای اینکه روحیه بدی منفی صحبت میکنی به تو ربطی نداره

  • ن ارسالی در

    گ

  • مصی ارسالی در

    بابا چی می گی تو دوزاری بی غیرت ، قلیچ ی موقعی برای پرسپولیس بازی می کرده حالا ف قط زر می زنه تو ک پرسپولیس رو ب ی تیم بی اصالت فروختی برو سمت همون نامردای بی وج ود

  • ناشناس ارسالی در

    قرار نیست هرکس برا تیمی بازی کرد حتمن جزخانواده واسطوره اون تیم باش.. قلیچ یه بازیکن عادی بوده و جز چرت پرت گفتن حرفی نداره،

  • پرسپولیس ارسالی در

    اقااین قلیچ دیوانس.میخادبااینکارهاجلب تو جه کنه چون پرسپولیسیهاادم حسابش نمیکنن ر فته پاچه خاری استقلال وساپینتورامیکنه.ای نقدراحمقه که میگه راجع به بیرانوندنظری ن دارم.

  • بازنشسته ارسالی در

    اقای قلیچ خودت زمان خودت بازیکن در حد پر سپولیس نبودی لطف کن قبل از اینکه در مورد پرسپولیس حرف میزنی دهنت اب بکشی

  • ع ق ارسالی در

    خدا او را شفا بدهد بنده خدا گرفتار بد دردیه

  • حسین ارسالی در

    بازهم خداپدرومادرترابیامرزدکه دست کم رنگ ی صحبت نمیکنی،بهترین جمله،شانس هرسه تیم برابراست.دمت گرم آقاوحید.🌹🌹🌹

  • گرگگ آبی ارسالی در

    اولا بی اصالت و بی وجود شخص خودتی که نوش تی تیم بی اصالت .در ضمن درود بر شرف قلیچ که حقیقت رو گفته .تلخه ها سوزش دارید.

  • ناشناس ارسالی در

    🤣🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣🤣🤣😂😂😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂😂🤣😂🤣😂
    واق عا حرف حق تلخ اینجاست بهتون برنرخوره راس شو گفته 💙🧿💙🧿💙🧿🧿💙💙💙🧿💙🧿🧿💙🧿💙🧿💙🧿💙🧿💙🧿💙💙🧿🧿🧿💙🧿💙 🧿💙🧿💙🧿💙🧿💙🧿💙🧿💙🧿سرورهرچی لنگیه🧿💙🧿💙🧿💙🧿💙🧿💙🧿💙🧿 💙🧿💙🧿💙🧿💙🧿💙🧿💙🧿💙🧿💙🧿💙🧿💙🧿💙🧿💙💙🧿💙🧿💙🧿💙🧿💙🧿💙🧿💙🧿💙🧿💙 🧿💙🧿💙🧿💙💙🧿💙🧿💙🧿💙🧿💙🧿💙💙🧿💙💙🧿💙🧿💙💙🧿💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙 💙💙💙🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿 🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿 🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿

  • علی ارسالی در

    کمتر پرسپولیس دیدم اینقدر واقع بین باشه هم تعصب داشته باشه هم خوب و عادلانه قضاو ت کنه درود بر وحید قلیچ

    • امیرعلی ازجنوب ارسالی در

      ایشون میمون دلقک این قلیچ هست

  • ناشناس ارسالی در

    قلیچ ااصلا از فوتبال هیچ چیز سر در نمی ی اره
    قلیچ باید در باره چوپانی اظها ر نظر کنه

  • محمدپیله ورقرمزته ارسالی در

    باواوحیدقلیچ آبلیموجاتی مخفیوببین داره م یجوئه راجب عالیجناب بیرانوند نظری ندارم کی ازتوپشمک نظرخواست

  • مهدی ارسالی در

    این بشر چقدر نمک به حرومه دربی بهت میگیم پرسپولیس یعنی چی

  • بهرام ارسالی در

    درود بر وحید قلیچ

  • امیرتاجیک ارسالی در

    درود برشرف وحیدقلیچ
    نمیدونم چرا به کسی که حرف درست میزنه ناسزا
    میگید .بحث دربی جداست وهر اتفاقی ممکنه رخ
    بده ولی ازنظر فنی هرکس ذره ای فوتبال ب فهمه تاکتیکهای ساپینتو را قبول داره.کارت یمی فوق العاده استقلال هرتیمی را به لرزه درمیاره مگر اینکه نتیجه را جور دیگری وج ای دیگری رقم بزنند.

  • جاخد ارسالی در

    عیار هوادار استقلال و پرسپولیس داود بی ۱ ۰۰ام مشخص اگراستقلال حداقل با سه گل پرسپ ولیس ببرد هیچ تبانی ای صورت نگرفته در غی ر اینصورت دبیرکمیته انضباطی ورودکند

  • شهرام ارسالی در

    ایول کفترباز ، توهم اگه عقل داشتی الان صاحب زندگی بودی

  • بی نام ارسالی در

    واقعا دمت گرم آقا وحید حال کردم خوب آب پ اکی روبرو دست لنگیها ریختی ی دونه ای داد اش

  • فرامرز هاشمی ارسالی در

    قلیچ خفه شو

  • مسلم رمضانی ارسالی در

    زیادی داری **میخوری قلیچ که از یه زنم کم تری

  • Ebe ارسالی در

    یکی ازاین آقا بپرسه مشکلش با پرسپولیس چی ه
    که قبل از دربی به این حساسی اینط وری تضعیف روحیه میکنه واقعا پرسپولیسی هس تن؟

  • محمد ارسالی در

    قلیچ مردانگی را به نمایش می گذارد قلیچ با همه دلبستگی به تیم پیروزی از گفتن حقیقت واهمه ندارد

  • استقلال سرور هرچی لنگیه ارسالی در

    واقعبت بین.شجاع.وبدون تعصب ب رنگ خاص
    احسنت ب آقا وحیدقلیچ👏

  • طاها ارسالی در

    حرف حق.این تیم مردارخوره فقط منتظره برای ش پنالتی بگیرن

  • پوریا ارسالی در

    اخه یکی نیست به این قلیچ بگه تو انقدر ** اضافه نخور سگ صفت کیسه مال اشغال

  • ناشناس ارسالی در

    حرف مفت .

  • رشیدمراد نوروزی ارسالی در

    بنظرم استقلال با اختلاف چندین گل پرسپولیس شکست میده وآقای قلیچ یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال کشور وباشگاه پرسپولیس بوده ۰خاهشن عفت کلام داشته باشید و احترام اقای قلیچ بعنوان پیشکسوت پرسپولیس واجبه

  • میلاد ارسنالی ارسالی در

    سلام خواهشا بنویسید، وحید قلیچ فن کیسه - نه پیشکسوت پرسپولیس،، بابا این گفتن تنها راه تبلیغ گرفتن، درامدزایی فالوئرزیاد د اشتنه، برهمین این پاچه خواری کیسه کشا می کنه، اونا هم کهپتادیروزفحش خارمادرمیدادن بهش، الان بهش میگن سلطان، صادق، با مرام خخخ فقط موندم چقدراینا حقیرن که دلشون ب ه حرفای این بدردنخور دوزاری خوشه،، خواهش ا دیگه ننویسید پیشکسوت بگید قلیچ فن کیسع ، پیج اینستاشو بروببینید کامنت هاش ازپیج اصلی استقلال بیشتره، همه استقلالی ها او نجا ریختن

  • رضا ارسالی در

    سلام.
    آقای قلیچ پیشکسوت عزیز.ناراح ت نباش برادر مطمئن باش در بی رو میبریم ب ا اختلاف ۲ گل.بعد ان شاءالله خودت در پیا مهای بعدی ابراز رضایت خواهی کرد.دنیا فقط پرسپولیس❤

  • ۴۵ ارسالی در

    نمیدونم چرا به این میگن پیشکسوت پرسپولیس !!!!بیشتر شبیه شر خرا یا شاگرد شوفراست ! !!!!این اگه از فوتبال چیزی میفهمید الان حداقل تدارکات ی تیم دهات بود !!!!خدا شفا ش بده البته خدا هم از این توقعی نداره!!!

  • ناشناس ارسالی در

    **زیادی نخور آشغال بی‌غیرت اگه یکی بهت پ ول بده زنتون هم میفروشی

  • احمد ارسالی در

    خب کسی نیست بهش بگه میمون توچت به اظهارونظرتوجات توحیاط وحشه بااین سبیلهای لجنت حالم ازت بهم میخوره

  • قلیچ دستمال یزدی سر چهاراه میفروشن ارسالی در

    بابا تو زمان خودت هم سوراخ بودی من ۴۲ سا لمه قشنگ یادمه هر توپ هوایی میومد نه نمی گفتی چون قد کوتاه بودی سعید عزیزیان هم ز مینی هارو می‌خورد دروازبان فقط یه احمدرض ا عابدزاده یه علی بیرو بابا تو ناخن علی بیرو هم نمیشی مهم نیست تو علی بیرو دوست داشته باشی یا مورد علاقه ات باشه مهم این ه طرفدارای پرسپولیس عاشقش هستند بسوز دست مال ابریشمی بگیر که برای کیسه کشا واکس م یزنی دستات زخم نشه

  • محمودکوچکی ارسالی در

    اوایل فصل یادمه گفته بودی ساپینتوبهترین مربی هستش خدای یادمه اقای قلیچ۰

  • محمدرضا ارسالی در

    احسنت اقا وحید قلیچ

  • سعید ارسالی در

    بیشرف تر از این بی همه چیز کسی ندیدم چون بهش پستی نمیدن سوزش گرفته

  • حسن ارسالی در

    تف به شرفت ، تا دیروز همین استقلالیها ** *** حالا شدی طرفدارشون بدبخت شاید استقلا ل برا توالت شستن نیازت داشته باشند، برو که فقط بدرد اونا میخوری

  • بهروز ارسالی در

    امثال همین ها همون موقعی که ۸ امتیاز از تیم سوم پایتخت و با صلابت صدرنشین بودیم با همین حرفهای ناپخته تیم پرسپولیس رو به حاشیه بردن.کاش همچین پیشکسوتایی هیچوقت نباشن

  • سرور کیسه ارسالی در

    قلیچ پاچه نخور اخوی اونجا آبنبات چوبی هم نمیدن دستت

  • مهدی ارسالی در

    آقاوحیدفنچ اگه مردی به سبیل بود بزهم سبیلش خیلی قشنگتره الان بایدبه بزهم میگفتن مرد پس مردی به سبیل نیست حالا که رفتی وبی غیرتیتو ثابت کردی **نخور

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها