|
کدخبر: 253809

غیبت ۲ ستاره آبی‌ها در دیدار حساس هفته

ممکن است شاهد غیبت روملو لوکاکو، مهاجم تنومند چلسی در دیدار برابر رئال مادرید باشیم.

فوتبال غیبت ۲ ستاره آبی‌ها در دیدار حساس هفته

شرایط برای روملو لوکاکو برای بازی برگشت چلسی مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا در هاله ای از ابهام قرار گرفته و توماس توخل، سرمربی آبی های لندن بعد از برتری پرگل تیمش مقابل ساوتهمپتون تایید کرد که این مهاجم بلژیکی دچار مصدومیت جدیدی شده است. همچنین سزار آزپیلیکوئتا، کاپیتان باتجربه باشگاه چلسی نیز به کرونا مبتلا شده و بعید است شاهد حضور این مدافع اسپانیایی در ترکیب این تیم در مسابقه برگشت برابر رئال مادرید باشیم.

توماس توخل درباره آخرین وضعیت روملو لوکاکو گفت: "او در تمرین روز گذشته چلسی حضور نداشت و این بازیکن درد زیادی را تحمل می کرد. ما باید دوشنبه کشور انگلیس را به مقصد اسپانیا ترک کنیم و فرصت زیادی باقی نمانده است، بنابراین باید منتظر بمانیم تا ببینیم چه می شود."

البته در صورت رسیدن روملو لوکاکو به دیدار برابر رئال مادرید نیز حضور او در ترکیب ثابت این تیم قطعی نیست. چلسی در تابستان گذشته ۹۸ میلیون پوند برای جذب دوباره روملو لوکاکو از اینتر خرج کرد، اما او از آن زمان تاکنون نتوانسته خود را به توماس توخل تحمیل کند و اغلب شاهد نیمکت نشینی لوکاکو به خصوص در هفته های اخیر بوده ایم.

این مهاجم ۲۸ ساله در این فصل تنها توانسته ۱۲ گل در ۳۶ بازی به ثمر برساند و فقط پنج بار در لیگ برتر موفق به گلزنی شده است. روملو لوکاکو در دیدار رفت مقابل رئال مادرید و در نیمه دوم یک فرصت بسیار خوب را برای کاهش اختلاف از دست داد و ضربه سر این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه تیبو کورتوا به بیرون رفت.

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها