|
کدخبر: 290676 سهیل مافی

گفت‌و‌گوی گسترش نیوز با پیشکسوت باشگاه پرسپولیس؛

پرسپولیس باید با ۲ مهاجم بازی کند / مدافع مس عبدی را لگدمال کرد

ابراهیم اسدی؛ پیشکسوت باشگاه پرسپولیس بیان کرد: پریرا بازیکن خوب و فرصت‌طلبی است. به نظر من هنوز به نحو احسن از او استفاده نشده و هافبک‌ها موفق به تغذیه مناسب او نشدند. ما شیخ دیاباته را هم داریم که در این بازی در دقایق پایانی به بازی آمد. البته دیاباته هنوز ازنظر بدنی آماده نیست. امیدوارم شرایط به نحوی پیش برود که ما با دو فوروارد بازی کنیم.

ورزش پرسپولیس باید با ۲ مهاجم بازی کند / مدافع مس عبدی را لگدمال کرد

پرسپولیس در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف مس رفسنجان رفت. شاگردان یحیی گل محمدی با تک‌گل گئورگی گولسیانی موفق به شکست تیم میزبان شدند و فاصله خود با رقبا را حفظ کردند.

قرمزهای پایتخت اولین بازی خود در سال جدید را با برد پشت سر گذاشتند. اشتباه رامتین سلیمان زاده در دقیقه ۲۵ بازی، کار را برای تیمش بسیار سخت کرد. او پس از انجام خطا روی مهدی عبدی از بازی اخراج شد و یک پنالتی را تقدیم سرخ‌پوشان کرد.

گولسیانی مثل همیشه مطمئن و مسلط دروازه را باز کرد و پرسپولیس را جلو انداخت. تلاش‌های مس در ادامه به‌جایی نرسید و ۳ امتیاز حساس بازی به‌حساب پرسپولیس واریز شد. البته اعلام ضربه پنالتی به سود پرسپولیس از سوی امیر عرب‌براقی با اعتراض شدید مسی‌ها مواجه شد. اکثر کارشناسان معتقدند که خطا روی عبدی بیرون از محوطه جریمه رخ داد.

پرسپولیس روز پنجشنبه و در خانه به مصاف تیم ملوان بندرانزلی می‌رود. دیدار رفت این دو تیم در هفته دهم مسابقات لیگ، با برتری پرسپولیس به پایان رسید. یورگن لوکادیا تک‌گل قرمزها را در آن بازی به ثمر رساند. گسترش نیوز برای بررسی عملکرد پرسپولیس در تقابل با مس رفسنجان، گفت‌وگویی با ابراهیم اسدی انجام داده که در ادامه می‌خوانید.

اسدی-پرسپولیس

یک گزینه خوب برای خط حمله

ابراهیم اسدی درباره پیروزی مهم پرسپولیس در رفسنجان بیان کرد: بازی خوبی را شاهد بودیم و هردو تیم درمجموع عملکرد خوبی داشتند. پرسپولیس به این ۳ امتیاز نیاز مبرمی داشت تا از کورس قهرمانی عقب نماند. پرسپولیس بعد از گلزنی در نیمه اول، موقعیت‌های زیادی را برای زدن گل‌های بیشتر خلق کرد که متأسفانه ثمری نداشت. مس رفسنجان آمار خیلی خوبی در خط دفاعی دارد و مسلماً گلزنی مقابل چنین تیمی، کار ساده‌ای نیست.

او در خصوص حضور ثابت مهدی عبدی در ترکیب در شب غیبت پریرا گفت: عبدی بازی خوبی را ارائه داد و عملکرد تأثیرگذاری داشت. او موفق به گرفتن یک پنالتی شد و به برد تیم کمک زیادی کرد. مدافع حریف به خاطر خطا روی مهدی از بازی اخراج شد و تیم حریف نزدیک به ۶۰ دقیقه، مجبور به بازی با یک بازیکن کمتر شد. مهدی عبدی در صورت دوری از حاشیه و تمرکز کامل روی فوتبال، می‌تواند مهره ثابتی در خط حمله باشد.

اسدی در پاسخ به این پرسش که آیا پریرا در حد و اندازه‌های پرسپولیس است، اظهار کرد: پریرا بازیکن خوب و فرصت‌طلبی است. به نظر من هنوز به نحو احسن از او استفاده نشده و هافبک‌ها موفق به تغذیه مناسب او نشدند. این مهاجم در بازی با سپاهان (جام حذفی) نشان داد که بازیکن خوب و باهوشی است و خود را به‌خوبی در موقعیت گل قرار می‌دهد.

او ادامه داد: البته ما شیخ دیاباته را هم داریم که در این بازی در دقایق پایانی به بازی آمد. دیاباته هنوز ازنظر بدنی آماده نیست و مصدومیت‌های متوالی به او اجازه ارائه بازی خوبی را نمی‌دهد. امیدوارم شرایط به نحوی پیش برود که ما با دو فوروارد بازی کنیم.

پرسپولیس-مس

مدافع مس عبدی را لگدمال کرد

پیشکسوت پرسپولیس در مورد پنالتی بحث‌برانگیز این بازی توضیح داد: بسیاری از کارشناسان بر این باور هستند که خطا پشت محوطه جریمه رخ داد. ما نباید از هوش و ذکاوت عبدی در آن لحظه غافل شویم. او به‌خوبی خود را تا داخل محوطه جریمه کشاند و پنالتی خوبی گرفت. مدافع حریف تا لحظه آخر مهاجم ما لگدمال کرد.

او در ارتباط با بازی بعدی پرسپولیس با ملوان به گسترش نیوز گفت: ملوان تیم خوب و خطرناکی است. شرایط جدولی نباید تغییری در ذهنیت بازیکنان پرسپولیس ایجاد کند. به عقیده من بازی سختی در انتظار پرسپولیس است و به‌هیچ‌وجه نباید ملوان را تیم ضعیفی در نظر گرفت. پرسپولیس با برد در این بازی و به امید لغزش رقبا، می‌تواند بار دیگر به صدر جدول نزدیک شود.

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره رقابت قهرمانی و شانس پرسپولیس در ادامه مسابقات بیان کرد: پرسپولیس در فصول گذشته همواره جزو مدعیان اصلی قهرمانی بوده است. ما پنج مرتبه متوالی قهرمان شدیم و حتی در فصل گذشته شانس بالایی برای قهرمانی داشتیم.

او در پایان اضافه کرد: پرسپولیس ۸ امتیاز با رقیب فاصله داشت و متأسفانه حاشیه و مسائل روحی و روانی منجر به از دست رفتن جایگاه محکم گذشته شد. شرایط فعلی برای بازگشت به صدر جدول سخت است. باید دید که دو تیم دیگرِ مدعی، دچار لغزش و از دست دادن امتیاز می‌شوند یا خیر. هم‌زمان نبودن بازی‌های آینده ۳ تیم بالای جدول برای من خیلی عجیب است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها