|
کدخبر: 288641

سورپرایز آخر سالی برای سرخابی ها!

از راهروهای سازمان لیگ فدراسیون فوتبال خبر می رسد ظرف روزهای آینده مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برگزار خواهد شد.

ورزش سورپرایز آخر سالی برای سرخابی ها!

در شرایطی که دیدار مرحله یک هشتم نهایی بین تیم های فولاد خوزستان و گل گهر سیرجان به دلیل حضور نماینده خوزستان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برگزار نشده است، ۷ تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شده‌اند.

در پایان دور قبلی مسابقات جام حذفی مشخص شد تیم های پارس جنوبی جم، پرسپولیس، نساجی مازندران، هوادار تهران، پیکان، استقلال ملاثانی و استقلال تهران ۷ تیم راه یافته به مرحله بعدی جام حذفی هستند. با توجه به اعلام برنامه مسابقات لیگ برتر تا پایان هفته بیست و سوم که در روزهای ۲۰، ۲۱ و ۲۲ اسفند ماه جاری برگزار می‌شود ظاهرا قرار است در حد فاصل پایان دیدارهای این هفته تا پیش از شروع اردوی تیم ملی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با برگزاری ۳ دیدار برگزار شود.

پیش از این اعلام شد اردوی تیم ملی از روز بیست و هشتم اسفند ماه آغاز می‌شود اما در حد فاصل هفته بیست و سوم تا آغاز اردوی تیم ملی هیچ مسابقه لیگ برتری برنامه ریزی نشده و مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر به تاریخ دهم و یازدهم فروردین موکول شده است.

از نزدیکان به باشگاههای سرخابی خبردار شدیم ظاهراً قرار است مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در روزهای آینده برگزار شود تا در روزهای باقیمانده پیش از شروع اردوی تیم ملی این ۳ مسابقه حذفی هم برگزار شوند. قرار است یکی از هشت گوی مراسم قرعه کشی با عنوان برنده دیدار تیم‌های فولاد و گل گهر سیرجان در سبد قرعه‌کشی قرار بگیرد تا از این طریق برنده این دیدار هم در این قرعه‌کشی شرکت داده شود.

پیش از این اعلام شد دیدار عقب افتاده تیم‌های فولاد و گل گهر سیرجان در تاریخ ۲۶ اسفند ماه برگزار می‌شود. از این رو به احتمال زیاد یکی از چهار دیدار مرحله یک چهارم نهایی بین برنده این دو تیم با حریفی که در قرعه کشی برای مصاف برنده دیدار فولاد و گل گهر تعیین می‌شود در تاریخی دیگر به مصاف هم خواهند رفت.

با توجه به قانون قرعه کشی و مشخص نبودن حریفان تیم های حاضر در این مرحله و اینکه ممکن است استقلال و پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم بروند این دربی احتمالی می تواند سورپرایز ویژه ای برای طرفداران سرخابی پایتخت در ایام شب عید و هفته پایانی اسفند ماه باشد تا تنور فوتبال در آخرین روزهای سال ۱۴۰۱ داغتر از همیشه شود.

یادآور می شود؛ این دو تیم در آخرین دیدار شن در هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر با نتیجه ۲ بر ۲ به تساوی رضایت دادند.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها