|
کدخبر: 285167

سرمربی آبی ها کار دست شان داد!

نتایج ضعیف استقلال در هفته‌های گذشته به ویژه مقابل رقبای اصلی برای کسب عنوان قهرمانی شرایط ساپینتو را از قبل بدتر کرد.

ورزش سرمربی آبی ها کار دست شان داد!

شکست دو بر یک تیم استقلال مقابل سپاهان در اصفهان وضعیت بدی را برای مسئولان باشگاه استقلال رقم زده است.

انتقاد صریح و تند طرفداران استقلال به اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل این مجموعه موجب شد تا پس از شکست استقلال مقابل سپاهان مدیران باشگاه در ارتباط با شرایط آینده تیم به فکر ایجاد وضعیت بهتری بیافتند.

از افراد نزدیک به هیئت مدیره باشگاه استقلال خبر دار شدیم برخلاف انتشار شایعاتی در فضای مجازی، ساپینتو به هیچ عنوان از سمت خودش برکنار نمی‌شود.

یک فرد مسئول در باشگاه استقلال در همین باره به خبر ورزشی گفت: «اولاً در حال حاضر هیچ گزینه ای برای جایگزین کردن ساپینتو نداریم در ثانی اگر بخواهیم این مربی را اخراج کنیم باید هم کلی پول قراردادش را بدهیم و هم تازه با یک مربی دیگر قرارداد جدید ببندیم و یک پول دیگر هم به نفر تازه وارد بدهیم. بنابراین باید با این مربی صحبت شود تا در ارتباط با شرایط تیم تغییرات درست و حسابی ایجاد کند».

این فرد آگاه همچنین خاطرنشان کرد: «قصد داریم پیرو صحبت‌های قبلی پیش از مصاف جام حذفی که با او داشتیم، در ارتباط با بازی‌های آینده به ساپینتو بگوییم که باید شرایط تیم استقلال و هواداران این تیم که چشم‌شان به نتایج این تیم است را درک کند. چون خوشبختانه استقلال از نظر مهره و بازیکن چیزی کم و کسر ندارد و قطعاً این مربی می‌تواند با درایت بیشتر در آینده نزدیک نتایج استقلال را بهبود ببخشد».

ناگفته نماند؛ استقلال پس از تعطیلات جام جهانی با تساوی مقابل پرسپولیس و مس رفسنجان و شکست مقابل تراکتور و سپاهان تنها در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان یک برد سه امتیازی به دست آورده و ۱۰ امتیاز از دست داده است.

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها