|
کدخبر: 273420

بازگشت شاه ماهی به استقلال جدی شد

گفته می شود که در قرارداد کاوه رضایی با تراکتور بندی وجود دارد که این بازیکن طی آن می‌تواند با پرداخت مبلغی فسخ کرده و به استقلال برگردد.

فوتبال بازگشت شاه ماهی به استقلال جدی شد

در این بین از ابتدا هم گفته شد کاوه رضایی به هر تیمی برود در قراردادش بندی قرار می دهد که بتواند نیم فصل به استقلال برگردد اما مدیران تراکتور این موضوع را تایید نکردند.

با این حال پیگیری‌ها نشان می دهد این بند در قرارداد کاوه رضایی وجود دارد و او در نیم فصل در ازای پرداخت مبلغی می تواند با استقلال قرارداد امضا کند.

گفتنی است در نیم فصل دوم رضایتنامه کاوه رضایی فقط برای حضور در استقلال تهران صادر خواهد شد او نمی تواند به تیم های دیگر برود.

منبع: پارس فوتبال
  • احمد لوکارلی ارسالی در

    بذارید این ماهی بازی بکند شاید میگو هم نبود

  • ناشناس ارسالی در

    انشا الله نیم فصل میاد😚

  • ناشناس ارسالی در

    ایشون شخصیتی هیجانی و بی‌ثباتی داره. این شخصیت در قالب مربی‌گری او نیز نمایان اس ت. خصوصیات فوق ناقض و نافی منطق و تدبیر و تحلیل است.
    شک نکنید تا آخر فصل ه مین تصمیم‌های احساسی و شواف‌گونه رو از خ ودش بروز میده و آخر سر استقلال را از رتب ه ۳،۴ بالاتر نخواهد توانست بالاتر ببرد.< br /> مسوولان استقلال از همین امروز بفکر چاره باشند که جای جبران کردن هست.

    اگر امروز توانست پیکان را ببره، همه حرف‌های بنده را جزو چرندیات دانسته و دور بریزید. اما اگر مساوی و یا به احتما ل زیاد استقلال بازی را باخت، بدانید اتفا قی نبوده، آینده بهتری برای استقلال وجود نداره و باید هر چه سریعتر بفکر جانشین سا پینتو بود.

  • بهمن حسین پور ارسالی در

    امیدوارم ساپینتو تا پایان هفته 12 هم درا ستقلال بماند

  • ارتش سرخ ارسالی در

    حالامثلا کی هست این اگه شما دیدی این بیش تر دوسه گل بزنه تا نیم فصل ماهیچی از فوت بال نمیدونیم اصلا این اسکل تو عمرش کلا چ ندتا گل زده خدایی

  • محمد ارسالی در

    خاک تو سر آن مدیری که چنین قراردادی با ک اوه امضاء کرد این خیانت به هواداران تراک تور هست

  • علی فیضی ارسالی در

    گاوه‌رضای جزء احمقترین بازی کنان‌فوتبال کثیف می‌باشد اگر بدونه تیم هم بمونه به ت یم‌کیسه کشها بر گردد تیمی که او‌را‌چندم اه علاف کرده بود واقعا که؟؟؟؟،،؟؟گاوه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها