|
کدخبر: 268587 سهیل مافی

گفت و گوی گسترش نیوز با مربی تیم امید پرسپولیس:

پرسپولیس هنوز کامل نشده است / در کارنامه اعضای کمیته فنی نقطه روشنی نمی‌بینم

بهادر عبدی مربی تیم امید پرسپولیس بیان کرد: در صحبت های آقای گل محمدی می شنویم که ایشان مدام به جذب یک فوروارد تاکید دارد. هنوز خبری از برآورده کردن این نیاز سرمربی نشده و طبیعتا تیم پرسپولیس با تکمیل شدن فاصله دارد.

ورزش پرسپولیس هنوز کامل نشده است / در کارنامه اعضای کمیته فنی نقطه روشنی نمی‌بینم

پس از رد صلاحیت و برکناری دراگان اسکوچیچ از سمت سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران، حالا همه تمرکز اعضای کمیته فنی فدراسیون بر روی انتخاب جانشین مرد کروات معطوف شده است.

پس از  صعود مقتدرانه تیم ملی به جام جهانی، به نظر می رسید که اسکوچیچ سکان هدایت ملی پوشان را در قطر بر عهده خواهد داشت. ولی نمایش ضعیف در دیدار تشریفاتی با کره جنوبی، اما و اگرهایی در خصوص کیفیت کار سرمربی وقت تیم ملی در ذهن فوتبال دوستان ایرانی ایجاد کرد. این تردیدها پس از شکست دو بر یک در بازی دوستانه مقابل الجزایر بیشتر شد.

انتقادات از اسکوچیچ بیشتر معطوف به شکل بازی تیم ملی و همچنین بازیکنان دعوت شده می شد. در هر صورت اکثر کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال کشور، تغییر سرمربی در این مقطع را خیلی به صلاح  فوتبال ملی نمی دانند و تصمیم اعضای کمیته فنی را عجیب ارزیابی کردند.

گسترش نیوز جهت بررسی بیشتر وضعیت فعلی تیم ملی و شرایط نقل و انتقالات پرسپولیس، گفت و گویی با بهادر عبدی مربی تیم امید پرسپولیس انجام داده که در ادامه می خوانید.

اسکوچیچ-اردوی-قطر

در کارنامه اعضای کمیته فنی نقطه روشنی وجود ندارد

بهادر عبدی پیشکسوت پرسپولیس درباره تصمیم کمیته فنی برای برکناری اسکوچیچ گفت: نتایج به دست آمده بیانگر عملکرد اسکوچیچ در تیم ملی است و در تمام دنیا هم مربیان را بر حسب همین آمار و نتایج مورد سنجش قرار می دهند. گذشته از این مباحث، باید در ابتدا به اعضای کمیته فنی و رزومه آن ها نگاهی داشته باشیم.

او ادامه داد: اینکه این اشخاص در کارنامه مربیگری خود چه دستاوردهایی داشته و آیا در جایگاه تصمیم گیری در خصوص مربی تیم ملی هستند؟ من در این چند روز مطالبی را درباره اعضای کمیته فنی خواندم و متوجه شدم که این افراد در کارنامه خود، سقوط به لیگ یک و لیگ دو، حذف با تیم ملی امید و جوانان و این قبیل نتایج را ثبت کردند. به سختی می توان در رزومه مربیگری آقایان کمیته فنی نقطه روشنی را دید.

عبدی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر نیز چنین تصمیم گیری مهمی در رابطه با فوتبال ملی به عهده این نفرات گذاشته شده است. حقیقت امر این است که این صحبت ها و دلسوزی های امثال بنده به جایی نمی رسد. به هر حال باید صبر کرد و دید که در نهایت اعضای کمیته فنی چه تصمیمی را اتخاذ می کنند.

سازگاری فدراسیون فوتبال با مربیان خارجی

هافبک اسبق پرسپولیس در مورد :  تجربه نشان داده که فدراسیون فوتبال ما با مربیان خارجی بهتر از مربیان داخلی همکاری می کند. به عنوان مثال امکاناتی که در اختیار آقای کی روش گذاشته شد با امکاناتی که آقای دایی یا قلعه نویی داشتند، قابل قیاس نیست.

یحیی-ذوب-آهن

لزوم جذب یک مهاجم برای پرسپولیس 

پیشکسوت پرسپولیس درباره نقل و انتقالات این باشگاه به گسترش نیوز گفت: نقل و انتقالات پرسپولیس خوب و جذاب شروع شد ولی متاسفانه از جایی به بعد با توقف همراه بود. در صحبت های آقای گل محمدی هم می شنویم که ایشان مدام به جذب یک فوروارد تاکید دارد. هنوز خبری از برآورده کردن این نیاز سرمربی نشده و طبیعتا تیم پرسپولیس با تکمیل شدن فاصله دارد.

او در ادامه اضافه کرد: با وجود اضافه شدن چند مهره خوب و با کیفیت، به نظر من یارگیری قوی در همه خطوط کافی نبوده است. برای پرسپولیس عنوان نایب قهرمانی بعد از قهرمانی های سریالی، یک ناکامی محسوب می شود. هواداران از تیم قهرمانی می خواهند و امیدوارم که در روزهای باقی مانده، مدیریت باشگاه در رفع کامل نیازهای کادرفنی کوشاتر باشد.

بهادر-عبدی

بهادر عبدی مربی تیم امید پرسپولیس درباره شرایط این روزهای این تیم گفت: در مجموع شرایط خوب و مناسبی داریم. به هر حال حدودا یک ماه را صرف تست گیری و آزمون و خطا کردیم ولی خوشبختانه الان تعداد بازیکنان را به ۲۶-۲۷ نفر اصلی نزدیک کردیم. یک اردو را از فردا در ابهر خواهیم داشت و در صدد ارتقای تاکتیکی و بهبود وضعیت بدنی تیم هستیم. در حال حاضر نیز تمام تلاش ما این است که تیمی در قواره قهرمانی ببندیم.

ارسال نظر