|
کدخبر: 266491 سهیل مافی

اختصاصی گسترش نیوز؛

رونمایی پرسپولیس از آخرین صید خود

پرسپولیس با عملکردی فوق العاده در نقل و انتقالات، اکثر مهره های بازار را جذب کرده است. در تکمیل این فرآیند، آن ها به دنبال یک مهاجم گلزن نیز هستند. قرمزها برای تقویت خط حمله خود، به سراغ یک گزینه آشنا رفته‌اند.

ورزش رونمایی پرسپولیس از آخرین صید خود

به گزارش گسترش نیوز؛ با اتفاقاتی که طی روزهای اخیر در فوتبال ایران رخ داده، باید باشگاه پرسپولیس را برنده پنجره نقل و انتقالات فعلی دانست. رضا درویش مدیرعامل سرخ ها با عملکردی خیره کننده، تقریبا تمام مهره های جذاب بازار را قرمزپوش کرده است.

علیرضا بیرانوند در درون دروازه جایگزین حامد لک پراشتباه را گرفته است. مرتضی پورعلی گنجی و گئورگی ولسیانی می توانند قلب خط دفاعی پرسپولیس را نفوذ ناپذیر کنند. سروش رفیعی و سعید صادقی قابلیت مضاعف کردن خلاقیت در خط میانی تیم نایب قهرمان لیگ را دارند. دانیال اسماعیلی فر یک جانشین ایده آل برای رامین رضاییان جدا شده خواهد بود. با این تفاسیر می توان گفت که مدیران پرسپولیس تمامی گزینه های یحیی گل محمدی را جذب باشگاه کردند و دوست داران این تیم نیز، حالا به فصل جدید بسیار امیدوار شده اند.

پس از پوشش نقاط ضعف ترکیب در پست های مذکور، حالا نوبت به خط حمله و خرید یک فوروارد مطمئن رسیده است. پرسپولیس در فصل گذشته در فاز هجومی با ضعف بسیاری رو به رو بود و در امر گلزنی عملکرد جالبی نداشت. مهاجمان این تیم در مجموع ضعیف عمل کرده و موفق به برآورده کردن نیازهای کادرفنی نشدند. بنابراین یافتن یک گلزن شش دانگ برای مدعی قهرمانی، از نان شب هم واجب تر است. به زعم بسیاری از پیشکسوتان پرسپولیس، قهرمان شدن همراه با تیمی که یک تمام کننده حرفه ای ندارد، امری محال خواهد بود.

منشا-مس-رفسنجان

یکی از گزینه های نهایی پرسپولیس برای رفع این مشکل، گادوین منشا است. مهاجم نیجریه ای با ۱۴ گل زده، موفق به دریافت عنوان آقای گلی در لیگ بیست و یکم شد. فوروارد ۳۲ ساله مس رفسنجان که سابقه عضویت در هر دو باشگاه محبوب پایتخت را در کارنامه دارد، بار دیگر در تیررس قرمزهای تهرانی قرار گرفته است. بدون تردید حضور منشا می تواند پازل تاکتیکی پرسپولیس را تکمیل کرده و خیال کادرفنی را از بابت خط حمله راحت کند.

شنیده های گسترش نیوز از آن حکایت دارد که آقای گل فوتبال ایران نیز تمایل بالایی برای پیوستن به پرسپولیس دارد. جذب گادوین منشا در گام آخر، پرسپولیس را به مدعی اصلی قهرمانی در لیگ پیش رو تبدیل خواهد کرد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها