|
کدخبر: 266351 سهیل مافی

گفت و گوی گسترش نیوز با پیشکسوت باشگاه پرسپولیس:

پیشنهاد استقلال را قبول می‌کنم / بقال سر کوچه هم پرسپولیس را قهرمان می‌کند

وحید قلیچ پیشکسوت پرسپولیس اظهار کرد: من با وجود اینکه یک پرسپولیسی چند آتشه هستم ولی در صورت لزوم و در جهت کمک به تیم استقلال، پیشنهاد آن ها را قبول می کنم. هواداران استقلال همیشه مودب بوده و احترام من را حفظ کردند. این مطلب را در بازی با نفت مسجدسلیمان، به وضوح حس کردم.

ورزش پیشنهاد استقلال را قبول می‌کنم / بقال سر کوچه هم پرسپولیس را قهرمان می‌کند

پرسپولیس بر خلاف فصل گذشته، یک نقل و انتقالات جذاب را تا قبل از شروع لیگ بیست و دوم پشت سر گذاشته است. رضا درویش مدیرعامل سرخ ها، با عملکردی قابل توجه ستاره های زیادی را قرمزپوش کرده است. ملی پوشانی مثل بیرانوند، پورعلی گنجی، رفیعی و اسماعیلی فر با پرسپولیس قرارداد امضا کردند. گئورگی ولسیانی نیز با قطعی شدن جدایی‌اش از سپاهان، شاگرد گل محمدی شد. در نهایت سعید صادقی نیز که شاه ماهی نقل و انتقالات لقب گرفته بود، پرسپولیس را به عنوان تیم جدید خود انتخاب کرد.

قرمزهای پایتخت با جذب این افراد، موفق به رفع اکثر نقاط ضعف فصل پیش خود شده‌اند. البته برخی معتقدند که خرید این تعداد بازیکن اسم و رسم دار، به مانند تیغ دو لبه است. به این معنا که علاوه بر جذابیت های ظاهری، مدیریت این حجم از ستاره ملی پوش و مطرح، کار را برای کادرفنی دشوار خواهد کرد.

در هر حال پرسپولیس بدون هیچ شک و تردیدی، برنده نقل و انتقالات این فصل شده و هواداران خود را به فصل جدید بسیار امیدوار کرده است. گسترش نیوز برای بررسی بیشتر شرایط کنونی پرسپولیس و همچنین خرید های تازه این تیم، گفت و گویی با وحید قلیچ پیشکسوت سرخپوشان انجام داده که در ادامه می خوانید.

یحیی-و-درویش

مدیران به یک مربی معمولی ۴۲ میلیارد می‌دهند

وحید قلیچ پیشکسوت پرسپولیس درباره خریدهای جدید این تیم گفت: مسلما جذب بازیکن با هزینه های بالا به ضرر پرسپولیس تمام می شود. مطمئن باشید که هر کدام از این بازیکنان هم بالای ۲۰ میلیارد با باشگاه قرارداد بستند. آقایان فقط می خواهند که از چاه نفت پول درآورده و صرف بمب ترکاندن کنند. مسئولان عواقب ماجرا را در نظر نمی گیرند که نیمکت نشینی این بازیکنان گران قیمت چه عواقبی خواهد داشت. زمانی علی پروین تیمی با بازیکنان هم سطح را با کمترین دستمزد جمع می کرد که با تمام وجود برای لباس پرسپولیس می جنگیدند. ولی الان بازیکنان بنده پول شده و عاشق تیم نیستند.

او در ادامه خاطرنشان کرد: تیمی که به گفته کادرفنی خود پول آب معدنی نداشت، این پول ها را از کجا می آورد؟ عوام فریبی سر تا پای مسئولان پرسپولیس را فراگرفته است. این ادعاها را فقط برای فریب دادن هواداران مطرح می کنند. مدیریت باشگاه و کادرفنی به صورت هماهنگ شده، به شعور هواداران و پیشکوستان توهین می کنند. آیا ارزش گل محمدی ۴۲ میلیارد است؟ درحالی که مردم عادی پول خرید مایحتاج ساده خود را ندارند، مدیران باشگاه به یک مربی معمولی رقم نجومی می دهند. به خدا قسم که این مبلغ های زیاد حق گل محمدی نیست. انسانی که از دانش مربیانی مثل حمید مطهری و مجتبی حسینی استفاده کرد و همینطور دسترنج برانکو را به نام خود زد، مستحق دریافت این حقوق نجومی نیست. امیدوارم خداوند به زودی گل محمدی و دوستانش را رسوا کند. ماه همیشه پشت ابر نمی ماند و دست این اشخاص پول پرست رو خواهد شد.

قهرمان نشدن پرسپولیس تعجب آور خواهد بود

او در مورد عملکرد عالی مدیریت باشگاه پرسپولیس در خرید ستاره‎ها بیان کرد: کسی که ۴۲ میلیارد دستمزد می گیرد و یک کلکسیون از بازیکنانِ با کیفیت نیز در اختیارش گذاشته شده، توقعی جز قهرمانی از تیمش نیست. حتی بقال سر کوچه هم می تواند این پرسپولیس را قهرمان کند. از الان به بعد قهرمان نشدن تیم فعلی تعجب آور خواهد بود، نه موفقیت و قهرمان شدنش. هیچ جای بهانه و توجیهی برای کادرفنی قابل قبول نخواهد بود. هر بازیکنی که در بازار بوده را پرسپولیس جذب کرده و به نوعی کهکشانی شده است. من فقط یک سوال از شما دارم؛ این پول های بی زبان که برای عده ای خاص خرج می شود، واقعا از کجا می آید؟ چرا فدراسیون و کمیته اخلاق به این بحث ورود نمی کند؟

سعید-صادقی1

ملی پوش شدن پرسپولیسی‌ها پشت پرده دارد؟

قلیچ در خصوص شایعه وجود ضمانت ملی پوش شدن در قرارداد بازیکنان جدید پرسپولیس به گسترش نیوز گفت: به نظر من این مسئله کاملا صحت دارد. جذب کلی بازیکن ملی پوش در سال جام جهانی توسط پرسپولیس، بر این موضوع صحه می گذارد. دست هایی در فدراسیون است که بازیکن لیگ برتری برای حضور در تیم ملی، حتما باید از کانال باشگاه پرسپولیس عبور کند. مهره های جذب شده با قراردادهای یک یا دو ساله، جهت حضور در تیم ملی با پرسپولیس قرارداد امضا می کنند. من از کسی ترسی ندارم و علی رغم پرسپولیسی بودن، حقایق را می گویم. الان به من بد و بیراه می گویند اما بعد‌ها به حرف من خواهند رسید.

قلیچ-فنایی

حاضرم به استقلال کمک کنم

پیشکسوت پرسپولیس در پایان درباره محبوبیت بالای خود در میان استقلالی ها و امکان همکاری با این باشگاه عنوان کرد: من با وجود اینکه یک پرسپولیسی چند آتشه هستم ولی در صورت لزوم و در جهت کمک به تیم استقلال، پیشنهاد آن ها را قبول می کنم. هواداران استقلال همیشه مودب بوده و احترام من را حفظ کردند. این مطلب را در بازی با نفت مسجدسلیمان در استادیوم، به وضوح حس کردم. من دو فصل علیه فرهاد مجیدی حرف زدم اما این شخص یک بار جوابی به من نداد و شأن من را نگه داشت.

او ادامه داد: زمان آقای دایی، بهزاد غلامپور در پرسپولیس حضور داشت و آقای یحیوی هم به عنوان یک استقلالی، به پرسپولیس کمک می کرد. استقلالی ها اگر قصد استفاده از تجربیات من را داشته باشند، مطمئن باشید که دریغ نخواهم کرد. زمانی که مسئولان باشگاه پرسپولیس به من بی احترامی می کنند، درصورت نیاز حاضر به کمک به استقلال خواهم بود. این مسئله هم به نوعی، خدمت به فوتبال محسوب می شود.

  • طلوعی ارسالی در

    آقای قلیچ پست نگرفته ناراحته. یحیی ایراد داره خیلی هم داره ولی نه در اندازه ی تهمت ها وچرندیاتی که آقای قلیچ میگه .یه توصیه به ایشون دارم اونه که که خودتو اذیت نکن برو همون تیم استقلال.بهتره دیگه از پرسپولیس هر نزنی .

  • رضا رادان ارسالی در

    از گسترس نیوز ممنونم بخاطر نشر مطالبی که خیلی ها در برابر حقیقی بودن آنها جبهه م یگیرند. این شهامت شما را میرساند . نشر م طالب شما بسان اون حکایت معروف از استاد م ولانا میباشد که ماهیگیری با قلاب راست تو انست پادشاه را صید کند ، صداقت و راستی ه میشه در دراز مدت به راه های کج و پر از د روغ چیره گشته است .... درود بر شما و تیم کارییتان

  • کیسه بکش کیسه کش ارسالی در

    چقدر پست شدی بخدا قسم اگر یه پارچه توی خ یابان پهن بکنی وبشینی گدایی بکنی صدشرف د اره به همچه کارهای که میکنی.. گو یحیی تو حلق تو. گی بخوری بهتراز اینوع ادبیات هست جناب گوز

  • احمد لوکارلی ارسالی در

    دیگه حنایت برای پرسپولیس رنگی ندارد فعلا پاچه خواری تیم دوچرخه سواران کن شاید اونا یه کاری واست بکنند

  • ناشناس ارسالی در

    اقای قلیچ تو اصلان پرسپولیسی نیستی توهم مثل کیسی ها داری میسوزی بهتره به فکر خود ت باشی وباشگاه پرطرفدار پرسپولیس نیازی ب ه افرادی مثل تو نداره لطفا احترام خودت ن گهدار و دیگه درباره ارتش سرخ نظر نده

  • سهیل ارسالی در

    نمیدانم تو از فوتبال چه میدانی بازیکن ملی بودی. بازیکن مطرح بودی. ۴بازی تو درواز پرسپولیس بودی فکر میکنی. کسی هستی نع بخدا الن اگر پول داری به خودت کمک کن نه. شاگرد تعویض روغنی باشی قلیچ. تو صفری صفر

  • محمد ارسالی در

    توهم‌ میزنه و بخاطر فالور جمع کردن دست ب ه هرکار کثیفی میزنه و براش فرقی نمیکنه چ ه کسی و چه رنگی باشه؛یه مدت دیگه اثر موا د از سرش بپره دوباره علیه تیم دوچرخه حرف میزنه😁

  • وحید ارسالی در

    با عرض معذرتت متاسفم برای این شخص که به فکر آبرو و سخصیتش نیس

  • ن.خ ارسالی در

    اگ خودت ی کاره ای تو پرسپولیس بودی اونوقت هم همین حرفا رو میزدی؟ بنظر سنگینی سبیلت از سنگینی عقل و شعورت بیشتره . اگ حرمت پیشکسوت رو نداری حرمت سگ سبیلت رو داشته باش ن.خ با یک تار سبیل ۲۰ نفر رو از زندان آزاد کرده میفهمی

  • عباس ارسالی در

    آقای قلیچ لطفاً خواهشن خفه خفه خفه
    توپیش کسوت نیستی انگلی فقط وفقط

  • احمد ارسالی در

    آقای قلیچ،
    یادتون باشه یک پرسپولی سی در هر شرایطی پرسپولیسیه ولی شما ؟؟؟!! !

  • سینا ارسالی در

    خب بنده ی خدا همه جاییییی جهان با پول بازی میکنن حتی خود احمقتم پول پرستی پس الکی نیا پشت بقیه زرزر کن. به جزء رامین رضاییان.

  • محمود ارسالی در

    آقای سبیل داعشی تو یکی در مورد تیم قابل احترام پرسپولیس حرف نزن برو ریش و سبیلت را کوتاه کن، آبروی تیم پرسپولیس را تو یکی بردی، این همه پیشکسوتان که سرشون سفیده به احترام نام بزرگ این تیم حرمت نگه داشتن و به خاطر آرامش پرسپولیس بزرگ هیچ هوچی گری نمی کنن، از صحبت هات کاملا مشخص است که دنبال پست گرفتن هستی، دروغ نگو،برو همان تیم شیشتقلال را حمایت کن شاید کاری برات کردن، پرسپولیس این همه لژیونر به اروپا صادر کرده و چند بازیکنش از جمله علی آقا دایی، مهدی آقا مهدوی کیا، علی آقا کریمی،خداداد عزیزی و... بهترین بازیکن سال آسیا شدند ولی حتی این اواخر هم بیرانوند جزو سه کاندید برتر سال آسیا بودن، مثل دوران بازیگری شما نبودن که گل مفت هی می خوردی، بیرانوند افتخار گرفتن پنالتی رونالدو را داره، تو چی، همش مفت گل می خوردی

  • محمود ارسالی در

    اگر شما آرامش پرسپولیس را می خواستی این کارها را نمی کردی، تازه از دست بیانیه نو یسی نوری فر راحت شدیم تو یکی دست بردار ب ا این کارای تکراریت، من به نمایندگی از م ردم جنوب کشور این جا خدمتون عرض میکنم که در جنوب شما دیگر هیچ محبوبتی نداری، حال ا زورت اومده که کسانی که عاشق این تیم هس تند به این تیم میان، در جنوب کشور مردم ب ه عشق این تیم زنده و امرار معاش می کنن، حالا ترسیدی که این فصل پرسپولیس برای لیگ بسته نشده برای قهرمانی آسیا بسته شده، ح الا می بینی که ما هواداران جنوبی اتوبوس اتوبوس پشت سرهم میریم برای تماشای این تی م دو روز قبل از بازی، از اینجا بهت میگم دیگه بسه این همه هوچی گری، برو تا چشم می بینه....برو...برو

  • ابی ب مانند خلیج نیلگون فارس ارسالی در

    واقعیتها تلخه ولی گفتنش شهامت میخاد که و حید کاملا اون رو داره ضمنا زمانی که وحید بازی میکرد تو تونطفه بابات نبودی

    • آبی قشنگه حیف استقلال خرابش کرده ارسالی در

      فشار میقولی چرا، عزیزم نطفه بابای این بنده خدا به بیشعوری قلیچ و حرف های صد من یه قازش چه ربطی داره اخه ؟ طرف داره چاپلوسی استقلالی ها رو میکنه کوری نمیبینی ؟

ارسال نظر