|
کدخبر: 265851 سهیل مافی

اختصاصی گسترش نیوز؛

چشم و چراغ شفر در تیررس پرسپولیس

پرسپولیسی ها پس از جذب چندین ستاره در فصل نقل و انتقالات، حالا به دنبال توافق با یک مدافع-وینگر چپ نیز هستند. شنیده ها حاکی از آن است که ستاره سپاهان گزینه نهایی کادرفنی قرمزها است.

ورزش چشم و چراغ شفر در تیررس پرسپولیس

به گزارش گسترش نیوز؛ پرسپولیس با قدرت در حال جارو کردن بازار نقل و انتقالات است. رضا درویش مدیرعامل قرمزها، عملکردی غیرمنتظره در خرید بازیکنان مدنظر کادرفنی داشته است. جذب ۴ بازیکن ملی پوش و گئورگی ولسیانی گرجستانی، پرسپولیس را به پیشتاز فصل نقل و انتقالات تبدیل کرده است. یحیی گل محمدی در درون دروازه، به یک مهره مطمئن نیاز داشت. حامد لک فصل بد و پر‌اشتباهی را سپری کرد. به همین دلیل علیرضا بیرانوند که از تجربه بالایی برخوردار است، به تیم سابق خود بازگشت. در خط دفاعی نیز پورعلی گنجی، ولسیانی، اسماعیلی فر می توانند خیال یحیی گل محمدی را تا حد زیادی از بابت این پست راحت کنند.

یکی از نقاط ضعف پرسپولیس در لیگ بیست و یکم، بحث بازیسازی و توپ رسانی به خط حمله بود. برای رفع این نیاز مدیران پرسپولیس با سروش رفیعی هافبک شیرازی سپاهان قرارداد امضا کردند. رفیعی از بازیکنان مورد علاقه گل محمدی است و فصل خوبی را با زردهای اصفهانی گذراند.

پس از این عملکرد درخشان از سوی مدیران باشگاه پرسپولیس، حالا ماموریت بعدی درویش، جذب یک دفاع چپ مطمئن است. از مدت ها قبل نام یک گزینه جذاب برای سمت چپ پرسپولیس مطرح می شود. امید نورافکن هافبک، وینگر و مدافع چپ سپاهان اصفهان، گزینه نهایی کادرفنی پرسپولیس است.

نورافکن-سپاهان

نورافکن ۲۵ ساله که سابقه بازی برای استقلال را نیز در کارنامه دارد، در سه فصل اخیر به یک مهره اساسی و موثر برای سپاهان تبدیل شده و عملا عصای دست مربیان گذشته زردهای اصفهانی بوده است. امید قابلیت بازی در چند پست مختلف را دارد و این موضوع سبب شده که تیم های زیادی مشتری او باشند. در استقلال به خاطر توانایی های او در پست های متعدد، به او لقب بمب‌افکن دادند.

ملی پوش سپاهان در ۸۰ بازی برای سپاهان، موفق به زدن ۹ گل شده و با عملکرد خوب خود در فصل گذشته، به مهره ای مطمئن برای دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی نیز بدل شده است.

با جدایی احتمالی سعید آقایی از جمع سرخپوشان و همچنین با توجه به نیاز بالای پرسپولیس به یک مدافع-وینگر چپ، امید نورافکن گزینه اصلی یحیی گل محمدی و کادر او به حساب می آید.

در این بین گفته می شود که مبلغ انتقال امید تنها مانع بزرگ بر سر انتقال وی به پرسپولیس است. محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان، اعلام کرده که تیمش به امید نیازمند است و به این راحتی وی را از دست نخواهند داد. حالا باید صبر کرد و دید که آیا در روزهای آتی، مدیران باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را برای جذب نورافکن آغاز می کنند یا به سراغ گزینه دیگری می روند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها