|
کدخبر: 248037

جدایی سوپراستار سرخپوشان مشروط شد

به نظر می‌رسد باقی ماندن مارکوس رشفورد در منچستر یونایتد بستگی به مربی آینده این باشگاه داشته باشد.

ورزش جدایی سوپراستار سرخپوشان مشروط شد

مارکوس رشفورد که قراردادش در سال ۲۰۲۳ با منچستریونایتد تمام می‌شود، یکی از بازیکنانی است که از شروع دوران رانگنیک کم‌تر به بازی گرفته می‌شود. حال این بازیکن در حال بررسی آینده خود است و به نظر می‌آید ماندنش در منچستر یونایتد بستگی به مربی بعدی این تیم در فصل بعدی داشته باشد.

پاری‌سن‌ژرمن مارکوس رشفورد را در تابستان گذشته نه تنها برای جایگزینی کیلیان ام‌باپه در صورت پیوستن به رئال مادرید، بلکه به عنوان یک گزینه کلی در لیست خود داشت. با این حال تاکنون هیچ تماس جدیدی بین پاریسی‌ها و رشفورد به وجود نیامده است. این بازیکن اکنون در حال بررسی گزینه‌های خود است که این مسئله‌ای زمان بر برای او خواهد بود به نقل از جیمز داکر خبرنگار تلگراف، مارکوس رشفورد در حال بررسی آینده خود است. او امید دارد که پایان فصل وضعیتش بهبود یابد و همچنین می‌داند که با ورود یک سرمربی جدید برای فصل بعدی، امکان دارد شرایط متفاوتی برای او به وجود بیاید. کم بودن زمان بازی رشفورد در درجه اول به دلیل فرم ضعیف فعلی این بازیکن است.

امیدواری وجود دارد که او در دو ماه و نیم پایان فصل، سطح فعلی خود را بالاتر ببرد. منچستر یونایتد هیچ قصدی مبنی بر فروش رشفورد ندارد و در این باشگاه به او به عنوان یک بازیکن سطح بالا نگاه می‌شود. به نقل از پل هرست خبرنگار تایمز، رشفود می‌داند که اخیرا در بهترین حالت خود نبوده و مصمم است جایگاه خود را در ترکیب اصلی منچستر یونایتد به دست بیاورد. اما این بازیکن نگران است که دقایق بازی کم او به قیمت عدم حضورش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در تیم ملی انگلیس شود. رشفورد رابطه خوبی با رانگنیک دارد اما او اخیرا نگرانی‌هایی در مورد پست بازی‌اش نیز دارد. بیشتر بازی‌های اخیر او در سمت راست بوده اما رشفورد بازی در سمت چپ را ترجیح می‌دهد. گفته می‌شود کادر فنی از عملکرد رشفورد در تمرینات خوشحال هستند. این بازیکن فعلا ۱۶ ماه از قراردادش باقی مانده و همچنین باشگاه یک بند تمدید در قرارداد او از قبل گنجانده است. پاری‌سن‌ژرمن نیز به این بازیکن علاقه دارد.

به نقل از کریس ویلر و سامی موکبل خبرنگاران دیلی میل، پاری‌سن‌ژرمن رشفورد را به عنوان یکی از جایگزینان بالقوه کیلیان ام‌باپه در نظر دارد. مائوریسیو پوچتینو از هواداران بزرگ جذب رشفورد در پاریس به حساب می‌آید. هر چند برخی منابع اصرار دارد رشفورد تاکنون تصمیمی نگرفته و تمرکزش را روی بازیابی فرم خود گذاشته است، اما این بازیکن از تمدید قراردادش با یونایتد اطمینان ندارد و این باشگاه تلاش می‌کند تا او را به صورت آزاد از دست ندهد. تصمیم رشفورد بسیار بستگی به جانشین آینده رالف رانگنیک دارد.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها