|
کدخبر: 247099

۲ گزینه نهایی برای سکان هدایت منچستریونایتد

انتصاب رالف رانگنیک به عنوان مربی موقت منچستر یونایتد، گمانه زنی‌های زیادی در مورد سرمربی بعدی و دائمی این باشگاه در رسانه‌ها انجام می‌شود. در این مدت نام‌هایی همچون ارنستو والورده، زین الدین زیدان، لوییز انریکه حول محور این باشگاه به گوش رسیدند اما گویا اریک تن هاخ و مائوریسیو پوچتینو جدی‌ترین گزینه‌های شیاطین سرخ باشند.

ورزش ۲ گزینه نهایی برای سکان هدایت منچستریونایتد

به نظر می‌رسد گزینه‌های احتمالی برای به هدایت گرفتن منچستریونایتد، مشخص شده باشند. در هفته‌های آتی باشگاه در این مورد تصمیم گیری خواهد کرد. یونایتد خواهان مربی است که به طور کامل در ساخت تیم (مانند نقل و انتقالات) برای فصل آینده، مشارکت داشته باشد. ریچارد آرنولد قصد دارد یک تحقیق جامع در مورد همه گزینه‌ها انجام دهد و تمامی جوانب را بسنجد. صحبت‌ها حول محور مائوریسیو پوچتینو و اریک تن هاخ در جریان است. نام برخی دیگر از مربیان نیز در این بین مطرح شده‌اند.

چندین منبع نزدیک به باشگاه، پوچتینو را هدف اصلی یونایتد معرفی کردند. اما اگر قرار بر به خدمت گرفتن پوچتینو باشد، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن خواهان دریافت میلیون‌ها یورو غرامت خواهد بود. تن هاخ که اکنون بسیاری از جلسات تمرینی خود را با زبان انگلیسی برگزار می‌کند، بند آزادسازی او هزینه کمتری برای یونایتد در بر خواهد داشت.

این به عنوان یک مزیت برای تن هاخ نسبت به پوچتینو در نظر گرفته می‌شود. همچنین عملکرد آژاکس در لیگ قهرمانان اروپا در این بین می‌تواند تاثیر گذار باشد. عملکرد در لیگ قهرمانان همچنین می‌تواند روی شرایط رالف رانگنیک نیز تاثیر گذار باشد. در صورتی که منچستر یونایتد روند خوبی در این رقابت‌ها داشته باشد، رالف رانگنیک که از فصل جدید به عنوان مشاور در این باشگاه فعالیتش را شروع می‌کند، شرایط بهتری برای نظر دادن و مشارکت در امور باشگاه خواهد داشت.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها