|
کدخبر: 247931

این سرخپوش محبوب در یک قدمی جدایی

منچستریونایتد با مهاجرت دسته‌جمعی روبه‌رو می‌شود و آینده ۱۶ بازیکن از جمله کریستیانو رونالدو پل پوگبا روی هواست.

ورزش این سرخپوش محبوب در یک قدمی جدایی

شیاطین سرخ برای به پایان رسیدن قراردادهای زیادی در پایان این فصل آماده می‌شوند. پل پوگبا، جسی لینگارد، خوان ماتا و ادینسون کاوانی در صورت عدم توافق برای قراردادهای جدید، همگی به صورت رایگان باشگاه را ترک خواهند کرد.

در همین حال، گزارش‌ها حاکی از آن است که در صورت عدم کسب جواز حضور منچستریونایتد در لیگ قهرمانان، کریستیانو رونالدو هم ممکن است جدا شود. در حال حاضر در رده پنجم جدول لیگ برتر قرار دارند؛ یک امتیاز کمتر از آرسنال در تلاش برای رسیدن به معتبرترین رقابت‌های اروپا. آن‌ها همچنین بین ۱۶ تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپای امسال هستند، اما ادامه راهشان نامعلوم است.

گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه مارکوس رشفورد در حال بررسی آینده خود در باشگاه دوران کودکی خود است. تصور می‌شود که این ملی‌پوش انگلیسی از کم بازی کردنش زیر نظر رالف رانگنیک ناراضی است. میسون گرینوود از زمان دستگیری به ظن تجاوز و تهدید به قتل یک زن به مدت نامحدودی از بازی محروم شده است.

همچنین آینده تعداد زیادی از بازیکنان تا زمان باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی مشخص نیست. آنتونی مارسیال در حال حاضر به صورت قرضی در سویا حضور دارد و انتظار می‌رود که به طور دائم از تئاتر رویاها جدا شود. دین هندرسون همچنان ذخیره داوید دخئا است و در تلاش برای پیدا کردن تیمی است که بتواند گزینه اولش باشد. یا دیوگو دالو و یا آرون وان‌بیساکا که بر سر به‌دست آوردن پست دفاع راست با هم مبارزه می‌کنند، باشگاه را ترک خواهند کرد. دونی فان‌دی‌بیک به صورت قرضی به اورتون رفته و ممکن است بعد از ۱۸ ماه غم‌انگیزی که فرصت‌های بسیار کمی برای بازی داشت، آینده‌ای برای خود در منچستریونایتد متصور نشود.

قرارداد فیل جونز در پایان فصل آینده به پایان می‌رسد و در حالی که از مصدومیت بازگشته، همچنان شانسش برای اینکه گزینه اول مدافعان میانی باشد پایین است. سپس چهار بازیکن قرضی به نام‌های براندون ویلیامز، آندریاس پریرا، فاکوندو پلیستری و تاهیت چونگ وجود دارند که همگی می‌توانند جدا شوند.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر