|
کدخبر: 246387

ستاره پرمشتری آبی‌ها در یک قدمی قرمزپوش شدن؟

با وجود اخبار توافق بارسلونا با کریستنسن، اما همچنان باواریایی ها برای جذب این مدافع دانمارکی تلاش می کنند

ورزش ستاره پرمشتری آبی‌ها در یک قدمی قرمزپوش شدن؟

تلاش برای جذب کریستنسن و گزینه های جایگزین این مدافع، ملاقات با رایولا برای گفت و گو در مورد خرافنبرخ و برخی دیگر از بازیکنان، وضعیت نوبل و علاقه به اورتگا و تمایل چوپوموتینگ برای ماندن در مونیخ، نگاهی داریم به اخبار نقل و انتقالاتی بایرن مونیخ:

در حالی که بیلد روز گذشته با انتشار اخبار جدی شدن مذاکرات کریستنسن با بارسلونا، اعلام کرده بود، انتقال ماتیاس گینتر به بایرن مونیخ مورد بحث قرار گرفته است اما چندی بعد با رد خبر خود اعلام کرد در بایرن اعتقادی نسبت به ماتیاس گینتر و نیکو اشلوتربک وجود ندارد. در باشگاه متقاعد نشده اند که این ۲ بازیکن می توانند نیاز های ترکیب تیم را رفع کنند. به نقل از اسکای آلمان نیز، کریستنسن هنوز پیشنهاد بارسلونا را نپذیرفته و اگر این مذاکرات به طور غیر منتظرانه ای به نتیجه نرسد، بایرن مونیخ همچنان به عنوان یکی از گزینه های این بازیکن باقی می ماند.

به نقل از اشپورت آینتس، ماتیاس گینتر انتخاب اول باواریایی ها برای جایگزینی کریستنسن نیست و گلیسون برمر مدافع تورینو به عنوان جایگزین او در نظر گرفته شده است. با وجود اینکه برای جذب برمر بایرن مونیخ باید هزینه انتقال آن را به تورینو بپردازد، اما این بازیکن برزیلی نسبت به ماتیاس گینتر اولویت دارد. در هیئت مدیره باشگاه به طور ۱۰۰ درصد نسبت به جذب گینتر قانع نشده اند. آندریاس کریستنسن هنوز هم هدف اصلی بایرن مونیخ به حساب می آید. سران این باشگاه در حال برنامه ریزی برگزاری یک جلسه جدید با نمایندگان این بازیکن هستند. با این حال بارسلونا در این رقابت جلوتر از بایرن قرار دارد. بایرن برای متقاعد کردن کریستنسن باید پیشنهادش را بهبود ببخشد. این بازیکن دانمارکی خواهان حداقل ۲ برابر آنچه که در چلسی دریافت می کند، است. (۵ میلیون یورو خالص در سال بدون احتساب پاداش)

ملاقات با رایولا و وضعیت تمدید قرارداد لواندوفسکی

به نقل از بیلد، جذب خرانفبرخ یک انتقال قابل تصور برای بایرن مونیخ است. در باشگاه به این بازیکن هلندی با چشم اندازی روشن و پتانسیلی بالا نگاه می شود. یولیان ناگلزمان نیز از طرفداران جذب این بازیکن در درون باشگاه به حساب می آید. اما قیمت درخواستی آژاکس که رقمی بین ۲۵ تا ۳۰ میلیون برآورده می شود، که این برای بایرن به خصوص با بحران همه گیری، زیاد است. تنها مسئله مالی این انتقال مورد بحث قرار دارد. به نقل از فابریتزیو رومانو، اولیور کان نیز در موناکو با مینو رایولا ملاقات داشته است.

یکی از موضوعات مورد بحث بین این ۲، رایان خرانفبرخ بود که در حال حاضر بایرن مونیخ در تماس با اطرافیان این بازیکن قرار دارد. با این حال تاکنون پیشنهادی به آژاکس ارائه نشده است. اما این ملاقات به نظر نمی رسد تنها در مورد خرافنبرخ بوده باشد. باید ببینیم چه اتفاقی برای دیگر بازیکنان خواهد افتاد زیرا هنوز وضعیت لواندوفسکی مشخص نیست. در اطراف باشگاه این انتظار را دارند که بایرن با مدیر برنامه های لواندوفسکی، ملاقاتی را ترتیب دهد. لواندوفسکی پیشنهاد های متعددی دارد اما او هم خواهان ماندن در بایرن مونیخ و تمدید قراردادش است. سرنوشت لواندوفسکی در دستان بایرن مونیخ قرار دارد. اگر باشگاه چیزی را که مهاجم لهستانی خواهانش است را به او پیشنهاد ندهد، لواندوفسکی آماده ترک این باشگاه در تابستان آتی خواهد بود.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها