|
کدخبر: 246365

استقلال در آستانه توافق با ستاره خارجی؟

استقلال برای پرونده شکایت هروویه میلیچ دفاعیه ۶۴ صفحه ای درنظر گرفته است.

ورزش استقلال در آستانه توافق با ستاره خارجی؟

حسین قربان‌زاده، رییس سازمان خصوصی‌سازی درباره میزان بدهی‌های خارجی استقلال در جلسه با پیشکسوتان و مدیران این باشگاه اعلام کرد یک‌میلیون و ۳۵۹ هزار دلار برای استراماچونی، ۵۷۸هزار دلار برای میلیچ، ۱۱۳هزار دلار برای پادووانی و به همین میزان برای یک خارجی دیگر حسابرسی شده است. البته نام خارجی چهارم اعلام نشد و با توجه به اینکه استقلالی‌ها فقط با سه خارجی در محافل قضایی بین‌المللی طرف حساب هستند، کمی عجیب به نظر می‌رسد اما درباره سه نفر دیگر ازجمله استراماچونی و پادووانی، استقلالی‌ها در انتظار پاسخ نهایی رای دادگاه عالی ورزش هستند. از سوی دیگر آخرین وضعیت مدافع هافبک کروات سابق آبی‌ها نیز به این شرح است که استقلالی‌ها یک دفاعیه پروپیمان ۶۴ صفحه‌ای را آماده کرده و برای شکستن رای فیفا، آن را برای فدراسیون جهانی فوتبال ارسال کرده‌اند.

شنیده می‌شود استقلالی‌ها و میلیچ درخصوص پرداخت مطالبات این بازیکن، اختلاف‌‌نظر جدی دارند و فیفا باید درخصوص تعیین میزان بدهی بازیکن سابق باشگاه استقلال تصمیم‌گیری کند. البته از آنجایی که لایحه دفاعیه استقلالی‌ها در پرونده دیاباته بسیار موفق بود و بخش قابل‌توجهی از مطالبات بازیکن اهل مالی را کاهش داد و استقلال پس از کاهش میزان بدهی نسبت به پرداخت به‌موقع آن اقدام کرد؛ این روال درخصوص میلیچ هم دنبال می‌شود و استقلالی‌ها امیدوارند با شکسته شدن رای و کسر میزان طلب مورد ادعای این بازیکن، نسبت به پرداخت مبلغ موردنظر فیفا اقدام کنند. اتفاقا دیاباته نیز حدود همین مبلغی که میلیچ در شکواییه خود ادعا کرده بود را درخواست داد که درنهایت بعد از دفاعیه باشگاه استقلال، این رقم تا حدود زیادی و بیشتر از دوسوم کاهش پیدا کرد.

میلیچ در شکایت به کمیته تعیین وضعیت فیفا حدود ۵۷۸هزار دلار درخواست کرد تا استقلال درصورت محکومیت این مبلغ را به این بازیکن پرداخت کند. در موعد اول مسئولان استقلال تا ۲۰ دی‌ماه فرصت داشتند دفاعیه‌ای را در این خصوص به فیفا رسانده و از حق خود در این پرونده دفاع کنند اما از آنجایی‌که این پرونده در مرحله ارسال مدارک به طول انجامید، در ادامه باشگاه استقلال از فیفا درخواست کرد تا ۲۰ ژانویه یعنی این مرحله به تعویق بیفتد و درنهایت هم استقلالی‌ها یک دفاعیه ۶۴صفحه‌ای را برای فیفا ارسال کردند تا بعد از استماع‌نظرات وکلای میلیچ، رای این بازیکن نیز اعلام شود.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها