|
کدخبر: 245689

چراغ سبز ماشین گلزنی اروپا به تمدید قرارداد

در چارچوب هفته بیست و چهارم بوندسلیگا، بایرن مونیخ با تک گل لروی سانه فرانکفورت را در خانه شکست داد.

ورزش چراغ سبز ماشین گلزنی اروپا به تمدید قرارداد

روبرت لواندوفسکی در مصاحبه ای پس از بازی در مورد عملکرد بایرن مقابل فرانکفورت، بستن بازوبندی با طرح پرچم اوکراین و وضعیت تمدید قراردادش صحبت کرده است. لواندوفسکی در مورد بازی مقابل فرانکفورت گفت:

  به نظرم امروز به عنوان یک تیم، در دفاع خیلی خوب بازی کردیم. کنترل خوبی روی بازی داشتیم. بازی در فرانکفورت همیشه دشوار است. امروز عملکرد خوبی داشتیم و می توانیم از بابت آن خوشحال باشیم.

 روبرت لواندوفسکی در مورد بستن بازوبندی با طرح پرچم اوکراین:

  امروز صبح تصمیم گرفتم این بازوبند را ببندم. آنچه که در حال حاضر در اوکراین رخ می دهد برای همه جهان غیر قابل قبول است. همه باید از اوکراین حمایت کنیم. فکر نمی کردم چنین اتفاقاتی برایشان رخ دهند. این ناراحت کننده است.

روبرت لواندوفسکی در مورد وضعیت تمدید قراردادش با بایرن مونیخ:

   من آرام می مانم. برای من مهم است که بتوانم روی عملکردم تمرکز کنم. من آماده هر چیزی هستم اما فعلا تنها اینکه در بازی بعدی چه اتفاقی قرار است بیفتد، برایم اهمیت دارد. تصمیمی که می خواهم در مورد تمدید قرارداد بگیرم فعلا یک موضوع ثانویه است و در پس زمینه باقی می ماند.

حسن صالح حمیدزیچ نیز قبل از شروع بازی در مصاحبه ای با بیلد در مورد تمدید قرارداد با روبرت لواندوفسکی گفته بود: "ما مصمم به حفظ لواندوفسکی هستیم." اما زمانی که از لواندوفسکی در مورد صحبت های حمیدزیج سوال شد، او گفت: "برای اولین بار، چنین چیزی را می شنوم."

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها