|
کدخبر: 243220

گزینه جذاب بازار بالاخره قرمزپوش می‌شود؟

روز پیش که یک رسانه هلندی خبر از علاقه بایرن مونیخ به رایان خرافنبرخ داد، حال به نظر می رسد که علاقه باواریایی ها جدی تر از حد تصور است و جزئیات بیشتر و جدیدی در این مورد منتشر شده است.

ورزش گزینه جذاب بازار بالاخره قرمزپوش می‌شود؟

نمایندگان رایان خرافنبرخ در حال حاضر با بایرن مونیخ در تماس هستند و خود بازیکن از قبل در مورد شرایطی که در مونیخ خواهد داشت، آگاهی دارد. خرافنبرخ این احساس را دارد که زمان مناسبی برای قدم گذاشتن در پروژه بایرن است.  بایرن باشگاهی است که تاکنون بیشترین علاقه را به این بازیکن نشان داده است، اما برخی دیگر از باشگاه ها نیز به این بازیکن علاقه مند هستند.

آژاکس برای فروش بازیکنش مبلغی بین ۲۵ تا ۳۰ میلیون یورو می خواهد. بایرن به نمایندگان خرافنبرخ گفته است که این بازیکن چه درآمدی در مونیخ خواهد داشت. مذاکرات در حال حاضر به صورت غیر رسمی انجام می شوند زیرا طبق قوانین فیفا، بایرن اجازه ندارد به طور مستقیم با این بازیکن وارد مذاکره شود. خرافنبرخ تا سال ۲۰۲۳ با آژاکس قرارداد دارد و تمدید قرارداد با این باشگاه دور از انتظار است زیرا آژاکس مایل نیست حقوق درخواستی این بازیکن را بپردازد. آژاکس نیز نمی خواهد بازیکن خود را به صورت آزاد از دست بدهد از همین رو خرافنبرخ در همین تابستان از آژاکس جدا خواهد شد. مینو رایولا و آژاکس بر سر شرایط دو سر بردی برای فروش این بازیکن به توافق رسیده اند.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها