|
کدخبر: 236817

شوک به بایرنی‌ها / ستاره باوارایی‌ها رفتنی شد

نیکلاس زوله از مصاحبه و گفته های هربرت هاینر کاملا شگفت زده شده بود زیرا یک هفته قبل از مصاحبه هاینر، زوله تصمیم خود مبنی بر جدایی از بایرن مونیخ را اعلام کرده بود.

ورزش شوک به بایرنی‌ها / ستاره باوارایی‌ها رفتنی شد

آخرین پیشنهاد بایرن مونیخ به این مدافع، حدود ۱۰ میلیون یورو در سال بوده است. اما زوله آن را رد کرده است. با قطعی شدن خروج زوله در تابستان آتی حال بایرن مونیخ به دنبال گزینه های جایگزین او است. باواریایی ها گزینه های ارزان قیمت بازار نقل و انتقالات مانند آنتونیو رودیگر و دنیس زکریا و همه بازیکنان آزاد در تابستان را زیر نظر دارند.

به نقل از کیکر، عملکرد خوب کورنتین تولیسو در چند بازی گذشته مورد توجه سران بایرنی قرار گرفته است اما آن ها سابقه مصدومیت های این بازیکن را نیز در نظر دارند. تولیسو اگر بخواهد در مونیخ ماندنی شود باید ثبات بیشتری از خود نشان دهد تا اعتماد باواریایی ها را جلب کند.

به نقل از بیلد، هانوفر که اکنون در بوندسلیگا ۲ حضور دارد، علاقه مند به انتقال قرضی آرمیندو سیب است. آن ها می خواستند این معامله را در همین پنجره نقل و انتقالاتی نهایی کنند اما یواخن تسوایر این انتقال را وتو کرد. این بازیکن ۱۸ ساله تا ۲۰۲۳ با باواریایی ها قرارداد دارد. برنامه این است که او یا در تابستان فروخته شود یا در صورت تمدید قرارداد با یک انتقال قرضی باشگاه را ترک کند.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها