|
کدخبر: 245367

جزییات جدید از ماجرای معافیت ستاره پرسپولیس

نکته‌ای که در خصوص گرفتن معافیت پزشکی توسط وحید امیری وجود دارد این است که ۴ پزشک متخصص او را در چند مرحله معاینه و مدارکش را بررسی کردند و سپس رای به معافیت وحید دادند.

ورزش جزییات جدید از ماجرای معافیت ستاره پرسپولیس

اردیبهشت ماه سال ۹۳ بود که علی دایی در مصاحبه‌ای جنجالی از جعلی بودن کارت پایان خدمت علی حمودی، بازیکن وقت سپاهان خبر داد. همان اظهارات کافی بود تا کلید یکی از عجیب‌ترین پرونده‌های تاریخ فوتبال ایران خورده شود و پای بازیکنان زیادی به آن باز شود؛ پرونده‌ای به نام سرباز گیت!

سرباز گیت، دامن چندین بازیکن را گرفت. بر اساس اظهارات پارسال سردار باران چشمه، سرپرست وقت تربیت بدنی نیروهای مسلح، کارت پایان خدمت حدود ۱۳۵ فوتبالیست در لیگ برتر و لیگ دسته یک، جعلی بوده است. البته فقط در سال ۹۳ فقط نام تعدادی از آن‌ها رسانه‌ای شد که آرش افشین، حسین ماهینی، سروش رفیعی و مهرداد پولادی بازیکنان شاخص‌اش بودند.

البته سردار باران چشمه، در مصاحبه‌ای که سال ۹۹ انجام داده، نام وحید امیری را هم در کنار این اسامی مطرح می‌کند و توضیح می‌دهد که این اسامی در تیم‌های نظامی خدمتشان را گذرانده‌اند. در حالی که در کارنامه وحید امیری، حضور در تیم‌های نظامی دیده نمی‌شود.

با این حال در سال ۹۹، خدمت سربازی وحید امیری چندان مورد توجه قرار نگرفت تا روزهای اخیر که سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند، بازیکنان استقلال مشمول خدمت وظیفه شدند و باید به دوره آموزشی بروند. البته دوباره مطرح شدن این موضوع فقط به خاطر اظهارات سردار باران چشمه نیست، بلکه اظهارات اخیر وحید امیری و تناقض آن با صحبت‌های قبلی‌اش باعث شده که صحت کارت پایان خدمت این بازیکن ملی‌پوش و بااخلاق فوتبال ایران زیر سوال برود.

نکته جالب در خصوص معافیت وحید امیری این است که در همان زمان مسئولان نظام وظیفه این بازیکن را دو بار به کمیسیون پزشکی فراخواندند.

نکته ای که در خصوص گرفتن معافیت پزشکی توسط وحید امیری وجود دارد این است که ۴ پزشک متخصص او را در چند مرحله معاینه و مدارکش را بررسی کردند و سپس رای به معافیت وحید دادند. طبق قوانین نظام وظیفه، امیری ابتدا با رفتن به یکی از بیمارستان‌های مورد تایید نظام وظیفه مورد معاینه قرار گرفت و بعد از آن به کمیسیون پزشکی نظام وظیفه رفت.

در آنجا هم ۳ پزشک متخصص و مورد اعتماد سازمان نظام وظیفه امیری را به صورت دقیق و در ۲ مرحله معاینه کردند و بعد از تایید مشکل پزشکی او و مدارکش، رای به معافیت این بازیکن بی حاشیه و البته توانمند دادند.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها