|
کدخبر: 245352

ستاره آسیایی در یک قدمی پرسپولیس

بر اساس آخرین استعلامی که مسئولین باشگاه پرسپولیس داشته اند، شرزود تمیروف بازیکن آزاد است و مشکلی برای ثبت قرارداد با پرسپولیس ندارد.

ورزش ستاره آسیایی در یک قدمی پرسپولیس

شرزود تمیروف مهاجم ازبکی که عصر دیروز برای حضور در تست پزشکی و عقد قرارداد با پرسپولیس راهی تهران شد، قراردادش را به زودی با پرسپولیس امضا می کند. جالب اینجاست پیش از حضور این بازیکن در ایران برخی با انتشار تصاویری از حضور این بازیکن در تمرینات روزهای اخیر پاختاکور و برخی با استناد به اطلاعات سایت‌هایی چون ترانسفرمارکت، مدعی شدند این بازیکن آزاد نبوده و نمی‌تواند به عضویت پرسپولیس دربیاید.

آخرین پیگیری‌ها حکایت از آن دارد باشگاه پرسپولیس وضعیت این بازیکن را از فدراسیون فوتبال استعلام کرده و فدراسیون فوتبال نیز بحث بازیکن آزاد بودن این بازیکن را تایید کرده است.

گفتنی است این مهاجم ازبک در تاریخ ۱۰ فوریه یعنی ۲۱ بهمن و دو روز پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی ایران، قرارداد خود با پاختاکور را فسخ کرده و مشکلی برای عقد قرارداد با پرسپولیس به عنوان بازیکن آزاد ندارد. ضمن این که حضور او در تمرین پاختاکور صرفا برای حفظ آمادگی جسمانی این بازیکن بوده و دلیلی بر قرارداد داشتن او با این باشگاه نیست کما این که مرتضی پورعلی گنجی که با پرسپولیس تمرین می کند هم با پرسپولیس قرارداد ندارد.

در این ارتباط شنیدیم مسئول امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس نیز از باشگاه پاختاکور استعلام رسمی گرفته و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها