|
کدخبر: 245320

ستاره ملی پوش در تیررس پرسپولیس

دروازه‌بان سابق پرسپولیس قصد بازگشت به این تیم را دارد.

ورزش ستاره ملی پوش در تیررس پرسپولیس

شرایط علیرضا بیرانوند در تیم بواویشتا پرتغال اصلا خوب نیست و این دروازه‌بان در پایان فصل جاری لیگ برتر پرتغال از تیمش جدا خواهد شد. از آنجا که بیرانوند یک فصل دیگر تحت قرارداد باشگاه آنتورپ است برای تعیین تیم آینده خود باید نظر این باشگاه را جلب کند.

آنچه مسلم است بیرانوند به آنتورپ هم بر نخواهد گشت و در حال حاضر به دنبال این است در تیم اروپایی دیگر به فوتبالش ادامه دهد. با توجه به نیمکت‌نشینی طولانی بیرانوند در تیم بواویشتا، او خیلی سخت بتواند تیمی برای خود در پرتغال یا حتی دیگر تیم‌های اروپایی برای خود دست و پا کند.

از آنجا بیرانوند نمی‌خواهد جایگاهش را در ترکیب ثابت تیم ملی از دست بدهد و در صورت ادامه نیمکت‌نشینی در سال جام جهانی این اتفاق رخ خواهد داد، او قصد دارد به فوتبال ایران برگردد. بدون تردید بیرانوند در هیچ تیم ایرانی غیر از پرسپولیس بازی نخواهد کرد و یحیی گل‌محمدی نیز به شدت از بازگشت او به جمع سرخپوشان استقبال خواهد کرد.

اتفاقی که ممکن بود در همین نقل و انتقالات زمستان رخ دهد اما بیرانوند ترجیح داد تا پایان فصل در بواویشتا بماند. با توجه به اینکه حامد لک هم روزهای پر فراز و نشیبی در پرسپولیس داشته بازگشت بیراوند می‌تواند خیال گل‌محمدی را بابت خط دروازه‌ راحت کند.

منبع: خبرگزاری آنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها