|
کدخبر: 213099

ترکیب احتمالی پرسپولیس با یک تغییر + ساعت بازی

تیم پرسپولیس در غیاب امید عالیشاه، احتمالا با دو تغییر وارد زمین خواهد شد.

ورزش ترکیب احتمالی پرسپولیس با یک تغییر + ساعت بازی

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت که یحیی گل‌ محمدی برای انتخاب ۱۱ بازیکن اصلی با چالش‌های متفاوتی دست به گریبان بوده است. یکی از این چالش‌ها مصدومیت امید عالیشاه بود که تغییر در سمت راست خط هافبک را اجتناب ناپذیر می‌کرد.

پرسپولیس که نیمکت پرستاره ای دارد در بازی با آلومینیوم تنها دو تغییر خواهد داشت و یحیی گل‌محمدی با حداقل تغییر نسبت به بازی نساجی، تیمش را به زمین خواهد فرستاد.

یکی از نکات مهم، عناصر دفاعی پرسپولیس هستند که وظیفه اولین کلین شیت فصل در هفته سوم را برعهده دارند و البته مهاجمانی که باید طلسم پیروزی در اراک را بشکنند.

دروازه: حامد لک

گلر شماره ۸۱ پرسپولیس برای پنجمین بازی متوالی در این فصل سنگربان قرمزها خواهد بود و به دنبال این است که اولین کلین شیت فصل را ثبت کند. او در مقابل رسول خطیبی قرار می‌گیرد که در گذشته و زمان تراکتور سرمربی اش بود.

خط دفاعی: نعمتی، حسینی، فرجی و امیری

پرسپولیس در این بازی نیز دو هافبک را در پست دفاع کناری خواهد داشت. در بازی قبلی امیری گلساز اول سرخپوشان بود و نعمتی هم پس از ورود به زمین موفق شد روی گل دوم نقش آفرینی کند. زوج دفاع مرکزی نیز بدون تغییر خواهند بود و یحیی گل‌محمدی در این پست همچنان با ثبات تیمش را پیش می‌برد.

خط میانی: اسدی، سرلک، پهلوان و ترابی

باتوجه به مصدومیت عالیشاه، او از ترکیب بیرون خواهد نشست و به جای کاپیتان دوم پرسپولیس، احسان پهلوان بازی می‌کند. به جز او دیگر بازیکنان نفرات اصلی بازی نساجی هستند که این بار هم در ترکیب قرار می‌گیرند.

خط حمله:

آل‌کثیر و عبدینمایش درخشان زوج خط حمله پرسپولیس در بازی قبلی سبب شده تا یحیی با خیال راحت امیری را در پست دفاع چپ قرار دارد و در روز مصدومیت عالیشاه، دوباره از ترکیب عبدی و آل‌کثیر بهره ببرد؛ دو مهاجمی که به نظر آماده حضور در کورس آقای گلی هستند.

نیمکت ذخیره

پرسپولیس روی نیمکت بوژیدار رادوشویچ را به عنوان گلر ذخیره دارد و علی نعمتی و علیرضا ابراهیمی به عنوان مدافع مرکزی حضور دارند. مهدی شیری و سعید آقایی مدافعان کناری هستند و محمد شریفی هم هافبک دفاعی پرسپولیس است. حامد پاکدل به عنوان مهاجم دیده می‌شود و رضا دهقانی نیز هافبک کناری سرخپوشان به حساب می‌آید.

ترکیب احتمالی پرسپولیس در مقابل آلومینیوم اراک:

حامد لک، سیدجلال حسینی، وحید امیری، سیامک نعمتی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، رضا اسدی، احسان پهلوان، مهدی عبدی و عیسی آل‌کثیر

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر