|
کدخبر: 212699

ماموریت بزرگ پرسپولیس و یحیی

تیم فوتبال آلومینیوم اراک که پارسال موفق به شکست پرسپولیس شد این هفته پذیرای این تیم خواهد بود.

ورزش ماموریت بزرگ پرسپولیس و یحیی

در سال‌های اخیر پرسپولیس قدرت اول و نام بی رقیب فوتبال ایران بوده و شکست دادن این تیم برای هر حریفی کاری بسیار سخت و نزدیک به محال بوده است.

در لیگ بیستم و در ۳۰ بازی که پرسپولیس در طول فصل انجام داد، از بین تیم‌های مدعی و گران‌قیمتی چون سپاهان، استقلال، تراکتور، گل گهر و... هیچ تیمی موفق نشد سرخ‌پوشان را شکست داده و از این تیم سه امتیاز کامل بگیرد. در کمال ناباوری تنها تیمی که موفق به انجام این کار بزرگ شد، چهره تازه صعود کرده‌ لیگ برتر بود: آلومینیوم اراک.

هفته دوازدهم لیگ‌برتر بیستم و در تاریخ ۶ بهمن ۱۳۹۹ تیم فوتبال آلومینیوم با هدایت رسول خطیبی در اراک میزبان پرسپولیس بود. سبزپوشان اراکی موفق شدند در یک بازی جذاب، پرسپولیس مدعی را ۲ بر یک شکست دهند تا تنها تیمی باشند که قهرمان ایران را زمین‌گیر کرده است. در آن بازی حامد پاکدل (مهاجم کنونی پرسپولیس) و مصطفی توکلی برای تیم میزبان و کمال کامیابی نیا (که مدتهاست از میادین دور است) برای مهمان گلزنی کردند.

از آن تاریخ تا به امروز، شاگردان یحیی گل‌ محمدی که در ۲۲ بازی لیگ برتر و بیش از ۲۸۰ روز هیچ شکستی متحمل نشده‌اند دنبال ارتقای این رکورد در شهر اراک هستند. در سوی دیگر خطیبی پس از بازگشت به اراک برای تکرار مجدد این شگفتی انگیزه‌های زیادی دارد.

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران، دوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰ در ورزشگاه امام خمینی اراک مهمان آلومینیوم اراک خواهد بود و به نظر می‌رسد کار سختی برای ادامه دادن به روند شکست ناپذیری خود خواهد داشت.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها