|
کدخبر: 198288

۲ بمب نقل وانتقالاتی در آستانه انفجار

باشگاه سالرنیتانا در آستانه جذب دو بازیکن باتجربه و نامدار است.

ورزش ۲ بمب نقل وانتقالاتی در آستانه انفجار

سالرنیتانا فصل گذشته توانست مجوز صعود به سری آ را به دست بیاورد که یک اتفاق مهم و تاریخی بود. این تیم هر دو بازی نخست خود در فصل جاری را باخته ولی در نقل و انتقالات، نامش بر سر زبان هاست.

مهلت برای جذب بازیکنان تحت قرارداد تمام شده ولی سالرنیتانا همچنان می تواند بازیکنان آزاد به خدمت بگیرد. دیروز بود که اعلام شد آنها با فرانک ریبری ستاره فرانسوی سابق بایرن به توافق رسیده اند. ریبری پس از اتمام قراردادش با فیورنتینا بازیکن آزاد است و مشکلی برای انتقال به سالرنیتانا ندارد.

منایع ایتالیایی همچنین ادعا کرده اند که داوید لوئیز مدافع برزیلی سابق پی اس جی، چلسی و آرسنال نیز در آستانه توافق با سالرنیتاناست. او از بنفیکا و فلامینگو نیز پیشنهاد دارد ولی احتمالا به تیم کوچک ایتالیایی خواهد پیوست. ریبری ۳۸ و لوئیز ۳۴ سال دارد. هر دو در دنیای فوتبال نامدار و با تجربه اند و می توانند به سارلنیتانا در راه ماندنی شدن در سری آ کمک کنند و مهره هایی مفید باشند.

مالکیت سالرنیتانا بر عهده لوتیتو مالک لاتزیو بود و طبق قوانین، دو تیم با یک مالک نمی توانند در سری آ حاضر باشند و به همین دلیل مالکیت این تیم تغییر کرده و حتی شایعاتی شنیده می شود که قطری ها قصد سرمایه گذاری روی این تیم جنوبی را دارند.

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها