|
کدخبر: 191791

تصاویر جدید از حضور مسی در پاریس

لیونل مسی پس از خداحافظی احساسی با بارسا، با امضای قراردادی دو ساله به پی اس جی پیوست، اما در مراسم امضای قرارداد دیگر هیچ اثری از ناراحتی در چهره ستاره آرژانتینی باقی نمانده بود.

کمتر از ۴۸ ساعت پس از اینکه خداحافظی تلخ و اشک‌بار اسطوره آرژانتینی با کاتالان ها قلب جهان فوتبال را به درد آورد، لیونل مسی به پاری سن ژرمن پیوست و این بار نه اندوه و گریه تلخ که شادی مشهود و خنده های برنده شش توپ طلا بود که نظرها را به خود جلب کرد.

پس از ۲۱ سال زندگی با بارسا، لیونل مسی اکنون فصل جدیدی را در حرفه خود باز کرده است و به نظر می رسد که هر چند خداحافظی با بلوگرانا همچون جدا شدن از معشوقی دیرینه برای او دشوار بوده، اما ستاره آرژانتینی به سرعت فرصت جدیدی را که به دست آودره در اغوش کشیده است.

قرارداد-مسی

مسی-ناصر

مسی-امضا

تصاویری که از مراسم امضای قرارداد مسی با پاریسی ها منتشر شده به خوبی گواه بر این است که مسی زخم هایش از خداحافظی با بارسا را به همین زودی مرهم گذاشته و از پیوستن به یکی از پرستاره‌ترین تیم های جهان بسیار خوشحال است.

مسی پس از امضای قرارداد با PSG گفت: "بی صبرانه منتظر شروع فصل جدیدی از دوران حرفه ایم در پاریس هستم. باشگاه و چشم اندازش برای آینده با بلندپروازی و جاه طلبی های من در هماهنگی کامل هستند. من می دانم بازیکنان و کادرفنی اینجا چقدر با استعداد هستند. من مصمم هستم که در کنار آنها، چیزی عالی برای باشگاه و هواداران بسازم. بی صبرانه منتظرم تا قدم بر زمین پارک دو پرنس بگذارم."

پاری سن ژرمن روز گذشته کلیپ معارفه رسمی لیونل مسی را نیز منتشر کرد.

منبع: ورزش ۳

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها