|
کدخبر: 163295

نیمار در راه بارسلونا؟

نیمار که کم کم دارد متقاعد می شود لیونل مسی در بارسا باقی خواهد ماند مذاکرات تمدید قرارداد خود با پاریسی ها را متوقف کرد.

ورزش نیمار در راه بارسلونا؟

 نیمار، ستاره ۲۹ ساله پاری سن ژرمن، بارها از علاقه خود به دوباره همبازی شدن با لیونل مسی صحبت کرده است و با توجه به شایعات زیادی که حاکی از پیوستن مسی به PSG در پایان فصل بود، ستاره برزیلی امید داشت که در پاریس به آرزوی خود برسد.

اکنون مارکا نوشته که روزنامه های کاتالان گزارش کرده اند که نیمار نه تنها باور دارد که مسی در پایان فصل قرارداد جدیدی با بارسلونا امضا خواهد کرد، بلکه همچنین گفته می شود که ستاره PSG به کاتالان ها اطلاع  داده که مشتاق بازگشت به نوکمپ است.

پیش از این نیز از سوی نزدیکان به باشگاه بارسلونا اشاراتی شده بود که نیمار بار دیگر با مسی هم بازی خواهد شد اما نه در پاریس بلکه باز هم در نوکمپ.

بازگشت نیمار به بارسا با توجه به اوضاع اقتصادی این باشگاه مشکل خواهد بود، هر چند به نظر می رسد که او حاضر خواهد بود تا از برخی خواسته های خود چشمپوشی کند تا این انتقال صورت بگیرد.

مدیران بلوگرانا نیز در این میان احتمال بازگشت نیمار را رد نکرده اند، اما همچنین از نزدیک وضعیت ارلینگ هالند، ستاره دورتموند، را دنبال می کنند و همچنین گوشه چشمی نیز به لائوتارو مارتینز، مهاجم اینتر، دارند.

منبع: ورش ۳

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها