|
کدخبر: 191576

لیست خرید مجیدی لو رفت!

بعد از فینال جام حذفی، نقل و انتقالات در حال حاضر اصلی‌ترین دغدغه آبی‌هاست.

ورزش لیست خرید مجیدی لو رفت!

پس از برگزاری بازی فینال جام حذفی و دومین نایب قهرمانی متوالی استقلال تهران به همراه فرهاد مجیدی، لیگ بیستم به صورت رسمی برای آنها به پایان رسید و اکنون آبی‌ها به شکل جدی‌تر وارد بازار نقل و انتقالات شده‌اند.

پیش از مسابقه یک چهارم نهایی در جام حذفی بود که فرهاد مجیدی در جمع خبرنگاران اعلام کرد برخی تیم‌ها فعالیت نقل و انتقالاتی خود را آغاز کرده‌اند و درخواست داشت تا برنامه‌های نقل و انتقالات از سوی باشگاه جدی‌تر پیگیری شود.

در حالیکه تمرکز اصلی سرمربی آبی پوشان حفظ بازیکنان فعلی تیمش است و چندین مرتبه به این نکته اشاره کرده، او به تقویت و جذب چند بازیکن هم ابراز تمایل کرده است. مجیدی پس از بازی با گل گهر سیرجان مجددا با درخواست از مدیران باشگاه برای حفظ بازیکنان فعلی، مدعی شد که با جذب سه چهار بازیکن این تیم می‌تواند فصل آتی مدعی کسب عنوان قهرمانی باشد.

از آنجایی که پیش از مسابقه فینال جام حذفی انتشار و بیان مذاکرات استقلالی‌ها با بازیکنان مدنظر در بازار نقل و انتقالات تابستان باعث بروز شائباتی برای ایجاد حواشی می‌شد، اکنون طبق اعلام منابع ما مذاکراتی با چند گزینه مدنظر فرهاد مجیدی صورت گرفته است.

وحید محمد زاده از ذوب آهن، ابوالفضل جلالی از سایپا، دانیال اسماعیلی فر از سپاهان و صابر حردانی از فولاد خوزستان چهار بازیکنی هستند که در مقطع فعلی از سوی مجیدی با آنها ارتباط برقرار شده و این بازیکنانی متوجه شده‌اند که در لیست خریدهای تابستانی تیم سرمربی حضور دارند. در کنار این اسامی می‌توان نام امین قاسمی نژاد را هم در نظر گرفت که در زمستان گذشته در آستانه پیوستن به استقلال قرار داشت اما مسائل مالی و عدم رضایت باشگاه پدیده موجب شد تا نتواند آبی پوش شود.

ابوالفضل جلالی بازیکنی است که در لیست یحیی گل محمدی برای جذب در پرسپولیس هم دیده شد.

منبع: ایلنا

ارسال نظر