|
کدخبر: 187876

سنگربان احتمالی استقلال دربازی های لیگ مشخص شد

از اردوی استقلال خبر می رسد که فرهاد مجیدی قصد دارد در دو بازی باقیمانده از لیگ برتر در درون دروازه تیمش از رشید مظاهری استفاده کند و به حسین حسینی برای بازی های جام حذفی استراحت بدهد.

بعد از نمایش فوق العاده سیدحسین حسینی در طول ۷ مسابقه استقلال و عملکردی که او در دربی پایتخت و در پنالتی ها داشت، فرهاد مجیدی تصمیم گرفت به این دروازه بان شماره یک تیمش استراحت بدهد و در بازی با نفت مسجدسلیمان از وجود رشید مظاهری درون دروازه استفاده کند.

استراحت به حسینی در شرایطی صورت گرفت که او به خاطر بازی های فشرده کمی خسته بود و مجیدی ترجیح داد دیگر دروازه بان آماده تیمش را مقابل نفت بازی بگیردو از حسینی در بازی های بعدی استفاده کند.

شانس بیش تر رشید مظاهری برای سنگربانی از دروازه استقلال در مقابل پدیده

حالا از اردوی استقلال خبر می رسد که استراحت حسینی ادامه دار خواهد بود و در بازی بعدی با نساجی مازندران هم رشید مظاهری دروازه بان تیمش خواهد بود.

به احتمال فراوان سرمربی آبی پوشان قصد دارد از حسینی در بازی های حساس نیمه نهایی و احتمالا فینال جام حذفی درون چارچوب تیمش استفاده کند. مظاهری نیز در دو بازی آینده لیگ برتر احتمالا سنگربان آبی پوشان خواهد بود.

این در شرایطی است که اعتصاب تمرینات در استقلال فعلا ادامه دارد و مشخص نیست چه زمانی شاگردان فرهاد مجیدی حاضر به تمرین کردن خواهند بود.

منبع: پارس فوتبال

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها