|
کدخبر: 185610

علی نژاد:فدراسیون ها برای فرار از مالیات کارت هدیه دادند

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: بنابر قانون نمی‌توانیم پادا‌ش‌ها را به صورت سکه، دلار و یورو پرداخت کنیم.

ورزش علی نژاد:فدراسیون ها برای فرار از مالیات کارت هدیه دادند

هدی علی‌نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان، امروز دوشنبه (۲۱ تیرماه سال جاری) در مجمع  عمومی فدراسیون قایقرانی اظهار داشت: قایقرانی دارای چند ماده مختلف است که هرکدام دنیای خاص خودش را دارد. قایقرانی از بازی‌های آسیایی گوانگژو که خوش درخشید پشتوانه‌ای برای مدال‌اوری در ورزش قهرمانی کشور شد و امیدواریم این روند کسب مدال را در بازی‌های آسیایی هانگژو نیز شاهد باشیم. هرچند در جاکارتا قایقرانی انتظارات را براورده نکرد، اما با برنامه‌های فدراسیون به اینده امیدواریم.

وی افزود: دو سهمیه ارزشمند المپیک توسط نازنین ملایی و علی آقامیرزایی کسب شد و امیدوارم در المپیک بهترین عملکردشان را نشان دهند. قایقرانی در دنیای قهرمانی ایران صاحب سهم است و با توجه به زمان کم تا بازی‌های آسیایی نیاز به تلاش بیشتری دارد تا در هانگژو به توفیقات بیشتری برسد. کار برای بازی‌های آسیایی الان هم دیر است؛ البته فدراسیون از ماه‌ها پیش برنامه‌هایش را آغاز کرده است.

علی‌نژاد خاطرنشان کرد: کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان هم با تمام توان از این رشته حمایت کرده‌اند تا در المپیک دغدغه‌ای نداشته باشند. سهرابیان هم از مدیران تحصیلکرده خوش فکر و از قهرمانان این رشته است و اقدامات موثری در دوران ریاستش انجام داده است.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به سوال نازنین ملایی، قایقرانی المپین ایران در خصوص مالیات پاداش‌های نقدی برای مدال آوران گفت: خیلی از فدراسیون‌ها برای ندادن مالیات کارت هدیه دادند. نمی‌توانیم طبق قانون بر اساس دلار، یورو و سکه پاداش دهیم، اما هر ورزشکاری می‌تواند به فدراسیون مورد نظر نامه دهد تا فدراسبون به جای پول نقد، کارت هدیه یا سکه اهدا کند.

علی‌نژاد در مورد ترخیص قایق‌ها تصریح کرد: قوانین مربوط به گمرک کشور در اختیار وزارت ورزش و جوانان نیست و بحث گمرک قوانین خاص خودش را دارد. تا جایی که می‌توانستیم برای تسهیل امور نامه نگاری کردیم و فکر کنم این مشکل برای بازی‌های آسیایی حل شده باشد.

منبع: میزان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها