|
کدخبر: 144347

سهم ورزش از آورده بودجه ۱۴۰۰ چقدر است؟

عضو فراکسیون ورزش در مجلس، بابیان‌اینکه سهم بودجه ورزش از آورده بودجه ۱۴۰۰ محدود است.

تاکید کرد که بازنگری سهم ۲۷ صدم درصدی مالیات بر ارزش افزوده ورزش تهران را زمان بررسی جزییات لایحه بودجه ۱۴۰۰ پیگیری خواهیم کرد.

حسین حسین‌زاده در مورد درخواست استاندار تهران جهت بازنگری سهم ۲۷ صدم درصدی مالیات بر ارزش افزوده برای ورزش این استان، گفت: این موضوع باید بعد از تصویب کلیات لایحه بودجه مورد بررسی قرار گیرد، اما آنچه مهم بوده، این است که سهم بودجه ورزش از آورده بودجه ۱۴۰۰ محدود است.

طرح‌های ورزشی به دلیل بودجه نامناسب دولت بر زمین مانده است

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: هم‌اکنون در تامین بودجه سرانه و فضای ورزشی و بحث اقتصادی برای تامین نیروهای ورزشی و حق و حقوق آنها به‌ویژه بیمه ورزشکاران و حمایت از پیشکسوتان ورزش در مضیقه هستیم.

وی تصریح کرد: نکته‌ای که پیرامون بودجه ورزش می‌توان بدان اشاره کرد و درصدد اعمال تغییرات در آن هستیم، این است که متاسفانه آورده دولت از پروژه خیرساز محقق نمی‌شود، کمااینکه وقتی قراردادهای مشارکتی برای تامین فضاهای ورزشی بین خیرین و وزارت ورزش و جوانان منعقد می‌شود، خیرین تا ۶۰ درصد سرمایه‌گذاری می‌کنند، اما اجرای این طرح‌ها به دلیل نداشتن رابطه مالی خوب و بودجه مناسب دولت بر زمین می‌ماند و پروژه‌ها نیمه‌تمام باقی می‌مانند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: ده‌ها مورد از این طرح‌ها در سطح کشور داریم که کلی هزینه در برداشته و اگر بخواهیم آنها را احیا کنیم، لازم است مجدد دولت سهم خود را پرداخت کند، بنابراین هم مالیات و هم سرانه ورزش را در بودجه ۱۴۰۰ با نگاهی ویژه دنبال می‌کنیم.

بازنگری سهم ۲۷ صدم درصدی ارزش افزوده ورزش تهران در بودجه ۱۴۰۰

عضو فراکسیون ورزش در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بازنگری سهم ۲۷ صدم درصدی مالیات بر ارزش افزوده برای ورزش استان تهران را باید در زمان بررسی جزییات لایحه بودجه ۱۴۰۰ پیگیری کنیم.

منبع: خانه ملت

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها