|
کدخبر: 182682

معاون وزیر ورزش: هوادار درمورد مدیرعامل باشگاه‎ها تصمیم‌ نگیرد!

معاون فرهنگی وزارت ورزش گفت: سکوهای هواداری نباید درمورد رفتن یا ماندن مدیرعامل یک باشگاه تصمیم‌گیری کنند.

فوتبال معاون وزیر ورزش: هوادار درمورد مدیرعامل باشگاه‎ها تصمیم‌ نگیرد!

 عبدالحمید احمدی در حاشیه مراسم سالگرد تاسیس شبکه رادیویی ورزش اظهار داشت: سالگرد تاسیس رادیو ورزش را تبریک می‌گویم. نقش رسانه در توسعه ورزش بسیار زیاد است. اینکه بتوانیم مردم را همراه ورزش کنیم خیلی مهم خواهد بود و یکی از چالش‌های جدی ما است. باید از ظرفیت رسانه برای توجه مردم به ورزش استفاده کنیم.

وی درخصوص دوپینگی‌های اخیر ورزش ایران، خاطرنشان کرد: درباره این موضوع فدراسیون پزشکی و ورزشی باید اظهار نظر کند. سوختن یا نسوختن سهمیه هم به حکمی که صادر می‌شود بستگی دارد. همه در تلاش هستند تا حکم سبک باشد، اما با زمان اندک باقی مانده بعید می‌دانم در کاراته بتوانیم سهمیه را حفظ کنیم.

معاون فرهنگی وزارت ورزش درمورد خصوصی‌سازی سرخابی‌ها گفت: کارها از سمت وزارت ورزش و جوانان تمام شده و همه اقداماتی که مسئولیت را وزارت ورزش بود به سرانجام رسیده است. اصل خصوصی‌سازی برعهده وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی‌سازی است. با توجه به مصوبه شورای عالی واگذاری امیدواریم این کار هر چه سریع‌تر انجام شود.

احمدی درخصوص تجمع هواداران استقلال و اعتراض به نحوه مدیریت علی‌نژاد و سلطانی‌فر، تصریح کرد: ضمن احترام به هواداران که سرمایه های اصلی ورزش هستند، مسئله مدیریت استقلال موضوعی است که باید در هیأت مدیره این باشگاه حل شود. چالش‌هایی وجود داشت و وزارتخانه ورود کرد. نمی‌توان گفت تمام انتصاب‌ها با شکست روبرو شد، اما ناهماهنگی‌هایی بین اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل وجود داشت و سعی ما این بود که کار در هیأت مدیره به سرانجام برسد. هر جا هم لازم بود وزارتخانه ورود کرد. امیدوارم با ترمیمی که صورت گرفته آرامش در این باشگاه برقرار شود و خواسته هواداران تامین شود.

وی افزود: قبلاً برای انتخاب همه مسئولیت‌ها گفت‌وگوهایی صورت می‌گرفت. افرادی که در تراز این کار باشند مورد توجه قرار می گیرند. مجمع باشگاه به عنوان رکن عالی باید در جریان تمام تصمیمات مهم باشگاه باشد و هیأت مدیره هم باید بتواند وظایف محول شده را انجام دهد. امیدوارم با تصمیم هفته گذشته آرامش را در باشگاه استقلال شاهد باشیم.

معاون فرهنگی وزارت ورزش در پاسخ به این سوال که وزیر ورزش به دنبال ماندن مددی است یا رفتن وی، تصریح کرد: به نظر من این موضوع جوسازی شده است. محل تصمیم برای ماندن یا رفتن مدیرعامل سکوهای هواداری نیست. موضوع رسول‌پناه با مددی متفاوت است؛ مطمئن باشید همان دغدغه‌ای که هواداران نسبت به ایجاد آرامش دارند، در وزارت ورزش و مدیران باشگاه هم هست.

احمدی در پاسخ به این سوال که هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه را مدیریت می‌کنند یا وزارت ورزش، چراکه برخی از اعضای سابق هیأت مدیره اعلام کردند که بدون اجازه وزارت ورزش یک آبدارچی هم در باشگاه جابجا نمی‌شود، گفت: این کم لفطی دوستان است و حالا که جدا شده‌اند این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند. شک نکنید که هر مسئولی در جایگاه خاص خودش اختیاراتی دارد.

منبع: فارس

ارسال نظر