|
کدخبر: 182638

آل‌پاچینو و دنیرو در نشست خبری پرسپولیس - گل‌گهر

مربی تیم گل گهر از تقابل امیر قلعه نویی با یحیی گل‌محمدی گفت و آن را با تقابل آل پاچینو و رابرت دنیرو مقایسه کرد.

سعید الهویی دستیار امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی گل گهر - پرسپولیس حضور یافت و در خصوص این بازی گفت: خیلی متاسفیم بابت اتفاقی که هفته گذشته رخ داد و به هر حال اتفاقات جذاب و خوشایندی برای فوتبال کشور نبود. بارها درباره واژه عدالت و وی‌ای آر صحبت کردیم و دیگر نمی‌خواهیم درباره این موضوع صحبت کنیم. می‌خواهیم با دید دیگری درباره این موضوع صحبت کنیم، در مسیر که می‌آمدیم فرصتی شد از دو خواننده صاحب سبک از آندره آ بوچلی و اتچون گوش کردیم؛ دو خواننده متفاوت که تقابلشان و رقابت صدایشان باهم یک صدای زیبا آفریده بود. فکر کنم ۱۵ سال پیش بعد از ۲۰ سال انتظار هواداران سینما، تصویر دو بازیگر بزرگ در کنار هم قرار گرفت، بدون هیچ عامل بیرونی برای این که تصویری از آل پاچینو و رابرت دنیرو ثبت شود.

وی افزود: فردا بازی مقابل بزرگترین و موفق‌ترین مربی تاریخ فوتبال ایران و یکی از مربیان جوان، موفق صاحب سبک فوتبال ایران خواهد بود. آن چیزی که برای ما مهم است، فردا ویترین فوتبال ایران و تقابل بین بازیکنان خوب و کادرفنی خوب خواهد بود که بدون دخالت بیرونی، تبدیل به یک بازی جذاب بشود. اجازه بدهیم تیمی که برای پیروزی ییشتر تلاش کرده و آماده شده و کمتر اشتباه کرده و بیشتر تمرکز کرده برنده شود و تیمی که مستحق بوده، شکست بخورد.

اتفاقاتی که هفته گذشته رخ داد و کارشناسی هایی را دیدید که نشان می‌دهد برای قلعه نویی چنین اتفاقی رخ نداده. برای ما این ذهنیت رخ داده در سخت‌ترین شرایط برای ما پنالتی رخ نمی‌دهد اما بازیکنان ما فوت کنند پنالتی گرفته می‌شود. ما این ذهنیت را کنار می‌گذاریم و فردا تمام تمرکزمان را برای بازی زیبا می‌گذاریم و امیدواریم تمام عوامل بازی هم تلاش کنند تا با برقراری عدالت کسی که مستحق پیروزی است، برنده شود.

مربی گل گهر درباره نتیجه بازی در دیدار رفت تصریح کرد: بازی رفت ما با کادربازیکن‌ها و آقای قلعه نویی با آنها صحبت کردند؛ درباره اشتباهات و اتفاقات عجیب و غریب. آقای گل محمدی گفتند هر ضربه‌ای زدند وارد دروازه شد. درس بزرگی برای ما شد که یاد بگیریم در بازی‌های بزرگ باید تمرکز کنیم و فردا تیمی متفاوت از نظر تمرکز و اشتباهات در بازی رفت خواهیم بود.

الهویی اضافه کرد: وقتی تیمی گل می‌خورد باید ریشه یابی کنید. آقای قلعه نویی کادرفنی را مسئول کردند که دلایل گل خوردن را پیدا کنیم و این برای فصل آینده گل گهر به درد می‌خورد که از نظر ذهنی هم ۹۰ دقیقه استقامت را حفظ کند.

او در مورد غایبان گل گهر اظهارکرد: محروم خدا را شکر نداریم و مصدوم هم طبیعتا به خاطر فرآیند ریکاوری بازیکنان مهم بوده و همه بازیکنان در اختیار آقای قلعه نویی هستند که اگر خواستند استفاده کنند.

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها