|
کدخبر: 169022

گل محمدی: همه به جز پرسپولیس واکسن زده‌اند!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمام تیم هایی که در این گروه حضور داشتند به جز پرسپولیس واکسن زده بودند، این امر استرس زیادی را به بازیکنان وارد کرد.

ورزش گل محمدی: همه به جز پرسپولیس واکسن زده‌اند!

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی برگشت با الریان قطر اظهارکرد: آخرین بازی مرحله گروهی ما است و در این پنج بازی عملکرد خوبی داشتیم. توانستیم خودمان را به عنوان یکی از تیم‌های صعود‌کننده به مرحله بعدی معرفی کنیم.

وی افزود: قبل از صحبت کردن درباره بحث‌های فوتبالی باید از تمام افرادی که برای انجام این دوره از مسابقات و میزبانی تیم گوا و فدراسیون هند تشکر کنم. با تمام کم و کاستی‌ها این میزبانی انجام شد و از تمام افرادی که برای برگزاری این مسابقات تلاش کردند تشکر کرد.

گل محمدی ادامه داد: باید از بازیکنان که شرایط و مشکلات زیادی را تحمل کردند، با آنها جنگیدند و توانستند سربلند بیرون بیایند، تشکر کنم. روزهای خیلی سختی را پشت سر گذاشتند. استرس زیادی در بحث کرونا وجود داشت. تمام تیم هایی که در این گروه حضور داشتند به جز پرسپولیس واکسن زده بودند. این امر استرس زیادی را به بازیکنان وارد کرد. باید از تمام مسئولان کشوری بخواهیم نسبت به واکسیناسیون عمومی اقدام‌های جدی‌تری صورت بگیرد. خصوصا ورزشکاران همیشه در معرض ابتلا هستند.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: تمام بازی‌هایی که در گروه ما انجام می‌شود سختی خاص خودش را دارد و برای ما مهم هستند. مقابل الریان هم باید کیفیت خوب خود را نشان بدهیم. باید بتوانیم به عنوان تیم اول گروه راهی مرحله بعدی شویم. با تمام وجود و قوای خود مقابل حریف بازی می‌کنیم و می‌دانیم الریان هم می‌توانست به عنوان یکی از تیم‌های صعودکننده گروه خودش را معرفی کند اما هم مقداری بدشانسی آورد و هم نتوانست از فرصت‌هایش استفاده کند. امیدوارم بازی خوبی انجام شود و پس از بازی صحبت‌های بیشتری درباره این مسابقه خواهیم داشت.

گل محمدی درباره اینکه با توجه به شکست پرسپولیس مقابل الوحده آیا این تیم برابر الریان همان پرسپولیس همیشگی خواهد بود، گفت: در بازی قبلی هم سزاوار باخت نبودیم و اسیر ۴۵ دقیقه بد بازی کردن خودمان شدیم که در شروع کار آن اتفاق افتاد. در ادامه فرصت‌های خوبی برای جبران داشتیم و حتی داور یک پنالتی هم به سود پرسپولیس نگرفت.

وی ادامه داد: مقابل الوحده اصلا مستحق باخت نبودیم و حداقل نتیجه‌ای که باید رقم می‌خورد مساوی بود. اسیر اتفاقات بازی شدیم و نتوانستیم از فرصت‌های خود استفاده کنیم. الوحده هم با در نظر گرفتن انصاف خیلی خوب دفاع کرد و توانست بازی را ببرد. برای دیدار فردا هم مانند پنج بازی قبلی هدف اصلی ما گرفتن امتیازهای کامل است. برای این هدف باید بجنگیم و تمرکز داشته باشیم.

سرمربی پرسپولیس درباه اینکه با توجه به عملکرد گوا در این مسابقات آیا احتمال دارد در آینده بازیکنانی از هند در ایران یا کشورتان در هند بازی کنند، گفت: فکر می‌کنم فوتبال هند در سال‌های اخیر از لحاظ کیفیت بازیکنان، برگزاری مسابقات و امکانات پیشرفت خوبی داشته است. چرا که نه. این اتفاق می‌تواند برای بازیکنان و مربیان ایرانی و هندی خوب باشد. مراوده فوتبالی جذابی می‌تواند برای بازیکنان و مربیان هر دو کشور صورت بگیرد.

گل محمدی درباره بازگشت عیسی آل کثیر به ترکیب پرسپولیس و میزان رضایت از عملکرد این بازیکن توضیح داد: فکر می‌کنم با توجه به اتفاقی که برای آل کثیر افتاد و سبب محرومیت شش ماهه‌اش شد جا دارد به فرم قبلی بازگردد. احتیاج به زمان و مسابقات بیشتری دارد تا به فرم اصلی‌اش بازگردد. باید به وی زمان داده و منتظر باشیم همان عیسی قبلی باشد. این اطمینان از طرف ما وجود دارد و باید کمک کنیم خیلی زود به فرم خوب بازگردد. باید این کار را انجام بدهیم.

وی درباره اینکه با در نظر گرفتن یک مجموعه از نتایج آیا باخت به الوحده به سود پرسپولیس بود، اظهارکرد: فکر می‌کنم باخت مقابل الوحده می‌تواند در آینده به پرسپولیس کمک کند. باید نقاط ضعف را برطرف کنیم. امکان دارد برخی باخت‌ها از بردن بیشتر به ما کمک کند. باید از این بازی درس گرفته و نقاط ضعف مان را بهتر و زودتر پیدا کرده و آنها را برطرف کنیم. این کار را هم انجام می‌دهیم و ان شالله با آمادگی خوبی از دیدار قبل مقابل الریان قرار می‌گیریم.

 

منبع: فارس

ارسال نظر