|
کدخبر: 172370

سرمربی پرسپولیس: همیشه از کارشناس‌های استقلالی استفاده می‌کنند!

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از دربی حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او از آمادگی تیمش صحبت کرد و همچنین درباره دریافت گل در دقایق پایانی اظهاراتی را انجام داد. مشروح صحبت‌های سرمربی پرسپولیس را می‌خوانید:

ورزش سرمربی پرسپولیس: همیشه از کارشناس‌های استقلالی استفاده می‌کنند!

یحیی در ابتدا گفت: قبل از هرچیز عید فطر را به همه مسلمانان جهان تبریک میگویم و آرزو دارم دعاهایشان مقبول خدا قرار بگیرد. یک تشکر ویژه هم بازهم باید داشته باشیم از کادر پزشکی داشته باشیم و این عزیزان را نباید فراموش کنیم چون در سخت‌ترین شرایط کار می‌کنند. تشکر ویژه هم از تمام بازیکنان و مربیان و دست اندر کاران برگزاری مسابقات داشته باشیم چون فوتبال باعث شده که خیلی از مردم در خانه بمانند و این کمکی به عدم انتقال ویروس است. فوتبالیست‌ها شرایط سختی دارند و جا دارد از تک تک آنها قدردانی کنیم.

* بازیکنان ما آماده دربی هستند

وی درباره بازی عنوان کرد: دربی یک بازی ویژه و مخصوص است و حساسیت‌های خاص خود را به خصوص برای هواداران دارد. فکر کنم چیزی که سرنوشت و نتیجه دربی را مشخص می‌کند، داشتن تمرکز و روحیه برنده شدن است. امیدوارم این دو بخش را در بازی فردا داشته باشیم. بازیکنان ما آماده دربی هستند، البته بعد از بازی با سپاهان چند مصدوم دادیم و امیدواریم تا فردا بهبود پیدا کنند. دوست داریم بینندگان از بازی لذت ببرند و در نهایت هم نتیجه، نتیجه دلخواه ما باشد.

* هر امتیاز در قهرمانی موثر است

او درباره از دست دادن نتیجه در بازی رفت گفت: هفته‌های پایانی است و هر امتیاز از دست رفته، در قهرمانی تاثیر دارد. ما هم برای این سه امتیاز تمام تلاش و انرژی خودمان را می‌گذاریم. شرایط بازی را هم می‌دانیم به چه نحوی است اما شاید زود باشد و درباره اتفاقات فنی بعدا صحبت می‌کنیم.

* شرایط مصدومان واقعا مشخص نیست

یحیی درباره مصدومان عنوان کرد: واقعا چیزی مشخص نیست. ما زمان کمی برای کارهای ریکاوری داشتیم و دیروز هم بدون این بچه‌ها تمرین کردیم. شرایطشان زیاد تا دیروز خوب نبود اما ۲۴ ساعت تا مسابقه مانده. فکر کنم ساعت‌ها هم تاثیرگذار باشد در بازگشت آن ها.

* فقط کارشناس استقلالی می‌آورند

سرمربی پرسپولیس درباره برنامه‌ریزی لیگ توضیح داد: اعتراض را از روز اول و شاید از یک ماه پیش داشتیم اما متاسفانه توجهی به این موضوع نشد و این تبعیض به نظرم از نیم فصل اول وجود داشته و شرایط و برنامه بازی‌ها برای پرسپولیس مناسب نبود و شرایط سختی را برایمان درست کنند. انتظار زیادی هم نداشتیم و خواسته برابر و عدالت بود. استقلالی‌ها می‌خواستند با بازی برابر با ما بازی کنند، آن را اجرا کردند اما در بازی برگشت متاسفانه این اتفاق رخ نداد. تبعیض وجود داشته و نمی‌توانیم بگوییم نبوده. ما با خیلی چیزها مبارزه می‌کنیم و یکی برنامه‌ریزی مسابقات است و دیگری برنامه‌های چیپ صداوسیماست که همیشه از کارشناسان و مجری‌های استقلالی استفاده می‌کنند و به آب و آتش می‌زنند که داور پرسپولیسی است! حرف‌های سخیف می‌زنند و فشار به تیم داوری می‌آورند و حتی باشگاه استقلال هم بیانیه داده بود و این کاملا نگران‌کننده است. از همه کسانی که می‎‌توانند تاثیرگذار باشد این است که بگذارند آرامش برقرار شود و داوران کارشان را کنند.

* نمی‌توانم درباره ترکیب بگویم

گل‌محمدی درباره بازگشت آقایی گفت: نمی‌توانیم درباره این که چه کسی بازی می‌کند یا خیر صحبت کنیم. این تا فردا مشخص خواهد شد.

* بازیکنان ما ذهن برنده دارند

او همچنین گفت: همه بازی‌ها برایمان مهم است. این فلسفه پرسپولیس است که تا آخر بجنگیم و فرقی نمی‌کند حریف ما وسط جدول باشد و بازیکنان ما ذهن بزرگ و برنده‌ای دارند و این به ما کمک می‌کند.

* برای مساوی وارد زمین نمی‌شویم

وی در مورد حریفان پرسپولیس عنوان کرد: حریف جدی ما سپاهان است و ما اصلا برای مساوی وارد زمین نخواهیم شد و ما اراده مان فردا هم این است که برنده شویم و برد هدف اصلی است.

* این انتقاد را قبول دارم

گل‌محمدی درباره دریافت گل در دقایق پایانی گفت: شرایط هر بازی متفاوت است اما باید روی این موضوع کار کنیم و خودم هم قبول دارم و باید بعد از زدن گل اول برویم برای گل دوم. طبیعی است که حریف هم فشار می‌آورد و وقتی جلو هستید باید بیشتر حمله کنید. باید بیشتر حمله کنیم و به فکر گل‌های بعدی باشیم.

 

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها