|
کدخبر: 167173

ترس از کرونا در اردوی پرسپولیس

بازیکنان پرسپولیس با تصمیمات سختگیرانه پزشکی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور هند روبه‌رو هستند.

ورزش ترس از کرونا در اردوی پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی امشب سومین دیدار خود در گروه E لیگ قهرمانان آسیا را مقابل گوا هند برگزار می‌کند که صحبت‌هایی مبنی بر انتشار گونه جهش یافته ویروس کرونا در کشور هندوستان بار دیگر بر سر زبان‌ها افتاده است.

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس در یکی از لوکس‌ترین هتل‌های شهر گوا اقامت دارد که ورود توریست به این مجموعه بزرگ بلامانع است اما درحال‌حاضر با توجه به شیوع جهانی کرونا تعداد توریست‌های حاضر در هتل بسیار اندک است.

با این حال مسئولان باشگاه اجازه ورود و خروج به بازیکنان را از هتل نمی‌دهند تا قوانین اجرایی کمیته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را نیز رعایت کرده باشند.

همچنین شاگردان یحیی گل محمدی حق حضور در مراکز خرید را نیز ندارند و باید در اتاق‌های خود باقی بمانند تا مبتلا به ویروس کرونا نشوند.

باشگاه پرسپولیس سختگیرانه‌ترین شرایط را برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نظر گرفته است تا تست‌های ۴۸ ساعته آنها برای شناسایی ویروس کرونا همچنان منفی بماند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و گوا هند ساعت ۲۱: ۳۰ امشب در حالی برگزار می‌شود که سرخپوشان با ۶ امتیاز از دو بازی در رده نخست و گوا نیز با کسب دو تساوی بدون گل در رتبه دوم قرار دارند.

 

منبع: مهر

ارسال نظر