|
کدخبر: 118395

مسی به من سیتی می‌رود؟

بر اساس اعلام ESPN باشگاه منچسترسیتی در حال بررسی وضعیت و صورتحساب‌های مالی باشگاه است تا دریابد که آیا تلاش برای جذب لیونل مسی برای سیتیزن‌ها ممکن است یا نه.

ورزش مسی به من سیتی می‌رود؟

شبکه ESPN مدعی شد از منابع نزدیک به باشگاه منچسترسیتی دریافته که این باشگاه انگلیسی در حال بررسی وضعیت مالی و صورتحسابهای مالی خود است تا دریابد اگر بخواهد در تابستان جاری برای جذب لیونل مسی تلاش کند قوانین بازی جوانمردانه مالی یوفا را نقض خواهد کرد یا نه؟

سیتی می‌داند که هر نوع اقدامی برای جذب مسی پیچیده خواهد بود ولی می‌خواهد از قبل آماده باشد تا زمانی که فرصت اقدام برایش فراهم شد سریعاً دست به کار شود. سیتی می‌خواهد بداند اگر بارسا با فروش مسی با قیمتی معقول موافقت کند این انتقال برای باشگاه سیتی چقدر هزینه خواهد داشت.

موضع رسمی بارسا این است که مسی فروشی نیست. بارسلونا باشگاه‌هایی که گوشه چشمی به مسی دارند را به بند آزادسازی ۷۰۰ میلیون یورویی او ارجاع داده و می‌ترساند. اما ESPN هفته گذشته فاش کرد که در صورتی که مسی برای ترک بارسا فشار بیاورد و پول دریافتی از فروش او صرف بازسازی تیم شود، بعضی از اعضای هیات مدیره بارسلونا با فروش ابرستاره آرژانتینی مخالفت نخواهند کرد.

قرارداد مسی در سال ۲۰۲۱ به پایان می‌رسد و او هفته گذشته با رونالد کومان دیدار کرده تا درباره آینده‌اش بحث و تبادل نظر کند. منابع نزدیک به باشگاه بارسا به ESPN گفته‌اند که مسی بعد از شکست ۸-۲ مقابل بایرن مونیخ از شک و شبهه‌های خود برای باقی ماندن در بارسا با مدیریت این باشگاه صحبت کرده.

مسی ۳۳ساله می‌داند که سال‌های زیادی برای فوتبال بازی کردن در پیش ندارد و می‌خواهد مطمئن باشد که سال‌های پایانی فوتبالش در باشگاهی سپری می‌شود که می‌تواند از شانس‌های اصلی کسب موفقیت‌های بزرگ در دنیای فوتبال باشد. در نتیجه معدود باشگاه‌هایی هستند که می‌توانند چیزی که مسی می‌خواهد را به او عرضه کنند. هزینه بالای انتقال و دستمزد سالانه مسی هم باعث شده تنها اندک باشگاه‌هایی بتوانند احتمال جذب مسی را مطرح کنند.

توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن بعد از شکست تیمش در فینال چمپیونزلیگ گفت از مسی در این باشگاه پاریسی استقبال خواهد شد ولی متذکر شد که شخصاً معتقد است او در بارسا به فوتبالش پایان خواهد داد.

منابع ESPN در سیتی گفته‌اند که موضع باشگاه انگلیسی هم درباره مسی همیشه همین بوده و پپ گواردیولا چندین بار اعلام کرده که او به جذب مسی فکر نمی‌کند چرا که معتقد است او تا پایان دوره فوتبالش در بارسا خواهد ماند. اما اخیراً منابع دیگری به ESPN گفته‌اند که سیتی بر خلاف این ادعاها همیشه شرایط مسی در بارسا را به دقت دنبال می‌کرده و حالا به صورت جدی در حال سبک و سنگین کردن هزینه‌های احتمالی توافق با بارسا برای به خدمت گرفتن ستاره آرژانتینی است.

منبع: ورزش3

ارسال نظر