|
کدخبر: 117003

ونگر جانشین کومان می‌شود؟

رسانه‌های هلندی مدعی هستند تماس‌هایی بین فدراسیون فوتبال هلند و آرسن ونگر برقرار شده تا در صورت عزیمت رونالد کومان سرمربی فعلی نارنجی پوشها به بارسلونا‌، ونگر سکان هدایت تیم ملی هلند را به‌دست بگیرد.

فوتبال ونگر جانشین کومان می‌شود؟

آرسن ونگر ۷۰ساله این روزها به عنوان رئیس بنیاد توسعه بین‌المللی فوتبال در فیفا مشغول به کار است. او بعد از آنکه به مدت ۲۲ سال هدایت آرسنال را به عهده داشت در ماه مه ۲۰۱۸ به حضورش در این باشگاه پایان داد و از آن به بعد در پست جدیدش مشغول به کار است. ونگر در اوایل ماه جاری میلادی تایید کرده بود که گزینه بازگشت به دنیای مربی گری را رد نمی‌کند.

شبکه فاکس اسپورتز در گزارشی مدعی شد به محض مطرح شدن اخباری درباره عزیمت رونالد کومان به بارسلونا برای جانشینی کیکه ستین اخراجی‌، آرسن ونگر با فدراسیون فوتبال هلند تماس‌هایی برقرار کرده و خود را به عنوان جانشین کومان در تیم ملی این کشور پیشنهاد داده است.

رونالد کومان در تیم ملی هلند نتایج خوبی به‌دست آورده. هلند با هدایت کومان فعلاً به جام ملت‌های اروپا که سال آینده برگزار می‌شود صعود کرده. مهم‌ترین موفقیت کومان با نارنجی پوشان هلندی اما قهرمانی در نخستین دوره رقابتهای لیگ ملت‌های یوفا بوده است.

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها