|
کدخبر: 117745

تصمیم باورنکردنی درباره مسی

نشریه دیلی استار انگلیس از تصمیم عجیب جوزپ بارتومئو درباره فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا رونمایی کرده است.

ورزش تصمیم باورنکردنی درباره مسی

لیونل مسی ۱۶ سال پیش نخستین بازی خود را برای بارسلونا انجام داد و از آن زمان تا به حال هیچ گاه به اندازه مقطع کنونی به جدایی از تیم کاتالانی نزدیک نشده بود؛ اتفاقی که بعد از یک فصل کابوس وار در لالیگا و البته لیگ قهرمانان اروپا رخ داده است.

هنگامی که بارسلونا تصمیم به اخراج ارنستو والورده در ژانویه گرفت، در وضعیت به مراتب بهتری قرار داشت. بارسا در آن زمان بالاتر از رئال مادرید در صدر جدول لالیگا قرار داشت. با این حال جوزپ بارتومئو بعد از حذف بارسا در سوپرجام اسپانیا تصمیم به اخراج والورده گرفت و کیکه ستین را روی نیمکت بلوگرانا نشاند؛ تصمیمی که خروجی آن سنگین‌ترین شکست تاریخ آبی اناری‌ها در لیگ قهرمانان اروپا یعنی باخت ۸-۲ در مرحله یک چهارم نهایی مقابل بایرن مونیخ بود.

برای لیونل مسی اما مشخص شده که اوضاع بارسلونا با تیم مدیریتی کنونی هیچ تغییری نخواهد کرد و همین مسئله شایعات جدایی این فوق ستاره آرژانتینی از نوکمپ را به همراه داشته است؛ این در حالی است که جوزپ بارتومئو در مصاحبه‌های اخیر خود اصرار کرده بود که لئو مسی هرگز بارسا را ترک نخواهد کرد و در این تیم به فوتبالش پایان می‌دهد

بسیاری انتظار داشتند که بعد از معارفه رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید بارسلونا، این مرد هلندی نیز به شکل جدی به جدایی لیونل مسی واکنش نشان دهد و همه چیز را تکذیب کند اما کومان صحبت‌های دیگری را مطرح و تنها ابراز امیدواری کرد که بتواند بهترین بازیکن بارسلونا را برای ماندن در این تیم مجاب کند؛ اظهار نظری که حالا بیش از پیش به شایعات جدایی مسی از بارسلونا دامن زده است.

در همین رابطه اما نشریه دیلی استار انگلیس ادعایی عجیب و باورنکردنی را درباره تصمیم جوزپ بارتومئو مطرح کرده است. بر اساس ادعای این منبع رئیس باشگاه کاتالانی قصد دارد در صورت علاقه مسی برای ترک بارسلونا، شرایط را برای این اتفاق فراهم کند و به او اجازه جدایی دهد؛ تصمیمی که می‌توانند شلیک نهایی به قلب هواداران بارسلونا باشد.

این ادعای عجیب در حالی مطرح می‌شود که پیش از این بارها از علاقه اینتر به جذب لیونل مسی صحبت شده بود. از طرفی طی روزهای گذشته نیز برخی منابع از علاقه پپ گواردیولا و منچستر سیتی برای انتقال فوق ستاره آرژانتینی به اتحاد خبر دادند.

با این حال یک مشکل بسیار بزرگ پیش روی تیم‌های خواهان مسی وجود دارد و آن دستمزد هفتگی ۵۰۰ هزار پوندی برنده شش باره توپ طلا محسوب می‌شود.

شاید بسیاری دیلی استار را منبع قابل اتکایی برای این موضوع تلقی نکنند اما ادعای جدایی لیونل مسی از بارسلونا تنها به این نشریه اختصاص ندارد چراکه امروز بیشتر نشریات اسپانیایی و حتی گاتزتا دلو اسپورت در ایتالیا نیز به بحث جدایی فوق ستاره آرژانتینی از بارسلونا اشاره کردند.

تیتر اصلی امروز روزنامه گاتزتا دلو اسپورت که به اصرار‌ها در ایتالیا برای پیوستن لیونل مسی به اینتر اشاره دارد.

با این همه حالا باید منتظر ماند و دید که آیا بارتومئو واقعا قصد دارد تیر خلاص را به پیکر بی‌جان بارسلونا وارد کند و یا او باز هم به این اظهار نظر بسنده خواهد کرد: " مسی در بارسلونا فوتبالش را به پایان می‌رساند."

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها