|
کدخبر: 117948

اسطوره در آستانه بازگشت به رم

کاپیتان سابق تیم فوتبال رم با تغییر مالک این باشگاه در مسیر بازگشت به جالوروسی قرار دارد.

ورزش  اسطوره در آستانه بازگشت به رم

رسانه‌‌های ایتالیایی از احتمال بازگشت دانیله دروسی تیم فوتبال رم به دلیل تغییرات صورت گرفته در کادر مدیریتی این باشگاه پس از انتقال مالکیت آن به دن فردکین خبر می‌دهند.

هافبک و کاپیتان سابق جالوروسی که دو سال پیش از این تیم جدا شد، پس از حضوری کوتاه مدت در تیم بوکاجونیورز کفش‌هایش را آویزان کرد و ظاهراً اکنون تمایل دارد که وارد حرفه مربیگری شود.

پیش از این زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال منصوب شدن او به عنوان سرمربی تیم جوانان باشگاه بولونیا شنیده می‌شد اما این پست به لوچانو زائوری سپرده شد.

اکنون طبق گزارش سایت کالچو مرکاتو، دروسی قرار است با گیدو فینگا، مدیراجرایی باشگاه رم درباره برعهده گرفتن یک پست در این باشگاه ملاقات کند. دروسی با جیمز پالوتا مالک سابق تیم فوتبال رم رابطه چندان خوبی نداشت اما با انتقال مالکیت باشگاه به نظر می‌رسد که او مایل است به پایتخت کشورش برگردد.

پدر دروسی، آلبرتو از سال ۲۰۱۴ در تیم جوانان رم فعالیت داشته و از سال ۱۹۹۷ در آکادمی این باشگاه کار کرده است. از این رو دانیله ممکن است به عنوان دستیار به پائولو فونسکا، سرمربی تیم فوتبال رم ملحق شود یا در کنار پدرش در آکادمی باشگاه فعالیت داشته باشد، همان جایی که خودش در آن پرورش یافت.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها