|
کدخبر: 117427

همبازی مجیدی نایب قهرمانی را از استقلال میگیرد؟

خبر نگران کننده برای هواداران استقلال در بازی امشب مقابل شاهین بازی غیبت روزبه چشمی و علی کریمی است که به دلیل مصدومیت در بازی با پیکان نمی‌توانند استقلال را همراهی کنند و فرهاد مجیدی مجبور است تغییراتی در ترکیب تیمش ایجاد کند.

ورزش همبازی مجیدی نایب قهرمانی را از استقلال میگیرد؟

تیم فوتبال استقلال امشب در آخرین هفته از لیگ نوزدهم به مصاف شاهین بوشهری می‌رود که سقوطش به لیگ دسته اول قطعی شده است.

استقلال در حالی امشب در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر به مصاف شاهین می‌رود که شاگردان فرهاد مجیدی می‌توانستند با پیروزی مقابل پیکان در دیدار هفته گذشته نایب قهرمانی خود را قطعی کنند اما در نهایت آبی‌ها به یک امتیاز از آن دیدار بسنده کردند تا تراکتور به یک قدمی جایگاه دومی برسد.

استقلال الان با لطف تفاضل گل بهتر نسبت به تراکتور در رتبه دوم قرار دارد و اگر می‌خواهد نایب قهرمانی‌اش به اما و اگر نکشد حتما باید شاهین را شکست دهد. استقلال با هر نتیجه‌ای مقابل شاهین به برتری برسد بدون توجه به نتایج بقیه تیم‌ها نایب قهرمان لیگ و راهی لیگ قهرمانان آسیا می‌شود اما اگر استقلالی‌ها نتوانند در بوشهر پیروز شوند نایب قهرمانی این تیم به اما و اگر کشیده می‌شود.

استقلالی‌ها به‌خوبی می‌دانند سقوط شاهین نباید باعث شود این بازی را دست‌کم بگیرند. مهدی پاشازاده، سرمربی استقلالی شاهین بوشهر که نتوانست این تیم را در لیگ برتر نگه دارد، خودش را یکی از گزینه‌های سرمربیگری استقلال می‌داند و به‌همین دلیل انگیزه‌های زیادی در این دیدار دارد تا توانایی خود را در مربیگری به رخ بکشد.

آنچه ممکن است کار استقلال را برای این بازی دشوارتر کند انگیزه بالای شاگردان پاشازاده است که با قبول شکست مقابل صنعت نفت در بازی هفته گذشته، به‌دلیل اختلاف ۵ امتیازی با پارس جنوبی رده پانزدهمی به یک دسته پائین‌تر سقوط کردند اما پخش زنده این بازی حتما باعث می‌شود بازیکنان شاهین برای نشان دادن خودشان هم که شده با انگیزه بهتری در این بازی به میدان بروند.

 خبر نگران کننده برای هواداران استقلال در این بازی غیبت روزبه چشمی و علی کریمی است که به‌دلیل مصدومیت در بازی با پیکان نمی‌توانند استقلال را همراهی کنند و فرهاد مجیدی مجبور است تغییراتی در ترکیب تیمش ایجاد کند.

دیدار رفت دو تیم با نتیجه ۴ بر یک به سود استقلال پایان یافت.

منبع: برنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها